×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Centralwings


Cezary
Cezary
Panienka w infolinii Centralwings +48225580045 mówiła nieprawdę. W dniu 04-01-2008 zadzwoniłem z lotniska Ateny na infolinię. Rozmowy są ponoć nagrywane więc jest to do sprawdzenia. Oczekując w Atenach na przylot samolotu z Krakowa widziałem w internecie że z Krakowa do Girony wystartował z dużym opóźnieniem. Panienka w infolinii C0 zarzekała się że to nie jest ten samolot, który poleciał do Girony i z Krakowa odleci inny na 100 % o 22:40 czyli planowo. Jakim cudem inny samolot ? Oczywiście nie odleciał planowo. W Atenach wylądował z 30-minutowym opóźnieniem. Na moje szczęście zdążyłem na połączenie LOTem do domu ale jestem wściekły że w infolinii Centralwings wciskają taką ciemnotę.

07/01/2008 02:47,  
gość_c08d9 - Profil
gość_c08d9
  
Co otrzymamy, gdy pomnożymy 5 razy trzy?

Cezary - Profil
Cezary
  
adams: gratulacje co do Girony, ale raczej w najbliższym czasie z usług C0 nie skorzystam. Co prawda w letnim rozkładzie KRK-ATH bedą ponoć latać o sensowniejszych godzinach niż dotychczas, ale chwilowo mam dość. Loty o 3-4 w nocy to koszmar. Noc jest od spania a nie od latania. Przerabiałem wielokrotnie wiele godzin oczekiwania na lotnisku w Atenach na odlot i mam dość. Co ciekawe kiedyś było tam więcej miejsc siedzących.
11/01/2008 21:43  

  
powtórze swoje słowa z przed kilku dni; Dzisiaj Girona 40 minut przed czasem. Tylko w Krakowie CO moze lądować przed czasem ;P
11/01/2008 21:28  

  
Cezary:szkoda ze nie miałeś takiego szczescia jak leciałeś z ATH. Dzisiaj Girona 40 minut przed czasem. Sukces!!! :)
08/01/2008 21:31  

  
arche: nie będę się sprzeczał o te 6 czy 8 godzin,bo dla pasażerów teraz już to obojętne 26 czy 28 czy 36, piszesz dobrze wiesz bo załatwiałeś przebukowanie, ale tam o żadnym przebukowaniu nie było mowy bo nie było na co przebukować, chyba że na termin poświąteczny,
08/01/2008 21:25  

  
arche: nie będę się sprzeczał o te 6 czy 8 godzin,bo dla pasażerów teraz już to obojętne 26 czy 28 czy 36, piszesz dobrze wiesz bo załatwiałeś przebukowanie, ale tam o żadnym przebukowaniu nie było mowy bo nie było na co przebukować, chyba że na termin poświąteczny,
08/01/2008 21:20  

  
andrzej500: Nie 36 godzin czekania w CIA tylko 26, z odprawą liczmy 28. Zamiast o 13 w piątek wylecieli o 15 w sobotę. Dobrze wiem, bo telefonicznie towarzyszyłem koledze. Sam załatwiałem przebukowanie tuż po odwołaniu... w call-center węgierskim po angielsku, bo na polski nr nie można było się dodzwonić.
08/01/2008 20:44  

Disorder - Profil
Disorder
  
Szot: Foch na trzy powiaty? ;))) No, daj już na zgodę. :)))
08/01/2008 20:21  

  
post wskoczył a jeszcze nie skończyłem: ja napisałem też o opóźnieniu ale W6 i pojawia się pytanie czy moglem wpisać do tego wątku czy też powinienem zacząć nowy itp pytania
08/01/2008 20:08  

  
co do nowych wątków-zgadzam się z Disorderem wczoraj pisałem że powinien być jeden jak go nazwać-możemy coś wymyślić- no bo np teraz w wątku który Cezary zacżał i nazwał centralwings i pisze w nim o opóxnieniu
08/01/2008 20:06  

  
Cezary rozumiem Twoją irytację 40 min opóźnieniem, szkoda że nie mogę Wam tutaj przytoczyć relacji mojej klientki słynnego odwołanego lotu W6 CIA-KTW, tego który po 36 godzinnym oczekiwaniu, wykonała linia One Air, o protestach i zablokowaniu wszystkich checkinów na CIA przez tych pasażerów którzy chcieli przylecieć do Polski na święta, to by była relacja, ale czasami 40 min równie ważne jak 36 godzin, wszystko zależy przecież, od sytuacji
08/01/2008 19:43  

szot - Profil
szot
  
Disorder: sam jesteś pomylony...
08/01/2008 19:36  

Disorder - Profil
Disorder
  
Cezary: A skąd wiesz, że to ten sam samolot? I czemu kobita w odlotach ma Ci mówić, że przylot jest opóźniony, skoro odlot może już nie być opóźniony, jeśli załoga się szybko uwinie. Też mnie dziwi nowy wątek o jednym rejsie. Widać, że forum użytkowników to pomylony pomysł.
08/01/2008 19:11  

Cezary - Profil
Cezary
  
pasazer: post scriptum. Nie tyle chodzi mi o 40 minut co o dezinformację i zwyczajne kłamstwo panienki w infolinii C0. Przecież wiem że to musiał być samolot, który z opóźnieniem przyleciał z Girony. Panienka zarzekała się że z Krakowa do Aten poleci punktualnie zupełnie inny samolot. Jakim cudem ?
07/01/2008 19:46  

Cezary - Profil
Cezary
  
pasazer: nie obrazam sie. Jakbys mial miedzy samolotami godzinę czasu to 40 minut spóźnienia nie irytowało by Cie ?
07/01/2008 19:41  

Cezary - Profil
Cezary
  
wojtek: panie i pan z Goldair Handling sprawnie przeprowadzili odprawę bagazową na aż 3 stanowiskach dla lotu C0400 z Aten do Krakowa. Ale kiedy pytałem o punktualność lotu to jak 'gadał dziad do obrazu'. Mówię że jest informacja że samolot wyląduje w Atenach z opóźnieniem a pani z uśmiechem że ona nie ma takiej informacji. Informacja była piętro niżej w przylotach na monitorach. Ja swoje a oni swoje w zaparte. Wyszło że miałem rację, ale to wątpliwa satysfakcja.
07/01/2008 19:37  

  
szot: I jeszcze pracowników Goldair Handling. :)
07/01/2008 19:26  

Cezary - Profil
Cezary
  
szot: dzieki Ci za pomoc bo jak czytałem poniższe wpisy to mi łapki opadły i nie miałem siły odpowiadać. Przecież pisałem po polsku i chyba dosyć logicznie.
07/01/2008 19:22  

szot - Profil
szot
  
pasazer: Cezaremu chodzi o niekompetentność pracowników Cezero na infolinii i niedoinformowanie samych pracowników Cezero...
07/01/2008 19:19  

  
heh, Cezary... też nie wiem o co ci chodzi ale w każdym razie fajny temat do dyskusji. W moim odczuciu C0 jest bardzo słabą linia 'pseudo tanią', w zdecydowany sposób przegrywa z konkurencją. Nie wróżę jej świetlanej przyszłości... a gdzie jakiekolwiek promocje? szkoda bo jako linia ma potencjał podobnie jak LOT ale nie potrafią tego wykorzystac...
07/01/2008 19:12  

Cezary - Profil
Cezary
  
W Atenach Centalwings i LOT obsługuje Goldair Handling. Na parterze -przyloty- na monitorach była wyświetlona informacja że C0 399 wyląduje prawdopodobnie z 40-minutowym opóźnieniem. Piętro wyżej w hali odlotów Pani w Goldair Handling zarzekała sie że nie ma żadnych informacji że odlot może być opóźniony. A był opóźniony. Około 40 minut. Po co kłamać w żywe oczy ?
07/01/2008 03:08  

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy