Znaczy FRanca kompletnie się sypie i już nie radzi sobie z rezerwacjami. Polecam inne, bardziej normalne linie.
matzec: no to mozesz byc pewny ze rezerwacja nie zostala potwierdzona. Musisz kupic ponownie bilet....tak tez bylo u mie ;-)
gosc_matze
2008-02-27 21:05
tego tez probowalem. podawałem kod, trase i mail, albo numer karty. w obu przypadkach pisało, ze nie moze znalezc tego w bazie danych. hm... troche sie jednak obawiam. mysle ze zadzwonie najpierw na ich infolinie, lepiej stracic 10 zł na rozmowe niz 400 na bilet
gosc_matzec: tak, takie same bylo jak u ciebie. Moze jeszcze sie upewni czy rezerwacja nadla ,,wisi /pending´´. Wprowadz na stronie Ryanair kod rezerwacji i dana trase. Jezeli sie pokaze twoja rezerwacja i bedzie nadal bedzie pisalo ze status jest ,,pending´´ to moze jeszcze potwiedza. Jak nie znajdzieje rezerwacji to mozesz byc pewny ze rezerwacja zostala nie zaakceptowana. Tak wlasnie u mie bylo. Zarezerwowalem ponownie i zaraz potwiedzilo ;-) Powodzenia.
gosc_matze
2008-02-27 18:38
No tak, tylko boję się, że coś się "odblokuje" i zapłacę dwa razy za bilet! A tego bym nie chciał.
Czy objawy były identyczne jak u mnie?
gosc_matzec: Wlasnie taki sam problem mi sie zdazyl jak tobie. Moja rezerwacja nie zostala potwiedzona i musialem jeszcze raz rezerwowac lot. Radze ci aby zrobil ponownie rezerwacje.
gosc_matze
2008-02-27 13:04
Witam, ponad 2 doby temu dokonywałem rezerwacji na stronie Ryanairu. Wszystko poszło OK, doszedłem do ostatniej strony którą miałem wydrukować i mieć w trakcie odprawy itp. Ale...
mam tam numer potweirdzenia rezerwacji, pod nim jest STATUS: oczekujące i komentarz "rezerwacja nie jest potwierdzona, dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z planem podróży". Ten e-mail nie dotarł.
Podobnie w ramce o płatnościach przy kwocie, numerze karty itp jest napisane "płatność: oczekujące". Sprawdziłem też stan swojego konta bankowego i wiem że opłata nie została pobrana.
Czy to jest normalne, że występują takie opóźnienia czy raczej powinienem coś z tym zrobić? Szczególnie zastanawiam się, ponieważ jakiś tydzien wcześniej także wykonywałem inną rezerwację z Ryanairu, wtedy mail doszedł momentalnie i od razu mam stan "potwierdzony" rezerwacji.