BARDZO DOBRZE. Brawo dla bezwzglednej obsługi pokładowej. Tak należy traktować niesfornych pasażerów ! Samolot to nie autobus, z którego w trakcie podróży można wysadzić pasażera, któremy najwyraźniej odbija palma.
Woleli widocznie zrobić to zawczasu niż ryzykować przymusowe nieplanowane międzylądowanie. BARDZO dobra decyzja obsługi pokładowej. Tylko gratulować konsekwencji.
tomekk-81
2008-02-27 21:01
I bardzo dobrze "takich klientów nie obsługujemy"
ja sie zgadzam z disorderem. Pasazer zostal wyrzucony nie za glosne mowienie, tylko za wszczecie awantury, i to jeszzce podczas demo.
disorder
2008-02-27 15:55
Podejrzewam, że w rzeczywistości było nieco inaczej. Zresztą nie wolno przeszkadzać innym oglądać i słuchać safety demo. Dobrze się stało. Pan doktor nauczy się na przyszłość, ze samolot to nie chlew.
Ależ te niektóre stewardessy są nerwowe :))
Nie można mówić głośno w samolocie i przeszkadzać stewardessie - przekonał się o tym Włoch, który został wyrzucony z pokładu maszyny linii Ryanair, lecącej z Sardynii do Londynu.
W trakcie kołowania samolotu na lotnisku Alghero lekarz z Cagliari głośno mówił i śmiał się przeszkadzając stewardessie, informującej o środkach bezpieczeństwa na pokładzie. Nie pomagały próby jego uciszenia. Interweniował pilot, z którym nieznośny pasażer wdał się w awanturę.
Pilot zatrzymał kołowanie i kazał mężczyźnie, podróżującemu z synem, opuścić pokład samolotu.