Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
szot: przypuszczam że długo nie bedzie trzeba czekać. Cena jest zaporowa. Mądralom z LOT prawdopodobnie chodzi o udowodnienie że krajowe loty się zupełnie nie opłacają (np Gdańsk-Kraków-Gdańsk).
Powtórzę swój apel. A na zbity pysk ktoś ich powinien z tych partyjnych zarządów wywalić !!
Dosyć siedzenia na stołkach i brania cieżkiej kasy za bezmyślność, za brak kompetencji
a tylko za to ze kolega jest w partii i usadził na stołku partyjnego kolegę kretyna.
DOSYĆ !!!
Sprywatyzować komukolwiek i po krzyku. Szybko na giełdę i prosze bez ograniczeń dla Skarbu Państwa bo wtedy nic się nie zmieni. Jeśli inwestor nie będzie mógł podejmować samodzielnie decyzji to jaki zysk z takiej prywatyzacji ? Członkowie zarządów bedą oczekiwali (przy ochronie Skarbu Państwa) wyższych pensji ???
Mam tego dosyć jako pasażer.
aż się prosi pytanie, czy wogóle LOT przed zamiarem otwarcia jakiejś trasy robi badanie rynku, rozpoznanie? powinni zbadać, ile Polacy są wstanie wydać na lot krajowy - myślę, że na trasie GDN-KRK to ceną rozsądną będzie chyba do 135 PLN maks. Przecież w takim rozkłądzie lotów to połączenie nie można nawet nazwać połączniem biznesowym, bo nawet biznesludzie wolą rano wyjechać, załatwić sprawy i tego samego dnia powrócić... a tu wyląduje w KRK i zaraz wraca, pffff...
cezary: chyba niestety nie, cóż proponuje abyśmy po uruchomieniu tego połączenia policzyli po ilu dniach/tygodniach/miesiącach LOT je zamknie z wywieszką "deficytowe - strata 700 tys. zł."
Jestem zmęczony. LOT to jak ściana o która można walić grochem. Nadal najtańszy bezpośredni bilet GDA-KRK-GDA wychodzi 1033 złote. Czy w LOT nie ma rozsądnych ludzi ????
Reklamy LOT także bardzo widoczne w codziennej prasie.. ale co z tego jeśli jak kiedyś sprawdzałem z dolotem z lotnisk krajowych się nie da kupić biletu. Może coś się zmieniło ? Bo sprawdzałem dawno. Ciekaw jestem ceny. Zaraz sprawdzę.
nawet swoją reklame o połączeniu do PEK zamieścili w portalu pasazer.com ;]
A były czasy że LOT latał do Bangkoku i Pekinu. Teraz z powodu olimpiady się zmobilizowali i usiłują robić reklamę o niby nowym połaczeniu do Pekinu.
Przecież na litość boską
takie już było !!!!!!!
Jak znam życie mimo olimpiady połączenie LOTu do Pekinu okaże sie nieopłacalne i kolejne milony strat. Może niech zbudują Misia chińskiego. Takiego na miarę naszych czasów. Może być bez oczka. Potem się misia wliczy w straty a jaka bedzie reklama i kasa do wzięcia za same projekty medialne !!!
jsg: ja tez czuje jakis sentyment do tej lini. Moj pierwszy lot byl wlasnie trasie GDN-HAM. I na tej trasie tez pierwszy raz lecialem sam. ;-)....a czartery przejala corka C0.
Pozatym juz nie 'robia' w charterach. To chyba latwy pieniadz dla linii lotniczej.
A ja nadal jestem fanem LO. Mam sentyment. Pierwszy lot odbylem dawno dawno WAW-BOJ-WAW, an pokadzie jakiegos 'tu'. I tak mi juz zostalo do dzis. Szkoda ze LO tnie trasy zamiast je rozwijac i stawia na WAW pomijajac zupelnie lokalne lotniska.
disorder: Po tym gdy 1400 członków związków zawodowych glosowało za rozpoczęciem strajku (place - podobno niższe niz w innych liniach) w styczniu 2008 właściciel linii lotniczej Virgin Atlantic Sir Richard Branson w liscie do 4800 pracownikow, prosi by osoby nie zadowolone z wynagrodzenia zrezygnowały z pracy.
Ja nigdy nie "wracam do watku", tylko robie co TY, a nigdy nie mam podwojnych postow. Moze zwyczajnie klikasz dwokrotnie w myszke podczas stawiania?
disorder
2008-02-21 00:56
A co on im napisał? PS> Już chyba wiem, skąd podwójne posty. Bo ja dodaję komentarz i potem chyba nie naciskam WRÓĆ DO WĄTKU, czy jakoś tam, tylko odśwież, albo klikam w INFORMACJE. Nie wiem...
E tam, wiekszosc ma Skarb Panstwa, a potem bedzie mial glowny wlasciciel. Jak bedzie prywatny LOT, to w przypadku strajku, szef powienien napisac do pracownikow takie pismo, jakie wyslal do niezadowolonych pracownikow Vigin Atlantic Sir Richard Branson. :o)
disorder
2008-02-21 00:22
Na coś takiego nie pozwolą związki zawodowe działające w LOT, których działacze mogą zablokować każdą zmianę.
Ja juz przestalem byc fanem LOTu. Zaluje ze w PL nie ma powaznej konkurencji na loty krajowe....bo jak by byla to bym nie musial wsiadac na poklad ich samolotow.....
LOT to tak w sumie trzy firmy. Czy to nie za wiele na nasz kraj ? Jedna linia i 3 razy mniej urzędników to sa chyba potencjalne oszczędności ? LOT, Eurolot i Centralwings. Każda firma ma swój zarząd i dErekcję. Każdy urzędas zarabia kupę kasy. Ciekwe ilu pasażerów trzeba przewieźć żeby zarobić na miesięczną pensję takiego członka zarządu ?? CZY JUZ CHYBA JEST JASNE GDZIE SĄ STRATY ? Ciekawi mnie kiedy ktoś (Rząd ? Premier ? Jakiś minister ? Albo inny madry człowiek zrobi wreszcię z tym porządek ?) A wywalić Towarzystwo na zbity pysk. Bez odpraw jeśli to prawnie możliwe. Niech z ich odpraw bedą przynajmniej naprawione straty LOTu. Potem zrobić konkurs ofert i zatrudnić kompetentnych ludzi w ramach konkursu. Drugie wyjście TOTALNA PYWATYZACJA LOT. I już ! Prywatny właściciel kimkolwiek by nie był ograniczy biurwokrację i zrobi odrnung. Porządek musi być i już ! Pozdrawiam wszystkich fanów Linii Lotniczych LOT.