×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Centralwings vs. agent


To ze C0 nie szanuje swoich klientow chocby przez kasowanie rezerwacji czy zbyt czeste zmiany rozkladu to wszyscy wiemy. Ostatnio jednak niepokoi mnie ich stosunek do agentow. Kilka tygodni temu wysylalem (jako biuro podrozy) zapytanie o rezerwacje grupowa - zawsze odpowiedz byla max do 48h. Teraz jednak czekalem 6 dni! co juz delikatnie mowiac jest przesada... Dzis zaskoczyli mnie po raz kolejny, tym razem w zwiazku z wyplacana prowizja za sprzedane bilety. Agent wystawia FV z terminem zaplaty 14 dniowym, zawsze prowizja docierala w terminie, max 2 dni po. Tym razem minely juz dwa tygdonie po terminie a kasy nie widac. W dodatku dopiero za trzecim mailem z prosba o wyjasnienie odpisali. Oto jego tresc: "Państwa faktura została już zaakceptowana i wprowadzona do obiegu. Wkrótce zostanie opłacona". Nigdy tak biura nie traktowali, moze ktos z was (rowniez z biur) ma podobne sytuacje z C0? Bynajmniej nie chodzi mi o dlugie oczekiwanie na wyslanie zwrotu za skasowana rezerwacje bo to wg mnie troche inna sytuacja, zreszta bardzo popularna takze w innych LCC.

01/01/1970 01:00,  
<>

gość_1387f - Profil
gość_1387f
  

  
Czyżby problemy finansowe?
14/02/2008 01:05  

  
To ze C0 nie szanuje swoich klientow chocby przez kasowanie rezerwacji czy zbyt czeste zmiany rozkladu to wszyscy wiemy.
Ostatnio jednak niepokoi mnie ich stosunek do agentow. Kilka tygodni temu wysylalem (jako biuro podrozy) zapytanie o rezerwacje grupowa - zawsze odpowiedz byla max do 48h. Teraz jednak czekalem 6 dni! co juz delikatnie mowiac jest przesada... Dzis zaskoczyli mnie po raz kolejny, tym razem w zwiazku z wyplacana prowizja za sprzedane bilety. Agent wystawia FV z terminem zaplaty 14 dniowym, zawsze prowizja docierala w terminie, max 2 dni po. Tym razem minely juz dwa tygdonie po terminie a kasy nie widac. W dodatku dopiero za trzecim mailem z prosba o wyjasnienie odpisali. Oto jego tresc: "Państwa faktura została już zaakceptowana i wprowadzona do obiegu. Wkrótce zostanie opłacona".
Nigdy tak biura nie traktowali, moze ktos z was (rowniez z biur) ma podobne sytuacje z C0? Bynajmniej nie chodzi mi o dlugie oczekiwanie na wyslanie zwrotu za skasowana rezerwacje bo to wg mnie troche inna sytuacja, zreszta bardzo popularna takze w innych LCC.
13/02/2008 14:49  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie