tak tak, LOT traci w tym roku aż 3 Embraery 145
GDN-HAM R.I.P. / Polaczenie GDN-HAM calkiem zniknelo, nawet u agentow. (Przypominam ze dzisiaj popoludniu jeszcze agancie nie dostali informacji o zamknieciu trasy GDN-HAM). Teraz w mojich lotach na stronie gdzie rezerwowalem lot HAM-GDN-HAM ukazala sie mi informacja ze status mojego lotu sie zmienil. Bye Bye LOT
yach: tez nie wieze w HAM-GDN by C0. Szkoda tylko ze mie stracili jako klienta. Nawet jak bym chcial polecic LO via WAW to tez nie moge...bo takie polaczenie LO prponuje tylko w piatek...kupilem teraz na 29.07 via MUC i powrot 04.08 via FRA w LH. Lot ktory jusz kupilem na tej trasie (15.08 HAM-GDN-HAM 26.08) przebookuje do LH. Do LO chyba dopiero wsiade jak bede musial leciec po PL.
No to mamy TLS, o którym tomekk pisał w kontekście C0. Pytanie do znawców, czy wysłanie 35 osób do LYS E145 kosztuje więcej niż tej samej ilości osób do TLS E170 ?A STR to rzeczywiście totalne zaskoczenia, jeszcze niedawno wisialy w WAW bilboardy Lot łączy Warszawę ze Stuttgartem. Aha i nie wierzę w GDN-HAM by C0. Skoro nie było chętnych na lot ATRem, to B737 tym bardziej nie zapełnią, tym bardziej, że W6 wozi do pobliskiego LBC, a koszty ma z pewnością niższe. Sorki hamburg, to se ne vrati ;)
A KTW-TRN i KTW-MUC się dobrze utrzymują i być może wrzucą E70 :)
Z taką pompą dopiero co otwierali WAW-STR i WRO-BRU, a teraz zamykają ? GDN-HAM był do likwidcji od dawna, niski LF, wieczne promocje. Z Oslo Lot wycięły niewątpliwie LCC. LYS to dla mnie zaskoczenie, bo VNE była często promowana, ale bilety na te kierunek rozchodziły się szybko. Mysłałem, że zamkną raczej NCE.
Nie potzebnie otwieralem nowy watek: Czy oni zglupieli? Jak oni moga zamknac GDN-HAM.? LF mieli corasz lepszy. Niedosc ze to tej trasy czuje sentyment, (na tej trasie byl moj pierwszy lot w wieku 6.lat)...to teraz sie zastanawiam co LOT mi zapropnuje. Mam wykupiony lot na 15.08 HAM-GDN i powrot 26.08. Powrot przes WAW jeszcze przezyje....ale HAM-WAW-GDN z 2,5h czekaniem na Okeciu. No Thanks....jak mi nie zaproponuja LH via FRA/MUC to moga mie pocalowac w d**e :-o
GDN-HAM latał głównie ks. Jankowski. Na przesiadkę to połączenie słabe, lepsze jest przez MUC i FRA. A pewnie Hamburga i innych podebrał Lotowi Wizz z Lubeki.
GDN witamy z otwartymi rękoma. ATR?
Czyli LOT nam się szybko... zwija.
GDN-HAM oj oj ....nasz hamburg bedzie nie zadowolony...
W ostatnich miesiącach plany zmieniały się z dnia na dzień, ale na tą chwilę wieśc niesie, że będzie tak:
Z siatki wypadają Warszawa - Lyon, Warszawa - Wenecja (już potwierdzone), Warszawa - Stuttgart, Warszawa - Oslo (już od jakiegoś czasu zapowiadane), Wrocław - Bruksela oraz Gdańsk - Hamburg (jedna z najdłużej operujących tras regionalnych) i Gdańsk-Monachium.
Na plus Warszawa - Tuluza i Gdańsk -Kraków.
Powodem jest na pewno ubytek w tym roku kolejnych ER4, których mimo planów - nic zrekompensuje.