Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_50938
2012-12-05 18:12
Założenia że CPH stanie się hubem dla łódzkich pasażerów mogłyby się sprawdzić gdyby choć co 2.dzień wylot z LCJ odbywał się rano, ponieważ aktualnie g.14.55 powoduje, że ponad połowę dziennych-wcześniejszych wylotów z CPH jest niedostępnych ... myślenie jest w cenie !
gosc_7c2ea
2012-12-05 17:39
wszystko spoko z tym międzylądowaniem w BDG ale czy to by się ekonomicznie SASowi opłacało? Póki co LF jest w kratkę, ale i tak ponoć nie narzekają a BDG może przecież uda się wynegocjować rownież połączenie od nich do CPH?
gosc_2064f
2012-12-05 09:13
To prawda, że spadek w LCJ nie wpłynie na poprawę statystyk w BZG. Władze portów zarówno w Łodzi jak i Bydgoszczy powinny pomyśleć o współpracy w zakresie połączenia do Kopenhagi, SAS-em. W BZG powinno być międzylądowanie. W Bydgoszczy jest Centrum Sił Połączonych ze znaczną liczebnością międzynarodowej kadry wojskowej. Bydgoszcz zyskałaby ważne połączenie, a SAS lepsze obłożenie lotów natej trasie, a Łódź szansę na zachowanie przetrwanie tego połączenia.
gosc_be2bc
2012-12-04 23:41
gosc_a9040 - widocznie masz kompleksy. Nikt nie cieszy się ze spadków w LCJ. Łódź Bydgoszczy nie nakarmi.
gosc_67dd1
2012-12-04 22:29
A może zaprosić Norwegiana do LCJ aby rozwinął więcej destynacji do Skandynawii i nie tylko ... oni mają czym latać a posiadana i zamówiona ilość samolotów jest godna najlepszych linii lotniczych.
gosc_d832d
2012-12-04 20:55
gosc_4f897 bardzo się myli, po ip rozumiem skąd ta złość, typowe tam :)
gosc_a9040
2012-12-04 20:48
Ale tutaj spamu... Standardowe spadki spowodowane, zimowym rozkładem kiedy dochodzi do dużych cięć, a już się bachory z Bydgoszczy, Rzeszowa, czy Szczecina podniecają... Na 2013 rok, wtedy zacznie się prawdziwe latanie z LCJ!
PS. - Spadek w stosunku do poprzedniego roku jest również spowodowany brakiem przekierowań z Okęcia.
Chyba żartujesz :D OLT na swoich lotach ATRkiem do Gdańska nabił 60 000 więcej pasażerów? :)
gosc_4f897
2012-12-04 19:46
@vander
TYLKO I WYŁĄCZNIE dzięki św pamięci Olt Express!
Niestety ale twoje lotnisko jest stracone. Spotka je taki sam los jaki spotkał wiele porwincjonalnych, Hiszpańskich lotnisk.
No tak, a już wszyscy zapominają, że w 2012 będzie ok. 20% wzrost względem ubiegłego i około 450 tysięcy pasażerów. Lotnisko regularnie się rozwija, nie przesadzajcie.
gosc_d5ffe
2012-12-04 15:04
Takie spadki to tylko krótki okres ,,przejściowy " . Ciężki będzie jeszcze grudzień i może styczeń. Odchodzi w styczniu Dortmund , ale wraca Edynburg , w lutym będą czartery do Mars a lam i Hurghady
gosc_82077
2012-12-04 15:03
My łodzianie czekamy już od 2005 rok na jedno porządne połączenie z dużym hubem w Europie, aby ceny połączeń były porównywalne z warszawskimi i poznańskimi nic więcej nie potrzeba, no może trochę wakacyjnych czarterów.
gosc_d0c4b
2012-12-04 14:10
Owszem Łódź nie notuje obecnie takich wyników jakie byśmy sobie życzyli, ale w przeciągu kilku następnych lat może to ulec zdecydowanej poprawie. I nie porównujmy tutaj się z Radomiem czy Lublinem, przy całym szacunku do tych miast, bo jednak jesteśmy 3 miastem pod względem ludności i przy odpowiednim zarządzaniu lotniskiem i miastem również możemy osiągnąć wynik, który pozwoli przynosić zyski LCJ. Połączeń krajowych raczej nie oczekujmy i pamiętajmy że tak nabijają sobie pasażerów porty z którymi obecnie "konkurujemy". Bądźmy mimo wszystko optymistami i poczekajmy:)
gosc_b3aa4
2012-12-04 12:57
gosc_ab47e
Przecież to nie od lotniska zależy, jakim samolotem bedzie wykonane połączenie
gosc_ab47e
2012-12-04 12:15
Porty Lotnicze obsługujące poza głównymi B737 i A320 również większe ilości samolotów 70-110 miejscowych mają lepsze wyniki ekonomiczne, więcej linii lotniczych, destynacji i pasażerów oraz cargo. LCJ nie potrafi tego zorganizować... i mamy skutki.
gosc_16d5f
2012-12-04 11:28
Bydgoszcz odprawia coraz więcej pasażerów. Od wiosny 9 połączeń regularnych i 14 czarterowych :)
i jaki to ma sens ? centralne lotniska np WRO, KRK, KTW, GDA, WAW dobry dojazd - pociągi autostrady. Bo inaczej będzie jak w Hiszpanii. Modlin jako alternatywa dla WAW dla lowcostów jak najbardziej ok ale jak czytam że Kosakowo ma być uzupełnieniem Gdańska - ręce opadają. Jedyne sensowne nowe lotnisko przydałoby się na Mazurach, - wszędzie daleko, dróg i kolei nie będzie więc tam ewentualna pomoc samorządowa byłaby jak najbardziej ok.
gosc_3ce15
2012-12-04 09:40
Jakbys nie wiedzial samorządy innych (wiekszych) lotnisk tez do nich doplacaja i to grube miliony!