Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_87353
2012-12-11 00:51
hariko: oczywiście nie można pochwalać osób zapychających dziury gazetami, ale to przede wszystkim LOT powinien ten problem rozwiązać zanim ktoś coś zepsuje. Spotkałem się z tym problemem kilka razy w ciągu ostatniego roku i jak widać nikt z tym nic nie robi. Nie jestem upierdliwym pasażerem, ale nawet dla mnie ten dodatkowy nawiew jest irytujący.
gosc_7e1eb : jesli wszyscy pasazerowie zaczna "naprawiac" kazdy ich zdaniem bubel...bedziemy latac na wrotach od stodoly...o ile mamy je jeszcze...
gosc_7e1eb
2012-12-10 16:16
nie wiem jak jest w tym konkretnym wypadku, ale w niektórych embraerach spotkałem się z tym, że z tych szpar nieznośnie wieje. Pokrętło tu nic nie pomaga, więc nie dziwię się, że niektórych pasażerów szlag trafia i naprawiają ten bubel samodzielnie wpychając gazety.
no cóż Panowie. Pozostaje się tylko cieszyć, że na pokładzie nie ma atramentu bo i ten pewnie zostały wypity...
b737800max: dokladnie tak! podobnie jak trzaskanie lukami bagazowymi i totalny syf w toaletach...zwlaszcza po 1h lotu....wiemy, ze latanie nie jest juz zadnym luksusem...ale samolot ma sluzyc przez wiele wiele lat nam wszystkim...jednym slowem,,żal.pl
usuniety
2012-12-10 15:35
Co przeszkadzało temu potencjalnemu pasażerowi w tych paskach klimatyzacyjnych? Nie mogę tego pojąć. Przecież jak ktoś nie chce nawiewu świeżego powietrza na łeb, to jest specjalne pokrętło od regulacji a nie, że upychać paski klimatyzacyjne jakimiś śmieciami. Niektórzy chyba nigdy nie zmienią mody, "żeby wszystko co państwowe niszczyć, rozkradać czy brać dla siebie".
b737800max a jednak....ktos z pasazerow powtykal w miejsca paskow klimatyzacyjnych gazety i serwetki...ja bylem w sziku! zreszta to jedna z tych rzeczy, ktore w samolotach dziwia mnie najbardzie...panujacy syf!!! odnosze wrazenie, ze juz nikomu na tym nie zalezy...a przeciez to wizytowka kazdej linii lotniczej...
usuniety
2012-12-10 15:23
hariko: może to są jeszcze okleiny z fabryki, których jeszcze ktoś nie ściągnął? Przecież to jest nowiutki samolot prosto z fabryki. Nie mógłby zostać rozrypany w trakcie kilku lotów.
b737800max : juz jest....caly poupychany gazetami....
usuniety
2012-12-10 15:16
Nie widzę tego zdjęcia.
oto jak wyglada wewnatrz najmlodszy z naszych E195....mnie , jako uzytkownika-pasazera...nie napawa optymizmem../patrz .zdjecie w moim profilu/
gosc_5fb93
2012-12-03 08:37
Więcej E195 bardzo się przyda, a ponieważ samoloty kupuje/leasinguje się na wiele lat - dlatego naśladowanie LH przy nabywaniu m.in. nowoczesnych 2-3 klasowych A321/B739 przez LO uważam za zasadne.
A na LHR to na pewno B738/B739 mialby sens ale dla jednej destynacji ciezko trzymac dodatkowy typ maszyny. Mozna dolozyc 4 rotacje na LGW i bedzie git. Tak samo do MAD mozna dodac druga i miec 2x100 miejsc zamiast 1x150.
Gosc_a8ba3: tak sie sklada, ze lecialem w zeszlym roku do TLV 4 razy RT z czego 6 lotow bylo ns B734 i tylko raz ssmolot byl full, bo byla jakas pielgrzymka wiec racze B739/A321 nie sa tam niezbedne. Inna sprawa, ze jakby LO lepiej to ogarnal to pewnie by spokojnie zapelnil B739 lub nawet wiekszy, bo masa ludzi lata z Polski do TLV.
gosc_49f53
2012-12-02 19:12
do kijowa tez wieksza maszyna potrzebna
gosc_a8ba3
2012-12-02 17:19
dokladnie MAD, TLV, BAR oraz LHR lataja ba B737 -400 z kompletami. Dla tych tras naprawde potrzeba B737
gosc_07b1d
2012-12-02 14:52
Jak "eksperci i znawcy" sa przekonani, ze LOT potrzebuje samolotow klasy 737/320 to niech je sami kupia i potem finansuja. I jeszcze na tym zarobia. Zobaczymy wtedy jak by miny zrzedly.
gosc_00988
2012-12-02 12:46
Moim zdaniem będzie brakować kilku większych 737 z ok 160 miejscami. E195 mogą zastąpic jedynie B737-500, które mają 108 miejsc. Leciałem ostatnio 737-400 LO do Madrytu i cały samolot (162 miejsca) był full.
gosc_4237d
2012-12-01 20:37
A właśnie że doleciał z Recife do Teneryfy bez międzylądowania w Sal. I to z zapasem ponad 2 ton paliwa.