spotter10
2012-12-06 12:28
Każda maszyna może latać przynajmniej po 30 lat i więcej. Ważne jest jak jest serwisowana. Zaś na komfort pasażerów ma spory wpływ to, jak linia podchodzi do wykonczenia wnętrza. Bo w takiej starej maszynie też można zrobić totalny remont, wtsawić nowe fotele, wymienić sprzęt itp, tak że klient zbytnio nie odczuwa tego, że leci leciwą maszyną. Ale prawda jest też taka - zazwyczaj starymi maszynami latają linie, które nie mają za dużo kasy, więc ich też nie stać zbytnio na takie drastyczne wyremontowanie kabiny.
B734 w LO byly/sa starawe ale wygodne. Zwlaszcza w byznes klas;-)
gosc_ddf5a
2012-12-05 14:37
200 i 400 tesz sie powodziło ;)
gosc_ea518
2012-12-05 12:44
szkoda ze LOT woli brazyliszki niz normalny sprawdzony i uznany samolot
spotter10
2012-12-05 08:42
gosc_c2978 -> sądząc po twojej wypowiedzi niewiele latałeś tą maszyną i jak już, to tylko na pokładzie FR'a, charterów lub innych tanich linii. Więc nie masz pojęcia jak te maszyny potrafią być komfortowe, gdy znajdują się u tradycyjnych przewoźników.
usuniety
2012-12-04 20:32
gosc_b8841: Niedawno wybił licznik 7370 maszyn B737.
zobacz link
gosc_c2978
2012-12-04 20:25
nie lubie tych samolotow. Przereklamowany, ciasny rupiec.
gosc_b8841
2012-12-04 20:23
a ile w sumie wyprodukowano i zamówiono 737, wszystkich wersji?
usuniety
2012-12-04 19:31
No no no, nieźle. B737 serii 800 jest chyba serią która zebrała najwięcej zamówień z całej serii od 100 do 900 ER.