Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_5e010
2012-11-28 10:53
nagroda super - mila pani szczescie - moze w czepku urodzona ha ha !!!
gosc_61428
2012-11-22 10:13
katowiczan: masz racje coś mi sie pokiełbasiło. Pewnie trudno mi było uwierzyć że co piąty pasażer był z KTW :)
Zajebista nagroda, nie ma co;-)
gosc_3fdda
2012-11-22 09:06
Prosimy o loty z Wrocławia do Bergen lub Haugesund lub Stavanger!!!
katowiczan
2012-11-22 08:49
gosc_2dc51: to nie ma znaczenia. Skoro to 9 milionów przyleciało/wyleciało W6, to i tak byli liczeni w tych 50 milionach, więc jest to dalej 18% :)
gosc_3a53b
2012-11-22 00:04
Spoko LCJ : jeśli z dochodowych destynacji wycofuje się jedna linia, to na jej miejsce wejdą na pewno inne linie ... a DTM, NYO, MMX, GSE, EIN, CRL, BVA, PIK, EDI itd obsługuje m.in. FR.
gosc_acc2e
2012-11-21 23:19
a nie lepie było leciez ze stolicy wilna W6 niz z tego zasyfiałego nowo otwrtego modlna
gosc_5ff82
2012-11-21 23:18
No ale info o 9 mln paxów WIZZa w KTW podał Wizz a.nie lotnisko.
gosc_2dc51
2012-11-21 22:53
katowiczan: nie jestem pewien metodologii liczenia pasażerów, ale wydaje mi się, że tych w portach liczy się podwójnie: przylatujących i odlatujących. Linia lotnicza zaś liczy ich tylko raz. Sądzę więc, że KTW to ok. 10% a nie ok. 20% ruchu Wizz Air.
Osobiście żałuję skasowania połączenia LCJ-DTM, ale nie oszukujmy się - potencjał LCJ nie jest duży. To nie KRK czy GDN, czy nawet POZ lub WRO.
Nie ma już WAW-NYO, tylko WMI-NYO i to w wykonaniu W6 i FR, a to jest powód dla którego obniżył się LF w W6.
bartek90210
2012-11-21 21:59
GDN-NYO i WAW-NYO mają zawsze bardzo dobre obłożenie.. więc kłamstwem jest pisanie 30 i 60 %
Swego czasu za długo nie pociągnęło połączenie W6 NYO-LCJ-NYO, więc teraz pewnie kolejny przykład, że jak nie ma kasy, to nie ma latania.
@gosc_b4433 -- do ponad 100 portów powiadasz... no to poszalałeś
gosc_5b69b
2012-11-21 20:07
do yach: szkoda,że nie czytasz uważnie postów. jedna sprawa to wysokie ceny biletów przy dużym obłożeniu z/do LCJ-DTM (czego więcej chcieć aby zarabiać), a zupełnie inna to zaporowa cena na marzec jako próba dopłatowego szantażu. A swoja drogą widziałem wiosną obłożenie w Wizzair NYO-GDN i NYO-WAW leciały jeden po drugim było to ok. 30% i ok. 60% więc niech mi nikt nie pisze o małym obłożeniu z/do LCJ i opłacalności.
gosc_a15cb i a6c36: Wysokie ceny dają zawsze przed skasowaniem kierunku. Gdyby na nim zarabiali, to na pewno nie kosztem tej trasy domagaliby się dopłat. Kasa jest dla nich ważniejsza niż walka i prestiż. A obłożenie nie ma nic do opłacalności, bo liniom chodzi o to, by jak najwięcej sprzedawać drogich biletów, a nie zapełniać samolot pasażerami, którzy kupowali je po 50-200 zł.
gosc_b4433
2012-11-21 18:50
No masz! Wizz Air lata do ponad 100 portów po całej Europie i akurat przypadkowo tak wypadło że 50mln pasażer pojawił się akurat w Modlinie gdzie jest ostra rywalizacja z Ryanairem.
LCJ-DTM miało NISKIE obłożenie i tyle! 70% to nie jest dużo dla LCC tym bardziej jeżeli Łodź nie kwapiła się do dopłat
gosc_a6c36
2012-11-21 18:29
Wizz wycofał się z LCJ-DTM, bo nie dostał kasy a nie dlatego, że jest słabe obłożenie.
gosc_a15cb
2012-11-21 18:27
do yach: obłożenie LCJ-DTM bardzo wysokie ok 80% ceny biletów zawsze wyższe niż z POZ i WRO do DTM więc nie chodzi tu o opłacalność, a raczej o szantaż. Zaporowe ceny na marzec tylko w LCJ , a nóż się ugną i dopłacą. Nie chodzi o żale, a o uczciwość, chyba że mówimy o uczciwości-inaczej. Bo wciskanie kitu o nieopłacalności też ma swoje granice.
katowiczan
2012-11-21 18:00
gosc_e4ff2 skoro dzisiaj świętują 50 milionów pasażerów ogółem, a tydzień temu świętowali 9 milionów w samych Katowicach to prosta matematyka pokazuje, że prawie 1/5 pasażerów WizzAira leciała do/z Katowic.