Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7cbd1
2012-11-26 10:13
Od rana mgla w Balicach trzyma tak, że RVR jest 150 metrow. Jak mozna w ogole latac do Balic jesienia???
gosc_e5652
2012-11-24 14:25
Dzisiaj następne 5 lotów do Katowic, wiecej nie lecę z Krakowa jesienią!
gosc_47b93
2012-11-22 11:43
A najśmieszniejsze jest, ze MPL KRK siedzi na pasazer.com i chłonie chciwie te komentarze. Dowodem jest sytuacja, gdy KRK blado wypadł w rankingu czystości. Na drugi dzień po ukazaniu się wyników cały dostępny personel sprzątający pucował i glancował ścierkami wszystkie kąty w KRK :)))
A Ruscy to potrafią taką mglę zrobić, że nawet CATIIIc nie pomoże.
gosc_4e90a
2012-11-17 00:44
Jak się mądrze do sprawy podchodzi przewidując ruchy to wszystko się da. No ale KRK nie może przecież się mylić - prezesem Pan doktor dla którego Aeroflot specjalnie samoloty kupił - bez komentarza...
gosc_9468b
2012-11-16 20:32
No to wiesz kolego jak długo trwa papierologia w ULC no chyba ze sie ma jakiego przepychacza.
gosc_2b101
2012-11-16 19:34
I tu się mylisz, bo RVR to jest w GDN od dawna i montaż nie miał nic wspólnego z podniesieniem kategorii. Nie mówiąc o tym, że koszt tych urządzeń jest bardzo mały w porównaniu do corocznie notowanych dużych zysków GDN. Co do Warszaffki - tu też jest wszystko dogadane i na kolejną zimę w GDN będzie CATII. PAŻP już rok temu dokonał oblotów urządzeń na CATII a ULC wydał odpowiednie certykifaty dla samych urządzeń. Procedury są gotowe i czekają tylko na zamontowanie lamp.
gosc_358b1
2012-11-16 16:51
Do gosc_c583e to gdn zrobił prezent IMGW. I tak swoje w kolejce będzie musiał odczekać.
gosc_d9ce8
2012-11-16 15:53
gosc_c583e: ciekawe jak wyglądać będzie wynik finansowy lotniska po tych wszystkich inwestycjach i czy GDN nie będzie zmuszony do podniesienia opłat lotniskowych aby wyjść na zero.
gosc_78bca
2012-11-16 15:52
gość c583e - Możecie mieć wszystko gotowe, tylko żeby to działało , to muszą wszechmocni z warszawki przyjechać i zatwierdzić, skoro najpierw trzeba kat III na Okęciu a potem Modlin z kat. II stworzyć.
gosc_c583e
2012-11-16 14:58
Sorry, ale GDN postawił sobie 3x RVR już jakiś czas temu za własną kasę i przekazał IMGW. Podobnie będzie z ulepszonym systemem zasilania anten ILS. Jak ktoś chce to może. KRK niech czeka, ale w GDN to ostatnia zima z CATII. A to nie koniec, bo lotnisko całą swoją działkę (oświetlenie, procedury) szykuje na CATIIIa - za 2 lata PAŻP ma przenieść obecną antenę (która ma maks CATII) na kierunek 11, a nowa antenka na CATIIIa (min RVR 200m, w GDN mgieł poniżej 300m praktycznie się nie spotyka) stanie na 29.
gosc_7fc8c
2012-11-16 14:58
miało być ostatnia zima z CATI
gosc_6d619
2012-11-16 13:34
madej:
1) po co KRK ma budować terminal z 30-toma rękawami i dłuższy pas? Masz jakieś biznesowe uzasadnienie dla takiej inwestycji?
2) KRK jest właśnie na etapie wyłniania wykonawcy na rozbudowę terminala
gosc_1d7b3
2012-11-16 13:10
Fakt że lotnisko nędzne, połączenia ciekawe - nie ma się co jednak podniecać latałem z gorszych w zachodniej europie.
a co macie do WAW? Zabrania wam ktoś zbudować terminal z prawdziwego zdarzenia. Walnijcie sobie taki T2 chociażby jak jest w WAW 30 rękawów i w koncu zacznie to wyglądać jak lotnisko a nie jak kiosk rodem z PRLu. Przecież warszawa nie blokuje budowy terminala w KRK. To, że pas startowy ma tylko 2500 m to też wina warszawy? To sobie przedłuzcie pas. Przypominam, że Krakow zamierza ubiegać się o organizacje zimowych igrzysk olimpijskich w roku 2022, to czy dostanie organizacje za pierwszym podejściem to inna sprawa, ale wtedy takie kwestie jak nowy terminal czy przebudowa pasa startowego będą musiały stać sie priorytetem. Więc może niech pan Pamuła wezmie sie za to w koncu a nie bredzi coś o bezposrednich rejsach z krakowa do USA.
gosc_f3f81
2012-11-16 12:46
gosc_3ca11f : Czytaj uwaznie :
Do szczęścia brakuje potrójnego RVR i certyfikacji ULC lotnuska na CAT II. Czyli inwestycji ze strony PAŻP-IMGW, oni są odpowiedzialni za analize i dostarczanie produktu METEO.
Balice swoje zrobiły. I od dwóch lat czekają na ruch z ' góry'. Bezskutecznie, bo beton w PPL dalej zyje PRLem i czasami gdy w PL liczylo sie tylko jedno lotnisko...
gosc_14087
2012-11-16 12:40
gosc_6f1e9: burackie Okęcie? Chyba czegoś bardziej burackiego niż stodoła dla lotów krajowych w Krakowie to nigdzie w Polsce już nie ma. Do niedawna mogliście pod tym względem konkurować z Rzeszowem, ale teraz macie palmę pierwszeństwa - syf pierwszej wody. I co ciekawe, to nie jest lotnisko sprzed 40 lat, tylko całkiem nowy budynek...
gosc_3a11f
2012-11-16 12:36
widzę krakowskich kompleksów ciąg dalszy ;]
brak sensownego terminala to też wina warszawki?
Kraków po staremu "zesrać się i na kota zwalić"
gosc_aac22
2012-11-16 12:20
W Ktw siadło już dzis 9 maszyn w tym 5 FR.
gosc_cd17d
2012-11-16 11:45
W Modlinie tez widzialem nie usiadly dwa Ryany tylko poleciay na Okecie