Pytamy o 787: Michael K. Sinnett

Pytamy o 787: Michael K. Sinnett Michael K. Sinnett to wiceprezydent Boeinga i główny inżynier projektu 787. Dominik Sipiński rozmawiał z nim w fabryce amerykańskiego producenta w Everett. Na linii produkcyjnej modelu 787 znajdują się już dwa kolejne samoloty dla PLL LOT (najprawdopodobniej otrzymają one znaki SP-LRC i SP-LRE). Pasazer.com: Czy nazwałby pan Boeinga 787 Dreamliner przełomem w...
14/11/2012 16:50   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mirekk 2012-11-14 19:51   
mirekk - Profil mirekk
Z tymi 2000 tys. stóp chodzi o to że ciśnienie w kabinie będzie bliższe temu co na Ziemi o różnice 2000 stóp między średnią dla innych samolotów a 787.. Normalnie w kabinie nie powinno być ciśnienie wyższe niż to dla ok 2500 m npm (np. Rysy), czyli 8000 stóp. To w 787 będzie o 2000 niższe czyli ok 1800 metrow, tak jak np na Babiej Górze (teoretycznie)
gosc_1d199 2012-11-14 18:04   
gosc_1d199 - Profil gosc_1d199
Czy możecie wyjaśnić na czym poleca "niższa wysokość kabiny o 2000 stóp"? No i w sumie ciekawe, że "Przez ostatnie dziesięć lat nad samolotem pracowały dziesiątki, jeśli nie setki osób na całym świecie." (trochę mało...). A może warto też wyjaśnić na czym polega "niezawodność na poziomie znacznie powyżej 90%"? (tyle samolotów nigdy się nie zepsuło? tyle elementów w każdym samolocie nigdy się nie zepsuło? itd...)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy