Z tymi 2000 tys. stóp chodzi o to że ciśnienie w kabinie będzie bliższe temu co na Ziemi o różnice 2000 stóp między średnią dla innych samolotów a 787.. Normalnie w kabinie nie powinno być ciśnienie wyższe niż to dla ok 2500 m npm (np. Rysy), czyli 8000 stóp. To w 787 będzie o 2000 niższe czyli ok 1800 metrow, tak jak np na Babiej Górze (teoretycznie)
gosc_1d199
2012-11-14 18:04
Czy możecie wyjaśnić na czym poleca "niższa wysokość kabiny o 2000 stóp"? No i w sumie ciekawe, że "Przez ostatnie dziesięć lat nad samolotem pracowały dziesiątki, jeśli nie setki osób na całym świecie." (trochę mało...). A może warto też wyjaśnić na czym polega "niezawodność na poziomie znacznie powyżej 90%"? (tyle samolotów nigdy się nie zepsuło? tyle elementów w każdym samolocie nigdy się nie zepsuło? itd...)