marqoos_pl
2012-11-20 23:50
Całkowicie się zgadzam z matias'em co do przynależności Turcji do Europy oraz TK do grona linii europejskich. TK rozwija się bardzo dynamicznie i pozostałe linie (np. LH czy AF) patrzą na TK z dużymi obawami. Swoją rozbudowaną siatką konkurują z tymi przewoźnikami na wielu trasach, stąd też te wielkie obawy. Ja chcę Hawanę tak poza tym (przez IST trochę daleko, ale jakoś przeżyję, haha).
trudno nie zgodzic sie z rankingiem w poszcz. kategoriach!!
Do gosc_b3467: Nie mam problemów z geografią, odsyłam do linka, gdzie jednak jest uwzględniania. Turcja leży na pograniczu kontynentów, a jako student z rozbudowanym blokiem geografii, zachęcam do lektury nt. koncepcji granicy pomiędzy Europą i Azją, jest ich lekko koło 10. Poza tym Turcja przez m.in. swoje aspiracje członkowskie w UE i demokratyzację, jest zaliczana jako państwo bliskie Europie.
Komentarz moderatora: Używaj pola do wstawiania linków!
zobacz link
gosc_b3467
2012-11-18 14:26
Turcja nie jest zaliczana do Europy.Geografia sie klania i w zadnym z rankingow nie jest uwzgledniana jako linia europejska
@matias , dokladnie tak! ja osobiscie obserwuje rowoj Turkish od ponad 10 lat i przyznac musze, ze tak preznie rowijajacej sie linii lotniczej nie widzialem....nie wspomne juz o rozwoju gospodarczym samej Turcji...szacunek!!
Turkish już w rankingach zajmuje bardzo wysokie lokaty. Jest w pierwszej dziesątce najlepszych linii lotniczych 2012, został uznany najlepszą europejską linia 2011. W dodatku Turkish obsługuje naprawdę niszowe kierunki, jak wpsomniana w artykule Burkina Faso, czy np. Jemen. Myślę, że pomaga Turkishowi także to, że wywodzi się z kultury islamskiej. Dodając jeszcze rozwój flotowy, a także plany budwy nowego, ogormnego lotniska w Stambule, które mogłoby przyjmować nawet 100 mln pasażerów i byłoby hubem linii, widać jak potężną pozycję zajmuje i będzie zajmować w przyszłości Turkish. Dobra kondycja ekonomiczna Turcji, jej geograficzne położenie, umozliwiające zbudowanie "powietrznego mostu" pomiędzy Europą, a Bliskim Wschodem, Afryką i Azją, budzi obawy europejskich przewoźników. Dlatego wspólnotowe linie bronią się jak mogą, hamując jej ekspansję w UE.
gosc_16380
2012-11-18 11:50
dziwne zeby nie otwierali wkoncu mją dużą flote pozatym to je jest wina lotu turcja jest bardzo obleganym krajem wienc linie zarabiają
brawa dla Turkish!!! powinnismy sie od uczyc! doskonala siatka polaczen! oby tak dalej!!
gosc_b6df7
2012-11-18 10:48
Brakuje jedynie Krakowa, a jestem pewien, że nawet i B739 byłby zapełniony...
gosc_1ce58
2012-11-18 01:38
Hehe Turkish bardzo fajnie planuje nowe połączenia- otwierają ich dużo, ale zawsze jest to lot ze Stambułu do dwóch różnych miejsc po prostu z międzylądowaniem.
gosc_23e6e
2012-11-18 00:26
LO jedyne co potrafi to blokowac innych. TK jest dogadany z KRK na 4x weekly KRK-IST,LO blokuje otwarcie tego polaczenia...
Turecka gospodarka sie bardzo rozwija jak i sam Turkish :-)) Bardzo dobry servis, posilki, ceny.Czekam na loty do Havany :-)
czapl1997
2012-11-17 23:30
Jakoś ucichła chęć zakupienia A388/B748 oraz samolotów regio przez TK.
gosc_2778f
2012-11-17 23:10
Szkoda, że LOT się tak nie rozwija!