@gosc 7cecc nie możesz tak pisać bo komuś tu bedzie przykro!!! I MUSISZ PAMIETĘTAĆ !!! JAK LINIA PRZYNOSI STRATY, UPADA TO WIEDZ ,ŻE COŚ SIĘ DZIEJE, I ZA TYM STOI AIRBUS !!!
czapl1997
2012-11-10 19:35
@ gosc_7cecc Ty się nie znasz. 77W Pali "tylko łyżeczkę", więc się nie wtrącaj.
gosc_0c3d0
2012-11-10 16:34
czy nie jest tak, że bez Iberii IAG byłby dość na plusie dzięki BA?
gosc_7cecc
2012-11-10 16:02
Bez przesady, A346 jest bardziej paliwozerny od 777 ale niewiele. Inne linie jakos lataja tym samolotem i nie bankrutuja.
Wymiana floty to olbrzymie koszty, wiec niekoniecznie moze byc w tej chwili oplacalna. Iberia ma chyba powazniejszy problem i wymaga calkowitej restrukturyzacji. To samo z pewnoscia czeka Alitalie, pomimo ze maja 777. Dobrze ze maja duzego partnera BA, dzieki temu moze unikna spektakularnego bankructwa.
usuniety
2012-11-10 13:58
Nie dziwne, ze Iberia ma problem finansowy. Jak lata się Arbuzem A340-600 który chłonie nieprawdopodobne ilości paliwa w stosunku do Boeing 777-300 ER to tak jest. Następny ich błąd to trzymanie też nieekonomicznych A340-300 zamiast zamienić je na A330-300.