Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3db95
2012-11-20 22:51
Czy ktos wie kiedy bedzie polaczenie Wizzair Göteborg Landvetter z Szczecin Goleniowa
Duzo ludzi zainteresowaniach jest ta droga oczekujemy z niecierpliwoscia jakichs intormacji od wizzair na necie
gosc_b9766
2012-11-08 09:30
Już wszyscy pędzą, żeby się z wami dzielić swoimi źródłami wiedzy. Przyjdzie czas, usłyszycie w telewizji albo przeczytacie w necie.
usuniety
2012-11-08 00:59
Przychylam się do prośby @gosc_a9894. Z chęcią poczytam sobie o tych plotkach.
gosc_a9894
2012-11-07 22:19
@goscb6e2a
Podaj mi ŹRÓDŁO nowiny jakoby w6 rozmawiał z Okreciem :]
gosc_2294c
2012-11-07 21:32
chciałbym ,żebyś zamieszkał w Olsztynie i tłukł się do Warszawy byle polecieć na wakacje , a Suwałki?? jak można tak za kasę biednego pn-wschodu dotować Warszawę .
gosc_bae7a
2012-11-07 21:11
Juz widze jak Warszawa pedzi do Radomia by poleciec samolotem.To w Warszawie sa firmy wysokie zarobki duzo mieszkancow ,a wokol Radomia co ?Bezrobocie i stagnacja.
gosc_97fe6
2012-11-07 21:04
Póki co to Warszawa dzięki swoim olbrzymim przychodom wpłaca ogromne janosikowe, aby tacy jak ty mogli mieć lepsze warunki do życia w społeczeństwie. Doceń to, zanim następnym razem naplujesz na Warszawę.
gosc_8eb14
2012-11-07 20:17
ile lat jeszcze będzie trwać akcja - "cała Polska buduje stolicę:???
Dość dotowania państwowych warszawskich firm mających na celu jedynie utrzymanie swoich wysokich stolicznych etatów w LOT i PPL
gosc_b6e2a
2012-11-07 19:34
Radom nie bedzie zadna konkurencja dla Warszawy. Zreszta zaraz padnie. Gdyby Wizzair mial tak cudownie w Modlinie to nie prowadzilby rozmow z Okeciem o powrocie. Co niektorzy na tym forum nie potrafia zrozumiec, ze LF to nie wszystko. Licza sie przychody od jednego pasazera, a te przy takim samym LF na Okeciu i w Modlinie Wizzair mial o niebo wieksze i jakos wychodzil na swoje. Dopusccie do siebie informacje, ze Ryan nie jest konkurencja dla Wizzaira, bo ma z czego doplacac do interesu. Ciagnie kase z samorzadow.
gosc_e8ae5
2012-11-07 19:20
Jeszcze jak ruszy Radom to konkurencja dla WAW np. odejście czarterów będzie jeszcze większa( bo wiadmo, że linie sieciowe zostaną na WAW). Ciekawe co powie dyrektor? Odprawiamy 8 mln-ale jest dużo miejsca, idąc tym tokiem rozumowania to im mniej osób w terminalu na ileś tam mln pasażerów rocznie to lepiej! Absurd rodem z PRL!
lmajchrowski
2012-11-07 18:59
Tak spadek bylby wiekszy ale dla prezesa bylby to jeszcze wiekszy powod do dumy gdzy pasazerowie czuloby sie jeszcze bardziej komfortowo :) Mam nadzieje ze teraz juz nikomu do glowy nie przyjdzie budowa centralnego lotniska ! Czekam na 2013 ktory bedzie jeszcze gorszy bez wizz i olt no i sadze czrtery odpadna w znacznym stopniu.
gosc_5b276
2012-11-07 18:58
Modlin - loty z zeta, ciekawe ile kasy pompują RYRowi i Wizzowi....
krzyniu30
2012-11-07 18:43
Proszę nie zapomnieć,że w październiku kilkadziesiąt FR i WIZZ lądowało na Okęciu z powodu złej pogody w Modlinie. Gdyby nie to spadek byłby znacznie większy.
gosc_7225a
2012-11-07 17:20
Kto plecie że niby W6 wróci na Okręcie?
Mają obłożenie 84% i opłaty lotnisko tanie jak barszcz. Gdyby się przenieśli byli by na straconej pozycji w stosunku do FR.
Te posty pewno pisze jakiś pracownik Okręcia.
krzysiekl
2012-11-07 16:13
@gosc_ea67d
jeśli ten samolot z biletami za 119zł będzie dosyć pojemny i będzie robił wiele rotacji w ciągu jednego dnia, wszystkie loty pełne, a na lotniskach dostaniesz duże upusty oraz pościągasz extra kasę za usługi dodatkowe (zwłaszcza gdyby te 119zł to było bez bagazu rejestrowanego) to imho to ma szanse być niezłym sukcesem.
gosc_3c6e2
2012-11-07 15:44
Myślę, że jednak raczej dokłada wożąc pasażerów za 40 zł. Na połączenia z Okęcia takie ceny biletów były raczej wyjątkiem. Tak to należy rozumieć.
gosc_750b6
2012-11-07 15:26
Powrót Wizzaira do WAW jest podobno planowany z poczatkiem letniego rozkladu. Ktoś może potwierdzić?
gosc_e2dd0
2012-11-07 15:24
Czego znowu nie rozumiesz? Wizzair placi w Modlinie 40 zlotych za pasazera, a na Okeciu 60. Ladowanie samolotu w WMI kosztuje raptem 900 zlotych taniej. Chcac konkurowac z Ryanem musi stale obnizac ceny, wiec na czym ma zarabiac przy stale rosnacych kosztach eksploatacyjnych, szczególnie paliwa?
usuniety
2012-11-07 15:08
Nie rozumiem tu czegoś. Jak Wizz Air może dokładać do interesu, skoro opłaty lotniskowe WMI są o 50 procent obniżone w stosunku do WAW. Skoro 50 procent taniej jest, to powinni jeszcze na tych biletach zarabiać a nie dokładać. Coś mi tu nie pasuje.
lmajchrowski
2012-11-07 14:51
Czy tam pracuja idioci. Strategiczne decyzje podjete wiele miesiecy temu sprawily ze ruch zmalal a pasazerowie obslugiwani sa w lepszych warunkach. Taka wypowiedz to tylko w panstwowej spolce bo w prywatnej to juz dawno wylecial by na zbity pysk. Co za chory sysyem i zero odpowiedzialnosci