gosc_37da4
2012-11-09 14:27
Nie ma pasażerów bo bilety drogie. Jak tak dalej będzie to ani większa siatka ani Dreamliner nie pomoże. Przykład: bilet na lipiec POZ-BCN via WAW bilet za 1050 zł, POZ-BCN via FRA/MUH 700 zł, bezpośrednio WAW-BCN 950 zł
pcharasz
2012-11-06 16:00
Ano z tego taki raban, że niektórzy to muszą na coś popsioczyć, a okazja jest idealna, bo LOT właśnie powiększył swoją siatkę połączeń o kolejne połączenie. Pełno w tym logiki.
gosc_34978
2012-11-06 13:56
"Ograniczylismy" latanie do ATH, FCO itd, bo zima nie ma tam pasazerow, w ekonomii jeszcze jakies resztki, ale w biznesie ZERO, nawet latem. Kazda , powtarzam KAZDA linia jaka znam na zime ogranicza badz zawiesza polaczenia, wiec skad taki raban?
gosc_73021
2012-11-06 11:00
Ale za to ograniczylismy latanie do Rzymu, Atem, Erewania, Belgradu....widać że LOT stał się firma dowództwa dla Lufy...
gosc_40207
2012-11-06 02:43
"C" puste :P "Y" tak w 80%
gosc_aca82
2012-11-05 23:01
Juz kiedys Lot latal na tej trasie ale szybko sie wycofal.Mieli konkurencje Germanwings i LH.Poza tym,Lot mial wysokie ceny biletow i dzieki temu malo Pax-ow.Teraz nie ma konkurencji na tej trasie i ciekawy jestem czy tym razem szybko sie nie wycofa.
usuniety
2012-11-05 21:45
Wie ktoś jakie obłożenie było na tej trasie?
hungarus
2012-11-05 21:06
A co z kasą na Dreamlinery? Kiedy Kongres USa podejmie decyzję? Miała być do końca października.