Ryanair: Nowe loty z Krakowa i Lublina

Ryanair: Nowe loty z Krakowa i Lublina Ryanair ogłosił uruchomienie dwóch nowych połączeń z Krakowa do Manchesteru oraz z Lublina do Liverpoolu. Rejsy mają wystartować w sezonie letnim w 2013 roku.Rozkład lotów oraz ceny biletów będą dostępne na stronie przewoźnika jutro.Anna Żuchlińska
31/10/2012 09:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_62dd7 2013-01-28 10:24   
gosc_62dd7 - Profil gosc_62dd7
Kiedy Ryanair przywróci loty do Birmingham?
gosc_b7794 2012-11-13 17:33   
gosc_b7794 - Profil gosc_b7794
Dlaczego nie ma lotów Ryanair na południe Włoch?np.do Bari lub Neapolu.Chcąc jechać ,musze tłuc się 30 godz.autokarem.A jechać do Boloni czy Mediolanu i tam się przesiadac to absurd.Wielka szkloda,ze nie latają.Napewno byłoby dużo pasażerów.
mietek 2012-11-02 08:34   
mietek - Profil mietek
Gość183c7: no teraz to już pojechałeś w druga stronę po bandzie;-) Miami, Toronto... i to jeszcze obslugiwane przez AA? ubawiłem sie ale obawiam sie, ze Ty na prawdę w to wierzysz...
mietek 2012-11-02 08:29   
mietek - Profil mietek
Tomwkr7: ja nie mam nic do KRK, niech sie rozwijają ale nie kumam tego 'jarania' sie Fanca, bo co by tutaj nie mówić jest to najgorszy 'produkt' na rynku lotniczym. Nie chciałem nikogo urazić.
mietek 2012-11-02 08:24   
mietek - Profil mietek
Gość4817d: artykuł jest o Francy, a ta zacna linia lotnicza oferuje 3 połączenia z Lublina, zgadza sie?
gosc_cd247 2012-11-01 10:44   
gosc_cd247 - Profil gosc_cd247
Troche BTW - dlaczego LH lata wlasciwie z wszystkich lotnisk regionalnych do FRA i/lub MUC a literalnie zadna inna duza linia, np BA, AF i tak dalej nie lata do Polski poza Warszawe? Co jest takiego fundamentalnego co rozni FRA od np CDG? Czy ktos to potrafi wytlumaczyc logicznie, tzn uzasadniajac ekonomicznie? Oczywiscie zakladam ze LH ma z tego zysk.
gosc_34267 2012-11-01 10:22   
gosc_34267 - Profil gosc_34267
gość 08fc6 -choćby dlatego, że linia Lot jest linią narodową sponsorowaną przez nas wszystkich. jak będzie prywatna to wtedy się z Tobą zgodzę.Na tym najbardziej moim zdaniem zyskuje lufa która 9 razy dziennie dowozi pax. z południa do swych 3 głównych lotnisk.
pcharasz 2012-11-01 03:24   
pcharasz - Profil pcharasz
gosc_08fc6, a ja przeczytałem. I HAN zostało zamknięte. Więc o co chodzi? No i jasne, dlaczego w centrali ma kogoś obchodzić etniczna struktura wypełnienia samolotu??? Nie rozumiem
hungarus 2012-11-01 01:00   
hungarus - Profil hungarus
Gosc_b9c6f: znakomity pomysł. Możesz już powoli zacząć zamykać, bo masz ku temu - zdaje się - wszelakie kompetencje.
Gosc_08fc6: napisz do LOTu i zaproponuj, by na pokłady wpuszczać tylko Polaków. I otwierać połączenia tylko dla nich - najlepiej tylko krajowe, bo na zagranicznych może się trafić jakiś "obcy". A tu możesz przeczytać o likwidacji połączeń do Hanoi i znaleźć odpowiedź na dręczące Cię pytania i wątpliwości:
zobacz link
gosc_b9c6f 2012-10-31 23:42   
gosc_b9c6f - Profil gosc_b9c6f
gosc_6abf5 to tak naprawde powinniśmy zamknąć cały PLL LOT bo spółka przynosi straty. PLL LOT nigdy nie wytłumaczył jakie były "rzekomo" straty na połączeniu KRK- ORD, chciałbym zobaczyć wszystkie połączenia LOTu i jak to sie ma w stosunku do KRK - ORD. a niby jakie cargo miało by latać z KRK. Po za tym z lotniska Princess Juliana latają regularnie 747 a pas to tylko 2300m i nie zamykają ich bo muszą mieć międzylądowanie na dotankowanie
gosc_08fc6 2012-10-31 22:42   
gosc_08fc6 - Profil gosc_08fc6
Rozpisywali sie ,jakie straty przynosiło połączenie KRK - ORD natomiast nic nie przeczytałem , jakie niewątpliwie przyniosło straty połączenie WAW- HAN,przynajmniej to pierwsze było dla Polaków, a to drugie dla innych nacji, ale kogo to w centrali obchodzi.
gosc_6abf5 2012-10-31 22:09   
gosc_6abf5 - Profil gosc_6abf5
gosc_a4593 odwrotnie, rozpoczecie lotów z KRK i póżniej z RZE było decyzja polityczna a likwidacja decyzja ekonomiczna. Ile razy mozna powtarzac jak mantre że LF nie świadczy o rentowności danej trasy? linia zarabia na tym co jest " w dziobie" i lukach cargo a nie na economy. co do samolotów wojskowych...piszesz pan bzdury..cały " majdan" wojskowy lata transportowymi C5 Galaxy/C17 GlobemasterII i paroma innymi. To co zabiera A340/MD 11 wraz z paxami to nie żadne wyposażenie wojska tylko indywidualne wyposażenie pojedyńczego zołnierza...a cargo żadne lub prawie żadne.
gosc_a4593 2012-10-31 21:57   
gosc_a4593 - Profil gosc_a4593
przez 13 lat LOT latał z KRK do ORD i miał średnio ponad 80% obłożenia - to dobry wynik jak na tyle lat. wiadomo, że to była decyzja polityczna, żeby każdy lot był z WWA to dlaczego zlikwidowali loty z Rzeszowa skoro tam pas jest tak samo długi jak w WWA. Wiadomo, że problem jest ze startem 767 ale bez przesady przecież nie przewozili tam słoni i niewiadomo ile cargo. zresztą w KRK startują i lądują 747 A330 dużo wojskowych maszyn jak ostatnio MD11 i to z całym wyposażeniem dla wojska
gosc_bda5e 2012-10-31 21:54   
gosc_bda5e - Profil gosc_bda5e
tia....AA via MAN...smiechu warte :P gościu_ 38276 proponuje odkręcic kurek z zimną woda i zanużyc w strumieniu wody głowę, w lustrze zobaczyc czy juz paruję. od W13 JFK-MAN-JFK na B757 znika z siatki AA. powodzenia.
gosc_38276 2012-10-31 21:06   
gosc_38276 - Profil gosc_38276
To połączenie z Krakowa ma przejąć AA, będzie międzylądowanie Manchesterze i dalej za ocean.
hungarus 2012-10-31 20:36   
hungarus - Profil hungarus
Loty transatlantyckie z KRK są chyba w chwili obecnej na etapie nadziei i analizy. Nikt niczego oficjalnie nie potwierdził. Pewien potencjał jest, Kraków i reszta Małopolski, Podkarpacie, kawał Śląska, pewnie część Słowacji, może Ukrainy i Republiki Czeskiej. Wydaje mi się, że raczej będzie to jedno-dwa lotniska (EWR lub JFK, ORD). To Miami to chyba jednak trochę na wyrost.
ktgracz 2012-10-31 19:54   
ktgracz - Profil ktgracz
gosc_183c7: lubię KRK jak każde inne lotnisko, pytanie tylko czym będą latać za ocean z pasu startowego tej długości? B757 ze stopem technicznym w SNN? :) (link plus sortowanie tabeli po kolumnie TOR) // Jak zniwelują pagórek i wydłużą (o te magiczne 250m) do długości KTW (2800m), wtedy ma to sens, a tak jak jest teraz wystarczy dzień z gorszą pogodą i TakeOff Run Available spada o 240m mniej od tych 2550m, co u B767 skutkowało nie zabieraniem cargo.
zobacz link
gosc_97360 2012-10-31 19:31   
gosc_97360 - Profil gosc_97360
Nie rozumiem jak mozna sie zachwycac tak kiepska linia jak Ryanair.Zreszta jak zabraknie pieniedzy na oplacanie daniny dla tej lini szybko sie zwina.Dla nich Polska jest tania.Tymbardziej ze grunt pali im sia w Hiszpani ,Wloszech ,Grecji,Finlandii,Danii.Wiec gdzie maja spobowac sie przeniesc jak nie do nas.Naprawde nie ma sie czym zachwycac !
gosc_183c7 2012-10-31 18:57   
gosc_183c7 - Profil gosc_183c7
Oj mietek, widzę, ,że emocjonalnie reagujesz na fakt, że w ostatnim czasie to KRK jest najaktywniejszym lotniskiem pod kątem nowych połączeń.
WAW zdaje sobie sprawę, że jesli tylko w KRK wypali Stambuł ( blokowany przez LOT ) i Chicago/Toronto/Nowy Jork/Miami, które chca obslugiwac AA, a takze baza FR to spowoduje to duze przetasowania na polskim rynku lotniczym i oslabi pozycja Okecia.
tomwkr7 2012-10-31 18:37   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
mietek; ja wiem że WAW nie lubi się z KRK i odwrotnie ale ale czy ten portal służy obrażaniu się wzajemnym? Jako człowiek ze stolicy powinieneś dać przykład kultury a tu.... . Mimo wszystko uznam, że dałeś się ponieść emocjom i tym sobie to tłumaczę:). A odnosząc się do tego co napisałeś to nie tylko cyt. "centusie latają bydłowozami " bo to robi cała Polska w tym także i Warszawa. Natomiast co do uciekających linii hmm jedni uciekają drudzy przychodzą np. z WAW Brussels Airlines również się zmył. Jak na razie w KRK więcej jest otwieranych połączeń jak likwidowanych.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy