Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3a264
2012-12-31 00:18
Chyba się LOT przeniósł, bo miałem w rezerwacji na luty terminal B, a teraz jest D :)
LOT jak ten kretyn został na terminalu B, wszystkie linie z europy lącznie z CSA są w D. Mimo, że też część z nich ma c/s z Aerosvitem przeniesli się do D a nasz narodowy przewoźnik dziaduje w tym czyms czego raczej terminalem nazwać nie można.
gosc_693c2
2012-11-08 18:33
Jeśli nowoczesne terminale nie podobają się maluczkim to niech jeżdżą na rowerach, a za parę lat i na Ukrainie rozwiną skrzydła ... wtedy terminale będą w sam raz !
Też mnie zdziwił ten artykuł, tendencyjny pod określoną tezę. Skoro terminal jest wybudowany po to, żeby stary zamknąć, to z oceną moim zdaniem trzeba się wstrzymać do czasu uruchomienia modelu docelowego. Równie dobrze mogliście niegdyś pisać, że w T2 na Okęciu jest pustka jeszcze przed zamknięciem Etiudy.
w polsce i na ukrainie bylismy strasznie zakmpleksieni i chcielismy sie pokazac calemu swiatu, a moze na 4 mecze lepiej byloby postawic namiot albo konstrukcje typu lotnisko w lodzi zeby jepozniej gdzies przeniesc a wiecej kasy przeznaczyc na transport z lotniska
gosc_9bdcc
2012-11-07 09:06
We Lwowie jest podobnie - puste duże lotnisko. Tylko że tam jest tak, pomimo zamknięcia starego terminala...
gosc_08c4e
2012-11-07 02:39
a co do kolejek, to może być i 100 stanowisk odprawy i kontroli, a otwartych 1;)
gosc_82ad6
2012-11-07 02:37
i też nie popieram budowania 5 różnych terminali, mam raczej na myśli rozbudowę jako inegralne powiększenie poprzedniego terminala
gosc_a9745
2012-11-07 02:35
lmajchrowski: niekoniecznie budować z wyprzedzeniem, ale planować z wyprzedzeniem. Jeżeli całą dokumentację przygotuje się za wczasu (w końcu prognozy dotyczące rozwoju ruchu pasażerskiego pewnie istnieją, to wiadomo kiedy będzie potrzeba więcej miejsca w terminalu), to rozbudowa będzie na czas i nie będzie przeładowanych lotnisk. No ale wszyscy wiemy, jak to wygląda w praktyce...
lmajchrowski
2012-11-07 01:55
A kto tu mowi o budowie mega lotnisk. Trzeba poprostu budowac cos z wyprzedzeniem. Podajecie przyklad lawicy a ja caly czas pisze o przeladowanym KRK zreszta to samo bylo w WAW kilka lat temu no i o Lodzi gdzie ilez to juz nie mielismy terminali. Widze ze co niektorzy to chyba lubia czekac w kolejkach przed odprawa no i do kontroli.
gosc_aa344
2012-11-07 00:50
i idąc Twoim tokiem, to powinniśmy budować terminale 10 razy większe, niż potrzeba, płacić koszty utrzmania (ogrzewanie też kosztuje), a po 10 latach remontować część terminala, która nigdy nie była używana?;)
gosc_0c964
2012-11-06 22:02
The article isnt true, i just flew through Terminal D and it was nothing like written in this article. Its very modern and much better than the airports in Poland.
gosc_2a15f
2012-11-06 21:51
Terminal D piękny i nowoczesny w KBP zdał dobrze egzamin na Euro 2012 i po przenosinach kolejnych linii lotniczych będzie coraz lepiej wykorzystywany, posiadając perspektywiczne możliwości dalszej rozbudowy. W znacznie mniejszej skali oddane w 2012 roku terminale pasażerskie na polskich lotniskach są skromniejsze przestrzennie, ale również przewidziano możliwości ewentualnej przyszłej rozbudowy. Obyśmy mieli czym i gdzie latać !
lmajchrowski
2012-11-06 21:48
Gosc_6d386 idac twoim tokiem rozumowania mamy miec wieczne budowy na kazdym z lotnisk i po trzydzieci terminali. Ja nie pisze co sie dzieje w niemczech ale co sie dzialo na okeciu pare lat temu a co sie dzieje teraz w krk i to ile jest terminali na takim malym lotnisku w Lodzi
lmajchrowski
2012-11-06 21:43
Idac
gosc_6d368
2012-11-06 20:10
lmajchrowski: według ogólnie przyjętych schematów porty lotnicze buduje się na zaspokojenie potrzeb przez najbliższe 5-10 lat. A w nieodległej przyszłości myśli się o rozbudowaniu portu, jeżeli istnieją przesłanki, że ruch lotniczy się zwiększy i obecny port będzie pękał w szwach. Patrz np. Berlin, gdzie obecnie jeszcze nie otwarty terminal jakiś specjalnie wielki nie jest, ale jest miejsce i możliwości na jego rozbudowę w przyszłości. Tak samo zrobiono w Poznaniu, po prostu dobudowano drugą część do obecnego budynku terminala w podobnej estetyce.
gosc_c3487
2012-11-06 20:02
No to zobaczcie POZNAŃ
Nie rozumiem dlaczego hejtujecie redakcje. Napisali prawde ze w kijowie powstal terminal tak duzy tylko po to zeby zaspokoic czyjes ambicje. Zarzutem jest to, ze wybudowali terminal bez jakiegokolwiek biznesplanu. To tak jakby wybudowano Modlin z przepustowoscia 12mln. Nowe terminale nalezy budowac wtedy kiedy jakies lotnisko sie dusi (warszawa, berlin) albo kiedy linie lotnicze maja plany wielkiej ekspansji (stambul, dubaj)
lmajchrowski
2012-11-06 19:44
Co za bzdury wypisuje Pan Dominik czy zdaniem Pana ma byc tak jak w krk gdzie niedawno byly jeszcze namioty a moze tak jak niedawno bylo w waw gdzie ledwo udalo sie otworzyc pirs polnocny a moze tak jak w Lodzi gdzie jest niski a terminali juz bylo kilka a takich przykladow mozna mnozyc. Trzeba lepiej napisas Krakow powinien brac wzorce z Kijowa gdzie wladze dzialaja z wyprzedzeniem a nie krytykowac i sluchac prezeza s krk jak Boga ktory chwali sie rozdzielnia pradu "smiech na sali "
gosc_18b75
2012-11-06 18:17
W dniu dzisiejszym przyleciało 39 samolotów, tyle również odleciało co daje prawie 80 operacji