piotrek737
2012-12-14 12:35
b737800max: Ok dzięki. Bazowałem na info sprzed 3 tyg. kiedy tak gadali ;)
usuniety
2012-12-14 12:31
piotrek737:jak coś to 4 a nie 3 sztuki są wzięte od Aer Lingus.
zobacz link
piotrek737
2012-12-14 11:24
humbak: No ale Virgin zaczyna niebawem latać po UK. Na początek 3 rejsy z LHR a potem kolejne planują. Już nawet 3 A320 od Aer Lingusa wynajęli ;) Może owszem nie do końca można porównać VS z BD, ale coś się zaczyna dziać.
Porownywanie VS z BD uznaje za nieco nie na miejscu (delikatnie mowiac)... Niby w jaki sposob "wejscie VS do *A" wzmocniloby sojusz na rynku brytyjskim, skoro VS NIE MA siatki po Wyspach...?
gosc_cd190
2012-10-30 15:22
A ja mysle, ze VS jak i pozostale linie z Grupy Virgin wejda do skyTeam, a nie do Star Alliance. Powodow jest kilka: po pierwsze VS nie przejelo BD, ktore by ich zblizylo do Stara, po drugie Virgin Australia na trasach nad pacyfikiem wspolpracuje z DL, po trzecie Virgin Australia jakis czas temu weszlo w alians z Etihad i Air New Zealand (Etihad moim zdaniem niebawem przystapi do skyTeam), a przewoznicy z Zatoki zaczynaja obecnie mieszac w aliansach globalnych. Powiazania SQ ze Starem tez sa coraz slabsze i nie zdziwiloby mnie wcale, gdyby za jakis czas ogloszono informacje, ze SQ i AirNZ opuszczaja Star Alliance i wspolnie z Etihad, Grupa Virgin (Virgin Atlantic/Virgin Australia/Virgin America) oraz airberlin wychodzacym z owa dołączają do skyTeam. Bylby to wielki dzien dla skyTeam, ktory pewno moglby wtedy zaczac konkurowac z oslabionym przez odejscie SQ i NZ Star Alliance.
gosc_38f99
2012-10-30 14:23
A ja mysle, ze VS jak i pozostale linie z Grupy Virgin wejda do skyTeam, a nie do Star Alliance. Powodow jest kilka: po pierwsze VS nie przejelo BD, ktore by ich zblizylo do Stara, po drugie Virgin Australia na trasach nad pacyfikiem wspolpracuje z DL, po trzecie Virgin Australia jakis czas temu weszlo w alians z Etihad i Air New Zealand (Etihad moim zdaniem niebawem przystapi do skyTeam), a przewoznicy z Zatoki zaczynaja obecnie mieszac w aliansach globalnych. Powiazania SQ ze Starem tez sa coraz slabsze i nie zdziwiloby mnie wcale, gdyby za jakis czas ogloszono informacje, ze SQ i AirNZ opuszczaja Star Alliance i wspolnie z Etihad, Grupa Virgin (Virgin Atlantic/Virgin Australia/Virgin America) oraz airberlin wychodzacym z owa dołączają do skyTeam. Bylby to wielki dzien dla skyTeam, ktory pewno moglby wtedy zaczac konkurowac z oslabionym przez odejscie SQ i NZ Star Alliance.
gosc_9c998
2012-10-30 09:35
oni jedynie lataja do Manchasteru i Glasgow tylko niewiem czy swoimi czy ktos na ACMI. swoja droga najlepszy przyklad na latanie bez feedowania. da sie ot i tyle
Virgin america ma dosc słaba siatke, zeby dowozić pasażerów na loty do UK choć może zaczną kupować A320 i latać po europie, wejście do stara na pewno by im pomogło.
usuniety
2012-10-29 21:35
@mietek:
Ja feeduje My feedujemy
Ty feedujesz Wy feedujecie
On feeduje Oni feeduja
pfffffff odmienilo sie dzieki bogu czyli po polsku!!!
katowiczan
2012-10-29 21:16
Virgin Express nie istnieje już ładnych kilka lat (połączony z SN stworzył brussels airlines, a i wtedy był to zupełnie inny przewoźnik z bazą w Belgii) a Virgin America też nie ma w praktyce wiele wspólnego z Virgin Atlantic.
spotter10
2012-10-29 21:11
A nie maja przypadkiem do feedowania linii córki, tj Virgin Express w Europie i Virgin America w USA? Ciekawe czy gdyby weszli do STAR'a to można by się ich za jakiś czas spodziewać w WAW?
rafciooo77
2012-10-29 21:07
A więc to koniec "4 engines 4 long haul"
Ciekawe, że oni działają bez floty potrzebnej do feedowania swoich połączeń międzykontynentalnych.