Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d9871: Po co hangary, pas jak nie ma połączeń :) Snn też ma hangar, długi pas i ILS wysokiej kategorii i co z tego? Jeśli tak dalej pojdzie w przyszlym roku wyprzedzi KTW Modlin, Wrocław...
gosc_a7600
2012-10-28 10:28
ale glupie wytlumaczenie SAS-u. Po prostu pewnie nie ma chetnych na ta droga linie a jakies bzdety o braku samolotow.
gosc_7eaf8
2012-10-27 20:09
Nie podniecajcie się aż tak SASem bo SAS za chwile zdechnie...
usuniety
2012-10-27 18:42
A tutaj coś po polsku o problemach SAS.
zobacz link
gosc_ea0e8
2012-10-27 18:03
Za parę dninw krk pęknie 3 mln, reszta lotnisk z czołówki same spadki.
usuniety
2012-10-27 18:02
SAS jest niezbyt dobrej kondycji finansowej. Poczytajcie sobie o nich na forum Airliners.net ( w linku) :
zobacz link
gosc_94a72
2012-10-27 17:04
no ja powiem szczerze ze czekam na ten lot 6:20 z WRO, bedzie dobra i tania opcja na AMS!
gosc_6de7f
2012-10-27 16:59
Problemem Katowic jest dojazd... Balice są bardzo łatwo dostępne i to zarówno z autostrady jak i z miasta, a Pyrzowice? Są na totalnym uboczu...
gosc_d9871 i co będziesz latał tym hangarem ?No i co z tego ze się buduje nowy pas jak linie zamykają połączenia
A dla Krakowa szykuje się kolejne połączenie. Od czerwca 2013 (podobno potwierdzone) 4 razy w tygodniu Londyn Southend (SEN) - Kraków by easyJet:)
gosc_f3c78
2012-10-27 12:00
A jakież to wielkie cargo operuje z KTW? Nie bądż śmieszny. Brak działań w latach 2006-2012 w zakresie programu pozyskiwania przewożników ,daje wyniki. Prawda wyjdzie na jaw , kiedy trzeba będzie spłacać kredyty zaciągnięte na inwestycje. Zresztą grubo na wyrost. Ale takie są ambicje obecnego zarządu i wspierającej ich RN. Ale oni są ubezpieczeni od nietrafionych decyzji. Takie cwaniaki.
gosc_d9871
2012-10-27 09:41
Piotrek:
"KTW coraz bardziej przypominają los lotniska Shannon, po "ochłodzeniu stosunków" z FR lotnisko upada coraz niżej (kolejnym przykładem może być FRL)"
Nie bądź śmieszny. KTW właśnie wystawiło nowy hangar, budują nowy pas. Jak czytam takie komentarze"znawców KTW" to... Wiadomo, że KRK ma większy potencjał pasażerski, ale KTW stawiają w dużej mierze na cargo chciałbym przypomnieć. A co do GDN to po tych aferach z OLT, z synem premiera jakoś wątpię w te ich statystyki :]
SAS lata z GDN do CPH cztery razy dziennie.
andrzejtoulon
2012-10-27 00:58
Jeszcze jednak nie odleca tylko wyprobuja nowy rejs o 6h20
gosc_529ac
2012-10-27 00:32
Wanda Generalna ma pojęcie o okręcie i wie, że posiadając do dyspozycji ograniczoną ilość maszyn i do tego w nieatrakcyjnych terminach nie ma czego szukać na bardziej wymagających destynacjach, a przecież CPH mogłaby być hubem ...
andrzejtoulon
2012-10-26 23:50
Pewnie z Wroclawia tez niedlugo odleca, jezeli zawsze maja takie oblozenie jak np. 5 pazdziernika gdzie lecialo dokladnie 22 osoby.
gosc_0e7b2
2012-10-26 23:46
GDN,POZ i chyba WAW mają 3x dziennie CPH i dają radę, to ciekawe czemu w KTW nie potrafią zapełnić samolotu....
trzeba przyznać,że KTW robi się głównie portem dla LCC i charterów.
gosc_a8d48
2012-10-26 23:25
i bardzo dobrze, zupełnie nie byli tu potrzebni, mam nadzieję, że LOT i eurolot wezmą się do roboty i ruszą z połączeniami.
gosc_d0d70
2012-10-26 22:50
Katowice powoli i konsekwentnie traca na znaczeniu.
gosc_d0f37
2012-10-26 22:48
Gdańsk trzy razy dziennie, inne porty po dwa razy dziennie a w KTW cztery razy tygodniowo nie potrafi się utrzymać. Te porównania chyba o czymś świadczą,Gdańsk przecież też dużo ma połączeń z Niemcami. Z drugiej strony wypowiedź przedstawiciela SAS o kasacji połączenia z powodu braku samolotów to .....wstrzymam się od komentarza. Wątpię, czy wejdą do KRK, bo tu mocno się trzyma DY/ na wiosnę zwiększa ofertę o Trondheim.