gosc_2f697
2012-10-23 12:36
A gdzie GDA i RZE? Przecież na obu tych lotniskach na wybranych trasach mieliby niezły zarobek
MirkuLH, na pewno caly cityliner? Myslalem, ze beda obslugiwac polaczenia z hubow na embrionach...
gosc_e017f
2012-10-22 02:06
Uwazam, ze lecac LH ( niby Germanwings ) serwis bedzie gorszy i platny.
gosc_b1ef0
2012-10-22 01:54
mozliwe ze uczestniczy w Milies & More ale za serws na pokladzie nalezy placic.
gosc_55080
2012-10-21 22:39
gosc_d0200: ale przecież Germanwings też uczestniczy w programie miles & more...
gosc_d0200
2012-10-21 22:12
Do tej pory lecac LH z Krakowa do Duesseldorfu mialem serwis i Milies & More w cenie.
Co sie stanie jezeli bedzie podstawiony Germanwings. Czy ktos mi moze na to pytanie odp. ?
A czy to dalej bedzie Germanwings czy na ich bazie nowa linia o ktorej juz byla mowa?
DUS -KTW bedzie dalej Eurowings obsugiwac ale przemalowanym samototem na Germanwings.Caly Eurowings i Cityliner przechodzi pod Germanwings
Z tego, co ja czytalem w newsach od LH
1)w PL nie bedzie wiecej germanwingsa, poniewaz z polaczenia Direct Services (LH poza hubami) i germanwingsa powstanie nowa firma z nowa nazwa.
2)Eurowings bedzie latac tak jak dotychczas, jako wet-lease, z tym ze nie dla Lufthansy, a dla tej nowej firmy.
3)Klasa C pozostanie, moze nie na wszystkich trasach, ale jednak
4)Lufthansa dalej bedzie sprzedawac przez swoja stronke bilety na te loty, tak jak teraz sprzedaje na PLL LOT, wiec przesiadki powinny byc dalej mozliwe
gosc_605c3
2012-10-21 10:19
mnie zastanawia, jak to rozwiążą operacyjnie. Bo po przejęciu lotów z DUS Germanwings miałby 2 bazy operacyjne w odległości 40km od siebie: CGN i DUS... i wątpię, że ma to sens
Ale 30 samolotów z Lufy przejdzie do 4U więc i CRJ, o ile będą jeszcze latać, pewnie też, bo raczej nie będą latać z FRA lub MUC;-)
skoro 4U przejmie krajowe oraz europejskie połączenia z innych portów, to nie wierzę że na trasy obecnie obsługiwane CRJ wpuszczą Arbuza - przecież bardziej dochodowe trasy (np. DUS-BCN) mają priorytet.
rafciooo77
2012-10-20 18:56
@kubik: a dlaczego mało prawdopodobne ?
a czy będą robić ciągle point to point czy jednak z przesiadkami?
usuniety
2012-10-20 18:31
Dziwi mnie DUS, bo akurat sporo transferów jest przez DUS, więc bedą dwa różne produkty, i co z klasą C
raczej mało prawdopodobne, że A319/A320 wejdzie na KTW-DUS...?