Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Fakt, że Montreal by się przydał ze 2-3 razy w tygodniu.
Trzeba jeszcze dodac ze wylot o 17:05, to najpozniejszy lot do YYZ z Europy (poza LHR)
krzysiekl
2012-10-15 11:13
@gosc_1cb09
żeby zrobić LO dobrze.
Na tej samej za pewne są tacy którzy ludzie latają z FRA do SIN z przesiadka w Katarze, ZEA itp zamiast swoimi bezpośrednio.
gosc_70b3c
2012-10-15 11:11
Gosc gosc_1cb09: polaczenia z przesiadkami sa najczesciej tansze niz bezposrednie i dlatego pasazerowie z nich korzystaja. Myslisz, ze KLM w Holandii czy Finnair w Finlandii zarobilyby na siebie gdyby nie bylo pasazerow tranzytowych?
gosc_b52eb
2012-10-15 04:27
fajnie z tym połaczeniem do Toronto ale dla mnie ,mieszkancowi Montrealu troche nie po drodze , Ten samolot przelatuje dosłownie nad moim domem i leci do Toronto i potem cała procedura graniczna i z tego powodu biura podrózy rezerwują 3 godzinną przesiadkę, sumie podróż traw o ok 5-6 godz dłużej. Mój postulat: chociaż dwa razy w tygodniu zrobić miedzylądowanie w Montrealu mysle że Polacy mieszkajacy oddalonej o ok 180 km Ottawy chętnie by z tego skożystali
gosc_1cb09
2012-10-15 00:56
P.S> po co komus leciec LO z AMS czy FRA do PEK ? przeciez oni moga leciec swoimi liniami bez przesiadki !?
gosc_8930f
2012-10-15 00:55
nie problem w samym WAW-HAN-WAW - problemem był meg długi postój w HAN - przylot 14ta a wylot 23 !!
gosc_c9e28
2012-10-14 23:38
latanie z krk czy rze to szalenstwo chyba podobne do tego jak latanie to vietnamu z warszawy gdzie rotacja zabierała ponad 30 godzin rozwalała całą siatke. Dlatego nowy aktualny prezes zarzad lotu nie kwapi sie do latania do LAX ze względu na długosc i czas >24
Dobrze, dobrze niech będzie jak gosc_9ca59 napisał. A co do lotów z KRK czy RZE to ten temat był już przerabiany dużo razy i nie ma co komentować. Były nieopłacalne i tyle. Jak LO będzie obsługiwać 20 mln w WAW to się pomyśli;-)
gosc_42658
2012-10-14 23:25
tak najlepiej avro po lufie wziasc to juz lepiej niech an-y powroca
gosc_122b8
2012-10-14 23:20
Dobrze byłoby aby narodowy przewoźnik zauważył, że Polonia Amerykańska to poza Nowym Jorkiem, Chicago, Toronto, również Montreal, Seattle, Los Angeles, Montevideo, Kurytyba, San Paulo, Brasilia, Porto Alegre, Buenos Aires i należy zadbać o dobrą komunikację z Polską ...
wr: miałem na myśli Tokio.
gosc_347d6
2012-10-14 22:45
60% z pek to transfery głownie frankfurt,amsterdam ,kopenhaga ,gdansk takze obłozenie 50% to jakas plota
gosc_be082
2012-10-14 22:40
z waw do pek 91% eko 500iz na powrotke 85%eko 600iz dane za wrzesien i sierpien
@madej - nie wiedzialem ze jestesmy kierunkiem wschodnim. Pozdrowienia z Toronto, China.
gosc_bad39, to że samolot jest wypełniony ( LF ) w 95 procentach wcale nie świadczy o tym że dany kierunek jest dla przewoźnika rentowny tzn. taki ktory przynosi zyski. W przypadku KRK i RZE właśnie tak było. O ile pamiętam to średni LF z KRK był na poziomie 83-87 procent w economy a biznes... 1 procent. Linia zarabia na tych co mają miejsca w tzw. dziobie samolotu a nie z economy. /// madej, zbastuj trochę z tym dogryzaniem innym bo WAW taki sam grajdoł jak Wąchock tylko ma parę "wieżowcóf"
bardzo dobrze, że zrezygnował LOT ma umacniać swój hub w WAW a nie wozic z pipidówka górali do USA. Mogą przyjechać do WAW a jak nie to niech latają LH przez FRA. Koniec faworyzowania tych ludzi. Nie sa pepkiem swiata. Mam nadzieje, że to już nigdy nie wróci, nie bedzie zadnego wozenia z prowincji do USA. LOT ma sie teraz rozwijac tez w kierunku wschodnim czyli Pekin, Toronto a nie ciagle jak za komuny wozic za ocean ten ludek z podkarpacia czy podhala.
gosc_bad39
2012-10-14 21:51
Post scriptum, samoloty PLL LOT latające kiedyś z KRK do ORD lub JFK oraz z RZE do EWR i JFK były zapełnione w 95-99%.Natomiast do Pekinu B767 nie jest nawet w połowie obłożony także wg mnie puszczenie na wschód tych samolotów jest głupotą. Zawsze to Air China może przewozić do WAW pasażerów. :)
gosc_2a224
2012-10-14 21:44
dziwię się dlaczego LOT zrezygnował z połączeń transatlantyckich z Rzeszowa i Krakowa, dziwię się także po co latać do Pekinu skoro samolot jest w 1/4 zapełniony???Dlaczego nie inwestuje w samoloty szeroko kadłubowe B767 ?? Lufa pozbywa się sporo samolotów np ATR,AVRO 85/100-BAe 146 czy CRJ 200.Gdyby chociaż K2/ELO zainteresowali się tymi maszynami,to nasza flota by była jedną z większych.
prawde, wiekszosc LOTowskich pasazerow transatlantyckich nie ma pojecia czym leci. Ale komfortowo 787 beda o niebo lepsze niz stare graty 767, nawet jezeli chodzi tylko o IFE. LOT powinnien zadbac o reklame, a nie liczyc na to ze ludzie i tak beda nimi latac... economy z YYZ bedzie prawie zawsze full - ale trzeba cos zrobic zeby biznes tez latal, a szczegolnie ten przesiadkowy.