LOT: Kolejne Dreamlinery w montażu

LOT: Kolejne Dreamlinery w montażu Dziś (11.10) w zakładach Boeinga w Everett, rozpoczął się montaż końcowy trzeciego Dreamlinera (LN86/SP-LRC) dla PLL LOT. Kolejne dwie maszyny dla naszego przewoźnika rozpoczną montaż 18 października (LN87/SP-LRD) oraz 25 października (LN88/SP-LRE).Przednia, środkowa oraz końcowa część kadłuba przed połączeniemObecny status "naszych" Dreamlinerów na linii...
11/10/2012 18:32   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_da543 2012-10-13 11:20   
gosc_da543 - Profil gosc_da543
Pekin, Shanghai, Tokio, Nowy Jork, Chicago, Toronto 7 weekly, Seul, Delhi, Waszyngton, Hong Kong 2-3 weekly przy wszystkich ośmiu 787, ja tak to widze.
gosc_478a3 2012-10-13 04:32   
gosc_478a3 - Profil gosc_478a3
Powinni latac do Shenzen i w miare mozliwosci innych wielkich miast w Chinach.
gosc_5ac6a 2012-10-12 23:33   
gosc_5ac6a - Profil gosc_5ac6a
Stawiam na to, ze kolejnymi kierunkami beda ICN, PVG, SZX. NRT nie predko stanie sie docelowym portem dla LO. Japonia pozostaje w ekonomicznym dolku od czasu trzesienia ziemi w ub. roku. Zreszta inne linie zmniejszaja swoje oferowanie do Japonii. Nie ma sensu laczyc dwoch kierunkow w jedno polaczenie, poniewaz bardzo duzo traci na atrakcyjnosci, a po za tym operacyjnie jest trudno wykonywalne. Samolot musi zazwyczaj 'odstac' w porcie docelowym ok 2h, aby przejsc wszystkie czynnosci operacyjne.
krzysiekl 2012-10-12 16:12   
krzysiekl - Profil krzysiekl
i tak nie będzie to bardzo zły czas lotu, przesiadki gdzieś po drodze tez zajmują czas. Owszem będzie mieć negatywny wpływ na połączenia typu FRA-WAW-NRT.
Mimo wszystko skoro teraz biznes lata nawet z przesiadką w np. Dubaju....to międzylądowanie w Seulu nie byłoby taką tragedią.

Z tym planowaniem w LOT..mało to już tras się pojawiało i znikało...
gosc_733a3 2012-10-12 15:48   
gosc_733a3 - Profil gosc_733a3
Pomysly uczestnikow dyskusji przypominaja planowanie siatki OLT Express przez M. Tuska.
gm717 2012-10-12 15:36   
gm717 - Profil gm717
krzysiekl - biznes na takie połączenia "nie pójdzie" - ma byc szybko, wygodnie, bez dodatkowych międzylądowań. Zresztą - skoro planują otwarcie połączenia, to muszą mieć na to jakieś argumenty - widocznie jest zapotrzebowanie.
gosc_e7ead 2012-10-12 15:33   
gosc_e7ead - Profil gosc_e7ead
~piotrek 737. Dzieki za newsa. Z tych terminów dotaw wynika ze naprawdę LOT nie będize miał czym polecieć do TOKYO ni mowiac juz o innych miatach
krzysiekl 2012-10-12 15:32   
krzysiekl - Profil krzysiekl
taka trasa po trójkącie bo zakładam, że na zgodę na sprzedaż biletów ICN-NRT-ICN nie ma szans...
krzysiekl 2012-10-12 15:31   
krzysiekl - Profil krzysiekl
waw-ICN-NRT-waw to 230 mil więcej niż waw-NRT-waw.
krzysiekl 2012-10-12 15:27   
krzysiekl - Profil krzysiekl
a czy nie lepiej żeby taki Pekin i Tokio
(a może Seul i Tokio) robić jako jeden lot z międzylądowaniem?
gm717 2012-10-12 15:22   
gm717 - Profil gm717
LOT na chwilę obecną do Hanoi nie powróci - Chorzewski wielokrotnie to powtarzał. W marcu zwiększenie częstotliwości do Pekinu, w październiku otwarcie trasy do Tokio i pewnie niedługo po tym otwarcie trasy do Seulu. A co później ? ;) Jeśli chodzi o Amerykę Płn. - Polonia jest wszędzie - Denver, Los Angeles, Seattle, Miami. Jest trochę tych kierunków do USA, gdzie LOT powinien się sprawdzic.
gosc_c1e4c 2012-10-12 15:15   
gosc_c1e4c - Profil gosc_c1e4c
Na więcej 787 to ciężko będzie feedować obecną flotą (brak samolotów wielkości A320/737)
krispie 2012-10-12 15:04   
krispie - Profil krispie
magia Dreamlinera jest zdecydowanie mniejsza a niżeli wówczas czar A380 (największy na świecie pasażerski samolot, no a po drugie Singapore Airlines był pierwszą linią latającą tą maszyną).
usuniety 2012-10-12 14:48   
usuniety - Profil usuniety
AD. Przypomnę tylko, że gdy Singapore Airlines dostało pierwsze SUPERJUMBO A380, load factor na obsługiwanych przez A380 trasach wzrósł o bardzo duży procent. Oczywiście nie sugeruję tego, żeby LOT kupował A380. Sugeruję tylko, żeby wykorzystać B787 jako magnes dla potencjalnych turystów czy biznesmenów, którzy latali do tej pory defaultowym przewoźnikiem jakim jest LUFTHANZA przez banalne porty lotnicze takie jak FRAMUCDUS.
usuniety 2012-10-12 14:41   
usuniety - Profil usuniety
Byłoby to niezłą zachętą dla turystów polecieć trasą WAW-HAN i to jeszcze na nowiuśkim B787. Tylko jeszcze ceny muszą być takie, żeby LOT mógł na nich zarobić, a nie stracić albo wyjść na "0".
gosc_81a12 2012-10-12 14:40   
gosc_81a12 - Profil gosc_81a12
Bardzo fajnie. SP LRB juz jest gotowy i na fuel duct. ladnie wyflada jak lra
gosc_6bb89 2012-10-12 14:32   
gosc_6bb89 - Profil gosc_6bb89
co_to_ma_byc__: A mi się wydaje, że do twoich połączeń powinni jeszcze dodać Hong-Kong, Los Angeles w końcu tam kiedyś latali i również jest Polonia. No i Waszyngton chociaż kiedyś prezes LOT-u rozważał otwarcie Waszyngtonu po otrzymaniu Dreamlinerów. A może powinni się rzucić na San Francisco lub na któreś z tych miast w Stanach to jest Boston, Filadelfia, Portland. Denver, Miami. Ale najbardziej prawdopodobne by było San Francisco i Miami oraz Denver.
as77 2012-10-12 14:31   
as77 - Profil as77
Terminale i plyty postojowe mozna rozbudowywac, wiec pomieszczenie samolotow to nie problem. WAW nie ma byc kolejnym Madrytem czy Frankfutrtem - tu nigdy nie bedzie wielki port przesiadkowy. Szanghaj, Seul, Bangkok, Waszyngton i Montreal/Boston wystarcza narazie. Lepiej niech dobrze planuja siatke... A moze powrot Hanoi? :)
co_to_ma_byc__ 2012-10-12 14:18   
co_to_ma_byc__ - Profil co_to_ma_byc__
Moim zdaniem jeśli nie będzie nowych lotów na Okęcie długodystansowych to powinni otworzyć oprócz obecnych New Delhi, Tokio, Bangkok, Seul, Singapur, Szanghaj, Los Angeles i powinni postarać się latać do Ameryki Południowej np. do Rio albo do Buenos. Tam też jest duża Polonia i ludzi z Polski i z Ameryki do nas coraz chętniej latają tylko z transferem przez Londyn, Frankfurt, Madryt. A co do lotniska to moim zdaniem kiedy LOT będzie chciał wykorzystać opcje to do tego czasu chyba powiększą ten port albo zbudują centralny port lotniczy dla polski. O ile to nastąpi??
piotrek737 2012-10-12 11:32   
piotrek737 - Profil piotrek737
Ze wstępnych informacji wynika, że szósty pod koniec 2013r., jeden w 2014r. i ostatni w pierwszej połowie 2015r. Co do opcji to LOT musi mieć pomysł gdzie latać bo póki co to jest to takie a może Tokio, a może Seul, a może coś tam. Tak nie może być, albo jest strategia albo dalej sobie latamy za ocean i tyle. No i do tego nie widzę lotniska w WAW gdzie rano się zlatuje np. 10 Dreamów ;) LOT najwięcej miał bodajże 7-8 sztuk B767 i to już było ciasno, ale wtedy latali jeszcze z RZE i KRK, więc tych samolotów w WAW nie było.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy