Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzyniu30
2012-10-12 13:19
A tymczasem FR z Weeze wylądował na Okęciu 13.18 w piątek.
spotter10
2012-10-12 10:51
Nie liczy się LF tylko rentowność połączenia. Bo samolot będący zapełniony tylko w 50% ale z klientami płacącymi więcej będzie bardziej rentowny niż taki, co ma 90% ale z biletami za 1 PLN.
gosc_6124a
2012-10-11 20:03
Ha ha ha!
Widzę że niektórym nie na rękę że muszą dojeżdżać do Modlina dlatego takie dyrdymały piszą.
Potwierdzam że na Okręciu stawki lotniskowe są o 50% większe niż w Modlinie, więc ostatnią rzeczą jaką zrobi W6 to przenosiny na Okręcie, zresztą na razie jest OK, dobry mają LF.
gosc_87dac
2012-10-11 08:46
Gościu b737800max, informacje mam ze źródła.
usuniety
2012-10-11 00:34
gosc_2a1dc:"Wizzair już prowadzi rozmowy z władzami Okęcia dot. warunków na których mógłby wrócić. Ba, co więcej, trzyma cały czas swoje sloty w WAW. Już niedługo w Modlinie zostanie tylko ten jeden, jedyny, najgorszy..." 1. Gościu, skąd masz takie informacje, że W6 chce z powrotem wrócić na Okęcie?, 2. Dlaczego uważasz, że FR jest "ten jeden, jedyny najgorszy"? Jakimś dziwnym trafem, ten najgorszy przewozi najwięcej pax - ów w Europie (około 74 mln/rok, druga jest Lufthansa), pomimo floty jednego modelu - B737-800.
gosc_bc75a
2012-10-10 23:25
A o tym wiedzieliście? Dzisiaj pomylił zapisy w load sheet, jutro naleje za mało paliwa. Komentarz moderatora: Linki dodajemy przez "dodaj link" z lewej strony pola tekstu
zobacz link
gosc_2a1dc
2012-10-10 23:22
Wizzair już prowadzi rozmowy z władzami Okęcia dot. warunków na których mógłby wrócić. Ba, co więcej, trzyma cały czas swoje sloty w WAW. Już niedługo w Modlinie zostanie tylko ten jeden, jedyny, najgorszy...
gosc_6d23f
2012-10-10 22:11
co za sens porownywac dane wrzesnia do sierpnia... z uwagi na sezonowosc ruchu nie mozna porownywac ze soba kolejnych miesiecy, a jedynie ten sam miesiac w kazdym roku... I to jest niemozliwe, bo lotnisko dopiero co otwarlo sie, wiec lepiej sobie darowac porownania. to co tutaj przedstawiono to jak porownanie gruszek z jablkami.
gosc_d0ee0: a skąd wiesz, że w WAW są 3 x wyższe opłaty w stosunku do WMI? Nie pleć bzdur.
gosc_776dc
2012-10-10 16:31
@gosc_d0ee0
Chyba chodziło ci o 80% a nie 80 miejsc (na 180) :O
gosc_d0ee0
2012-10-10 16:07
W6 nie miał by przewagi jak by był na Okręciu bo tam opłaty lotniskowe są 3x wyższe, bilety musiałby by być kilka razy droższe więc było by jeszcze gorzej.
W dalszym ciągu W6 ma bardzo, bardzo wysoki LF na poziomie 80 miejsc i to po za sezonem co nie jest powodem do nie pokoju absolutnie. W mojej opinii FR co najwyżej wyrówna do poziomu W6 CHYBA ŻE otworza nowe kierunki.
P.S FR tak dynamicznie rośnie tylko i wyłącznie dlatego że 20% biletów idzie za 1zł :]
W6 podkresla ze Polska jest najwazniejszym rynkiem w ich strategi, ale jakos tego nie widac. Wydaje sie ze gdyby W6 przeniosl dublujace sie z FR trasy do WAW mialby przewage nad FR inaczej to watpliwe zeby mogl wygrac z FR gdziekolwiek w Polsce.
gosc_a8cc6
2012-10-10 14:09
Od listopada juz FR będzie liderem w WMI w ilosci pasazerów i już pewnie nigdy nie odda pałeczki lidera. Co w tej sytuacji zrobi Wizz coraz gorzej radzący sobie na polskim rynku??? Czy na lato wróci 4 samolot? A może Wizz wróci na Okęcie... Czas pokaże.
gosc_96a04
2012-10-10 13:42
To tempo mają niezłe-6,1tys pasażerów na dzień, jak utrzymają do końca roku mają szanse na 1 mln!
gosc_3bf19
2012-10-10 13:36
Ładnie, Ryanair zaczyna w końcu doganiać Wizzaira. Ten drugi stracił trochę ruchu ale to naturalna kolej rzeczy biorąc pod uwagę koniec sezonu.
gosc_af390
2012-10-10 13:35
Jest naprawdę bardzo dobrze! Należy tylko wziąć poprawkę na to że stosunkowo dużo biletów idzie za 1zł,4zł itp.
gosc_8a48e
2012-10-10 12:36
A jak wynik Poznania za wrzesień?