Cała Polska Eurolotu?

Cała Polska Eurolotu? Przejęcie tras krajowych z Warszawy przez Eurolot i obsługiwanie ich w formule code-share z LOT-em - to najważniejsza ze zmian, które mogą zajść po zakończeniu procesu uniezależniania linii.Pasazer.com ujawnia szczegóły ściśle tajnego planu, który może zakończyć się znacznym wzrostem roli spółki-córki LOT-u na polskim niebie. Na razie to informacje nieoficjalne i nie...
23/10/2012 22:43   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a7647 2012-10-29 11:40   
gosc_a7647 - Profil gosc_a7647
Sprawa jest bardzo prosta- LOT upadnie a na jego miejsce pjawi sie eurolot- bez rozbudowanej administracji, zwiazkowcow i starej kadry.
gosc_601bb 2012-10-26 19:29   
gosc_601bb - Profil gosc_601bb
to jakaś schizofrenia: jak mozna prezesowac LS-owi i jednoczesnie byc w radzie Eurolotu. Albo handling tanio oferuje obsługę i zgadza się na wykorzystywanie zgodnie z sugestią prezesa, dając sobie wciskać niekorzystne warunki, albo linia - co: przepłaca zgodnie z sugestią członka rady??? Na czyją korzyść działa taki prezes i członek rady nadzorczej w jednym? Kinder niespodzianka....
gosc_17a9f 2012-10-26 15:15   
gosc_17a9f - Profil gosc_17a9f
ktoś zapomniał kto stworzył Eurolot i po co. Wielu ludzi, którzy w tym siedzieli pamięta doskonale, że LOT pompował co roku około 130 mil złotych by Eurolot istniał. Bo taka była potrzeba strategiczna.Panie Dąbrowski nie wiem skąd pan spadł ale nie ma pan zielonego pojęcia o czym pan mówi. Ja osobiście zawsze uważałem, że Eurolot jest jak wrzód na dupie L0T-u.
gosc_16c93 2012-10-26 14:29   
gosc_16c93 - Profil gosc_16c93
Nikogo nie zastanawia, ze prezes handlingu który obsługuje Eurolot jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej linii lotniczej - swojego klienta? Któraś spółka na tym wychodzi niekorzystnie.
gosc_ee832 2012-10-25 21:13   
gosc_ee832 - Profil gosc_ee832
do gosc_10ee7- bo są państwowe, ale w Polsce cały czas pokutuje myślenie ze państwowe to lepsze. Dlatego Łodzi nie doceniają jako rynku "polskie" linie w odróżnieniu od np Ryanaira.
gosc_10ee7 2012-10-25 18:11   
gosc_10ee7 - Profil gosc_10ee7
Widać z tego artykułu ,że nadal dwie państwowe firmy Eurolot, i LOT nadal zamierzając omijać lotnisko w Łodzi (ruch międzynarodowy, bo krajowy nie ma sensu)), gdzie ponad milionowa aglomeracja skutecznie jest pozbawiana normalnego ruchu lotniczego z Łodzi. A przy okazji przypominam sobie jaki warszawka zrobiła szum, gdy kilka czarterów z powodu remontu w kolejne weekendy startowało z Łodzi, a przecież z Warszawy do Łodzi jest tyle samo km co z Łodzi do Warszawy
gosc_c414c 2012-10-25 17:41   
gosc_c414c - Profil gosc_c414c
Przeciez na koratarzacvh Eurolotu od dawna sie mowi ze ma to nastapic w przyszlym roku na wiosne. Wielka tajemnica. To ze LOT nie moze upasc tez jest oczywiste. Niestety ale Agencja Wywiadu dale korzysta z tej linii(tak z reszta bylo od wiekow). A poki Polska spelnia rozkazy Unii Europejskiej nie grozi LOTowi scenariusz Maleva. Ot i tyle.
gosc_27141 2012-10-25 17:10   
gosc_27141 - Profil gosc_27141
poprawa linii kolejowej waw-wro i waw-gdn to sa jakieś wolne żarty. drogi hahaha Niestety zyjemy w Polsce gdzie sie najwięcej kradnie (patrz Bubel Narodowy)... Poza tym moim skromnym zdaniem ludzie zaczeli latac samolotami po kraju BO TAK WOLĄ.
gosc_3423f 2012-10-25 15:16   
gosc_3423f - Profil gosc_3423f
to sie zmieni wraz z poprawą linii kolejowej do Gdańska... co do Wrocławia to gorsza sprawa
spotter10 2012-10-25 14:52   
spotter10 - Profil spotter10
Po otwarciu S8 z Wrocława do Warszawy napewno LOT straci pasażerów w ruchu p2p. A nie wiem czy jest ich aż tak dużo, patrząc na ceny. LOT od dawna stara się budować swój HUB w WAW i wszystkie połączenia z regionów do WAW są nastawione właśnie na to, by dowozić pax na dalsze rejsy. A jeżeli przy okazji ktoś chce zapłacić więcej za połączenie tylko do WAW, to proszę bardzo. Gdyby ELO miał takie połączenie, napewno by stracił. Ale nie ma!
gosc_691a9 2012-10-25 13:49   
gosc_691a9 - Profil gosc_691a9
Fakt, że ceny z WAW na GDN i WRO, zwłaszcza na dalsze terminy (sic!) to jakaś masakra. Chcę wierzyć, że to jednak błąd systemu, ludzki, a nie zamierzone działanie. Bo inaczej trudno to racjonalnie uzasadnić. No ale widać nie chcą pooperować moimi pieniędzmi przez kilka miesięcy w zamian za nieco tańszy bilet. A za 334 zł OW to niewarto kupować wcześniej.
gosc_765b3 2012-10-25 12:38   
gosc_765b3 - Profil gosc_765b3
Poczekaj jak otworzą S8(niektóre odcinki koło WRO są czynne,kolejne jeszcze w tym roku , część za rok a resztę za półtora) i z WRO do WAW da się samochodem w 3h dojechać co sprawi, że samolot wcale aż tak szybkim środkiem komunikacji nie będzie. Spece z LOTu będą podłamani.
gosc_27b06 2012-10-25 12:31   
gosc_27b06 - Profil gosc_27b06
jako stąły bywalec na trasie WAW-GDN, musze powiedzieć, że wcale B734 nie latają puste. OK, w poniedziałek jest to prawdopodobne. Dalej, nie ma problemów ze slotami to jak ELO/LO chce latać na tych gównach (przepraszam za wyrażenie, ale ciężko się przesiąść z E75) to proszę niech zwiększą częstotliwość.
gosc_0f437 2012-10-25 12:00   
gosc_0f437 - Profil gosc_0f437
jak widzę ceny na połączenie wro-waw w marcu 2013 to mam wrażenie że LOT skutecznie zniechęca Polaków do latania po Polsce
gosc_c82bb 2012-10-25 11:03   
gosc_c82bb - Profil gosc_c82bb
Mam nadzieję, że przeczytają to ludzie pana O'Leary i zainteresuja tym komisje europejska, bieda w kraju, drogi jak sito, a banda finansuje za NASZE pieniadze bankruta. Chyba wreszcie czas powiedziec dosc. Albo niech lot sie sam finansuje albo poprosze o Lufthansa Poland! A plotki mowia jeszcze o dwoch ciekawych sprawach zwiazanych z 787. Pierwsza, ze szkola sie na nie rowniez zalogi ELO, a druga to w boeingu bardziej znaja ostatnimi czasy wierchuszke ELO niz LOTu ale to tylko plotki od pracownikow LOTu ;)
gosc_bdd1d 2012-10-25 09:48   
gosc_bdd1d - Profil gosc_bdd1d
gosc_2423f: Niestety, w Locie rządzi stara kadra zadekowana w związkach zawodowych, które potrafią jedynie żądać, wychodząc ze starego PRLowskiego założenia, że to klient jest dla nich, a nie oni dla klienta. Mnie się też często niedobrze robi na widok personelu pokładowego, ale czemu się dziwić, skoro praca stewardessy dawno już przestała być atrakcyjna, a stare wygi w wieku przedemerytalnym nie pójdą pracować gdzie indziej.
gosc_2423f 2012-10-25 07:55   
gosc_2423f - Profil gosc_2423f
Przecież chyba większość linii w większych krajach (jeśli nie każda) sama dowozi pasażerów do swoich hubów. To chyba kolejny poroniony pomysł. A reformy w LOT to trzeba zacząć od ludzi - od góry do personelu pokładowego, który - gdy jest znudzony, niemiły, niepomocny - najbardziej szkodzi wizerunkowi linii. A w LOT to niestety sinusoida - czasem serwis i personel pokładowy jest ok, a czasem (jak choćby wczoraj na rejsie LO 3832) sam widok miny szefowej pokładu odstręcza od wejścia.
bosmanlechu 2012-10-24 23:57   
bosmanlechu - Profil bosmanlechu
Mala linia powinna pozytywnie zaskakiwać swoja elestycznością, ale ani w Eurolocie ani w Locie tak nie jest. I to jest strasznie smutne, bo ja zawsze z patriotyzmu staram się wybierać to co polskie. Ale potem nadziewam się np. na ohydny, obsmarowany majonezem i papryką z octu poczęstunek i zadaję sobie pytanie: dlaczego??? Przecież smaczna kanapka kosztuje tyle samo co ohydna kanapka. Dlaczego więc w LO kanapki są ohydne? Czemu nikt nie dba o szczegóły?
gosc_b1508 2012-10-24 21:49   
gosc_b1508 - Profil gosc_b1508
Należy wyeliminować niekorzystne umowy i ludzi którzy je zawierają, bo dofinansowania nie mogą trwać w nieskończoność - linia musi być dochodowa realizując bezpośrednie połączenia pomiędzy wszystkimi krajowymi portami oraz między nimi a lotniskami europejskimi, a także z warszawskim hubem dla lotów transkontynentalnych lub rzadkich (np Stambuł, Lizbona itp), ale trzeba wzmocnić flotę o samoloty różnych pojemności ...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy