usuniety
2012-10-04 01:17
Skoro już tak piszemy o B737 MAX, to zastanawia mnie bardzo, kto będzie launch customerem dla B737 MAX ale 7 (odpowiednik Boeing 737-700 NG). Bo jak narazie widzę, to ordery idą ale na MAX 8 i MAX 9.
piotrek737
2012-10-04 00:59
Ale mimo wszystko A320 nie dokopał B738NG nigdy, więc jak coś co jest świetne (738) będzie jeszcze bardziej dopracowane to A320neo raczej nie ma dużych szans ;)
usuniety
2012-10-04 00:38
gosc_bac77: nie dziwne, że będzie do przodu. Analogiczna sytuacja jest z rywalizacją A350 vs. B787 - Boeing jako pierwszy uruchomił program kompozytowego B787 i zebrał więcej zamówień niż później uruchomiony A350 (A350: 558 zamówionych samolotów, 0 dostarczonych , B787: 835 zamówionych samolotów z czego 25 JUŻ zostało dostarczonych klientom). Jak kto mówi znane powiedzenie: KTO PIERWSZY TEN LEPSZY.
gosc_bac77
2012-10-03 20:16
i tak airbus bedzie do przodu, zaklad? :-D no i dobrze!
usuniety
2012-10-03 18:29
Jeśli wszystko się uda, to niedługo swoje zamówienie "s(firm)uje" Aeromexico -90 B737 MAX i 10 B87.
usuniety
2012-10-03 18:29
10 B787 - przepraszam za pomyłkę.
piotrek737
2012-10-03 17:59
oj oj ;) Tylko kiedy NEO był ogłoszony, a kiedy MAX. Benek posiada zobowiązania na ponad 1200 737 MAX, a 821 to potwierdzone. Wkrótce poznamy nowe linie :) Poza tym walka finałowa odbędzie się podczas Paris Air Show 2013 tam się okaże kto lepiej oferował ;)
czapl1997
2012-10-03 17:55
Czyli prawie 2 razy tyle:D
usuniety
2012-10-03 17:12
Jeszcze 700 zamówionych egzemplarzy i doganiamy w zamówieniach A320 NEO:)