Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
No jest to zdecydowany plus;-) Chociaz znając polskie realia otworzą jedna bramkę i kolejka i tak będzie;(
gosc_d2f62
2012-11-02 11:21
mietek: no to w Lublinie chociaz kolejek byc nie powinno !!
No i pełna zgoda z Hungarusem;-)
Widzę, ze dyskusja jak zwykle zeszła na typowe maridzenie na lot itp. Generalnie jak widać więcej sie zamyka niż otwiera ale w końcu zimą idzie;-) fajnie będzie musiało wyglądać lotnisko w Lublinie z jednym połączeniem dziennie;-) a wydarzeniem bez wątpienia będą loty emirates i qatar oraz przylot dresmlinerow.
aynis to sprawdź sobie na forum lotnictwo.net kiedy oni pisali już o zwiększeniu liczby połączeń.
Gdy sprawdzaliśmy system rezerwacyjny, to lotów między WAW a KTW wcale nie było tak wiele. Już nawet w połowie września pisaliśmy o zmniejszeniu liczby rejsów między Warszawą a Katowicami.
zobacz link
andrzejtoulon
2012-10-29 00:28
Rzeczywiscie co do Katowic to chyba jakas pomylka byla , bo np na 8 lutego proponowane sa 3 loty i udalo mi sie zarezerwowac nawet bardzo tanio, tylko 18 euro;
gościu, bo LOT wcale nie ograniczył ilość połączeń do KTW a nawet je zwiększył!! Ale to taki szczegół.
gosc_aa9d1
2012-10-28 19:41
Gosc09d3a:Do Aten proponuje z waw do Bukaresztu ,stamtad Taromem lub przez Sofie stad Olympic.Mozna easy jetem z Mediolanu lub Rzymu(ceny niewygorowane).Lufthansa najprosciej ale drozej.Germanwings tej zimy nie lata do ATH.Warto tez sprawdzic Swissa i Alitalie
gosc_4e866
2012-10-28 19:35
Lot uruchomil ponownie polaczenie weekendowe z waw do ktw.Wniedziele z waw o 19,35 i 22.20 chyba stad obciecie artykulu
gść_09d3a: Sprawdź sobie Easyjeta lub Germanwings Berlina.
gosc_a6a5e
2012-10-28 18:18
Jeżeli chodzi o rozwój Wizzaira w Polsce:
"Wizz Air się już w Polsce (nie tylko w Pyrzowicach) rozwijać nie będzie. Perspektywiczne rynki dla niego to Bałkany, Rumunia i Bułgaria."
Informacja z profilu FB Katowice-Pyrzowice Airport
Szkoda ze Brussels Airlines wycofuje sie z Polski, ale taka jest polityka Lufthansy. 3 rejsy Lotu dziennie to za malo - reszta poleci przez MUC, gdzie w 40 minut trzeba dobiec z konca terminala do konca terminala(czasem mniej) ;) Albo przez FRA - gdzie wogole sie pogubic mozna ;) Najwygodniej przez ZHR - ale to zludne nadzieje, ze cos taniego dadza teraz :D Pozdrawiam wszystkich forumowiczow!
W pierwszej wersji artykułu pisaliście o ograniczeniu lotów LOT'u na trasie WAW-KTW, dlaczego teraz nie ma tego fragmentu?
gosc_09d3a
2012-10-28 16:49
czy ktoś wie jak dostać się najtaniej na święta z Aten do Polski?????
Będę wdzięczna za podpowiedż :)
gosc_d28c3
2012-10-28 16:46
można dodać, że lot na zimę dodał drugą rotację waw-szz-waw w niedzielę (start z waw, powrot z szz o 12.05).
żal Aerlingusa z KRK...pozostaje FR, EZY do Belfastu albo LH. Szkoda ze nigdy nie promowali intensywniej i nie dostosowali rozkladu do przesiadek do USA
gosc_61cd5
2012-10-28 14:55
do Hungarusa: bardzo chętnie skorzystałbym z usług LOT-u i EUROLOTU , ale niestety te dwie polskie linie lotnicze wypięły się na port lotniczy Łódź. Niestety żadna z tych linii, nie licząc nieudolnych prób kilka lat temu LCJ-WAW, kiedy większość lotów była odwołana a odległość typowo nie lotnicza, nie zrobiła nic aby uruchomić jakieś połączenie międzynarodowe z Łodzi, jak czyniła to z innych regionalnych portów.
gosc_eb1ee
2012-10-28 13:52
Od dłuższego czasu Brussels Airlines latają do KRK na A319 więc chyba mają spore obłożenie mimo nie najniższych cen na tej trasie a kasują. Jest chyba jakiś inny powód kasacji ich połączeń do WAW I KRK.
hungarus
2012-10-28 13:49
Gosc_9683f: żeby była jasność: rzeczywiście LOT w porównaniu do takich linii jak LH, BA, AF wygląda jak maluch przy tirze. A Warszawa nie jest hubem z prawdziwego zdarzenia. Ale jednak jest najważniejszym lotniskiem w Polsce, i połączenia stamtąd powinny być rozwijane w pierwszej kolejności. I nie wypisuj frazesów, że LOT cokolwiek utrudnia. Realizuje swoja politykę dowożenia paxów do swojego "pseudo-hubu" z portów krajowych, tak, jak robią to inne linie. Zresztą z portów krajowych jakoś operują linie zagraniczne, więc chyba jakoś te lotniska egzystują, prawda? A "pompowanie" pieniędzy w LOT odbywa się trochę w inny sposób niż w przypadku Malevu. I zdaje się w podobny zawoalowany sposób wiele linii otrzymuje pomoc od państwa (czyż nie np. CSA)? Zaznaczam: jestem daleki od zachwytów nad LOTem, ta linia wymaga wielu "poprawek", chociaż moje kontakty z nią zawsze były pozytywne. Ale to nasza polska linia i chyba wszystkim powinno zależeć, żeby przetrwała. Niestety, potwierdza się to co pisałem: polskie zawsze musi być dziadowskie. Taka niestety trochę kołtuńska mentalność części społeczeństwa. Czy niektórzy uważają / nie wiedzą, że wszystkie inne (nawet zachodnie) linie są lepsze od LOTu? Ajć, moża się zdziwić.