Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
veinte: Miliony pasażerów jakoś chyba nie sądzą jak Ty...
usuniety
2012-11-07 17:32
veinte: kiedyś MOL na jednej z konferencji powiedział słowa : KUP BILET ALBO SPADAJ. Nikt Cię nie zmusza do latania nimi.
Ryanair to jakas pomylka. Niewazne z jakiego kraju sie leci i w jakim mowi sie jezyku :/Podejscie do klienta jest duzo ponizej przyzwoitosci. I mowie bo wiem, bo latam takze Wizzairem, EasyJetém i innymi nie tylko tanimi przewoznikami.
Cena - to nie jest jedyny wyznacznik o czym Ryanair chyba zapomina...
gosc_e6ced: masz jakieś konkretne informacje co do tego?
gosc_e6ced
2012-09-26 23:13
Wizz już robi bokami w WMI i poważnie rozważa powrót na Okęcie.
znalazłem: LUFA - 110 mln ale cała grupa sama Lufthansa 65 mln pax, Ryanair 76 mln pax za 2011. Rzeczywiście wyniki RYANA zależą od Polski jak cholera :))
do gosc_8e461: jezeli mnie dane nie myla, w 2011 tak pogardzany przez ciebie RYANAIR przewiózł najwięcej pasażerów w Europie nie tylko wśród lowcostów ale i normalnych linii - a jeżeli nie prześcignął lufy to jest na drugim miejscu. Dlatego obrażanie Polaków że nim latają bo jest tanio, sorry ale naprawde nie jest na miejscu. rozumiem że dla ciebie dwugodzinna podróóz po Europie to luksus i bez biznesu ani rusz ale dla mnie i milionów rodaków to tylko stopień wyżej niż podróóż pks-em. gruny żeby było tanio i punktualnie. A tego im nikt nie zabierze.
gosc_8e461
2012-09-26 13:44
Co za pech.Za apodyktyczne zachowania,chamstwo szefunia i agresywna pplityke zycze FR- owi jak najgorzej.Wcale nie jest wyznaczniki jakosci ile ludzi dana linia lata.Ryanair po prostu ma szczescie,bo trafil na nasz narpdzik,ktory - jesliby byla taka okazja - poleciby na stojaco ale za to o kilka otych taniej.I powoduje,ze chciwy FR ayciaga lape po jeszcze wiecej a szefuniu tej pogietej linii ma coraz bardziej porabane pomyy.Ale polak sie cieszy,bo jego priorytet zaoszczedenia paru zlotych sie sprawdza.
gosc_32ec5
2012-09-26 12:46
W Lublinie ceny sa wyzsze bo na pniu schodza kierunki emigracyjne i zostaje mala liczba biletow ktore rzecz jasna musza byc drogie by wyrownac te sprzedane najwczesniej za pare zlotych
normalna biznesowa kalkulacja tych linii
gosc_28d69
2012-09-26 01:24
juz niedlugo zostanie nam latajacy bazar na pokladzie totalna zenada
gosc_33d86
2012-09-25 20:51
Czy walka o pasażerów przełoży się na ceny biletów i trasy z Lublina ??
zobacz link
gosc_3f712
2012-09-25 20:19
Uruchomienie bazy FR w Krakowie będzie oznaczalo koniec polaczen EZY w KRK.
gosc_dc09f
2012-09-25 19:34
@krystek
Patrząc się na Polski rynek tak, ale zobacz taką Rumunię, Serbię Węgry czy nawet Czechy. Genewa, Antalya, Larnaca, Tel Aviv, Rodos, Kutasi w Gruzji...
Wizzair ma powiedziałbym nawet bardziej oryginalne kierunki niż Ryanair ale jakoś jak ognia boi się wprowadzić czegoś takiego w zamian za co serwuje nam kolejne zadupie w Norwegii, kolejne miasto pracy UK i tak naprawdę nic po za tym.
Zwróćcie uwagę, że jeżeli (daj Boże) Ryanair otworzył by bazę w Krakowie jego przewaga urosła by jeszcze mocniej (Ryanair poważnie traktuje Kraków już teraz jest dużo fajnych kierunków), do końca roku ma być wiadomo czy będzie ta baza czy jednak nie. A Wizz Airowi życzę żeby spojrzeli na oczy że popytem nie cieszy się jedynie Torp i Luton...
Problem W6 polega na tym,że oprócz połączeń pracowniczych niewiele jest w stanie zaoferować przeciętnemu Kowalskiemu. A w tym sektorze akurat nasz rynek jest już praktycznie nasycony.
gosc_ad399
2012-09-25 17:02
Wlasnie dlatego że tam W6 ma bazę. W Krakowie baza FR nie powstanie, nie ma hangaru i przede wszystkim warunki meteo w sezonie jesienno zimowym. W Katowicach za 2 lata bedzie nowa droga startowa 3200 metrow z Cat 2. W Krakowie nie da się Cat 2 uruchomic na obecnej drodze.
gosc_33bff
2012-09-25 16:27
Ta, jasne w KTW jak tam bazę ma W6.
FR chce założyć bazę w Krakowie, i temu dopinguję
gosc_78c82
2012-09-25 13:33
Teraz Ryan powinien bazę w KTW otworzyć.
gosc_f180e
2012-09-25 11:19
Całkiem ciekawa odmiana , nie słyszałem żeby ktoś stosował "zdetronizował Wizz Aira" zamiast poprawnego "zdetronizował Wizz Air". Może to nowa forma dziennikarstwa, cóż o tempora o mores. Komentarz moderatora: Poprawna odmiana. Od kiedy to nie odmieniamy "Wizz Air"? Polecam artykuł:-) Disce libens: quid dulcius est quam discere multa?
gosc_d2f1e
2012-09-25 08:46
Wizz w Polsce jest ostatnio bardzo pasywny. Zamiast skupić się na rozwoju 3 głownych baz z Polsce Katowicach, Modlinie i Gdańsku to tylko kasuje trasy a nic nowego nie robi.