Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_04f75
2012-10-02 20:38
które gate'y mają rękaw - bo na planie terminalu na stronie lotniska tego nie widac...
gosc_b4aab
2012-09-26 17:35
WRO pomimo odejścia OLT ma spore szanse na 2 mln paxów w tym roku. Terminal gotowy, płytę do odladzania robią, rozstrzygnięto przetarg na II CAT, także port nie ma się czego wstydzić. Pozostaje liczyć by przewoźnicy dopisali:)
gosc_c44cb
2012-09-26 17:24
gosc_7db46 ..a GDN stoi w miejscu prawda? W sumie chcialem pochwalic tu wroclawski terminal bo glownie o nim mowa, ale nie moglem sie powstrzymac.
gosc_7db46
2012-09-26 16:59
wielka mi roznica... 40-50% w ruchu pax? ile to bedzie na sztuki w tym roku? 700-800 tys? wystarczy zbazowanie 2-ch maszyn 737/320 i sie wyrowna... ciekawe dokad przyjda przewoznicy jak WRO bedzie mial ILS CATII ? odplyw czarterow z KTW do WRO juz widac i to bedzie tendencja rosnaca.
gosc_751ea
2012-09-26 15:18
GDN ma gdzies dasy i zadzieranie nosa przez WRO bo ma ruch o jakim Wroclaw moze jedenie pomarzyc. Oba terminale wyrozniaja sie ciekawa architektura, najladniejsze lotniska regionalne w Polsce!
kto ma popcorn, bo te przepychanki między WRO i GDN są śmieszne, ale i wciągające, a merytoryka zamyka się w kwestii "bo mi się podoba, to..." :D
btw @b737800max
Twoja rada "To jest jak porównać firmę Hawker Beechcraft do Boeinga." jest zupełnie nietrafiona, bo to firmy o zupełnie różnych targetach. jeśli chciałeś znaleźć analogię do WMI vs STN to pasuje jak ulał WAW VS LHR
gosc_a171c
2012-09-26 11:05
gm717: oczywiscie, ze potrzebny jest :) tylko czy napewno w takiej formie? czy ten budynek zarobi na swoje utrzymanie ?
gosc_48032: widziałeś stary terminal ? Zapewne nie, bo gdybyś widział, nie mówiąc o locie ze starego terminala, to miałbyś zupełnie inne zdanie. Terminal we WRO był zdecydowanie potrzebny, a to, że nie jest wypełniony po brzegi w tym momencie, to nie oznacza, że jest niepotrzebny itd. Z czasem się wypełni - bezsensem byłoby budowanie terminala z przepustowością np. 2,5 mln, bo za 2-3 lata konieczna była by jego rozbudowa.
gosc_6a022
2012-09-25 13:06
W takim razie może lepiej wystąpić z pozwem zbiorowym ? A może portal pasazer. com udostepniłbym miejsce na rejestrowanie sie wszystkich poszkodowanych niedoszłych pasazerow OLT nie tylko z wrocałwaia, ale całej Polski? Ludzie sa skołowani i nie wiedza co maja robić, jakie sa ich prawa ? Komentarz moderatora: Portal pasazer.com publikował już na swoich łamach prawa pasażera także w odniesieniu do OLT Express.
gościu. Z tego co wiem, OLT Express posiada jednoosobowy zarząd, w osobie Prezesa Zarządu. Póki co społka nie złożyła wniosku o upadłość do sądu. ... w zasadzie masz rację. Najlepiej założyć pozew cywilny do prezesa firmy o wyplate naleznych pieniedzy i z 5 lat sie procesować..... taki to oto chory kraj mamy...
zobacz link
gosc_c8a73
2012-09-25 11:50
gosc_d6cb7: nie dajmy się zwariować może co. Trochę poszedłeś po bandzie z tym najlepszy.
gosc_3cf58
2012-09-25 11:22
Czyli listy z roszeniami należy adresować na adres aresztu śledczego, w którym przebywa Marcin P. czy OLT Express Sp. z o.o. nie został postawiony w stan likwidacji ?
gosc_d6cb7
2012-09-25 11:11
Jest to chyba najlepszy regionalny port w kraju,na szczęście nie popełniono takiego błędu jak na Ławicy
Niedoszli pasażerowie muszą zgłosić się do firmy, która sprzedawała bilety, czyli do OLT Express Sp. z o.o....., której Prezesem jest p. Marcin P., Dla przypomnienia OLT Express Regional wobec którego sąd rejonowy w Gdańsku ogłosił upadłość była jedynie jej przewoźnikiem używającym logotypu oraz praw do marki OLT Express (OLT Express Regional po raz ostatni sprzedawał bilety pod marką OLT Jetair Poland pod koniec marca 2012 ew. własne czartery) ......
gosc_ea7ce
2012-09-25 10:27
A co z niedoszłymi pasazerami OLT Eksperss, którzy wyklupili bilety z Wrocławia i niepolecieli - maja sie gdzieś zgłaszać i rejestrowac swoje roszczenia jak to jest rozwiązane ?
gosc_48032
2012-09-25 10:20
terminal jest nowoczesny i funkcjonalny, ładny... tylko czy rzeczywiście potrzebny ? moim zdaniem jest przeinwestowany... no ale publiczne pieniądze to można wywalać w imię pięknych idei... koszty utrzymania będą z pewnością ogrome.. ale co tam podatnicy dofinansują....
b7373800max ale pojechałeś z LHR ;-), orro masz całkowicie racje
Pisałem oczywiście odn. STN a nie LHR:)
No raczej:)
2x więcej Paxów i prawie 2x więcej operacji niż w WAW. I to przy jednym pasie:)
Inna sprawa, że nie ma tych lotnisk co porównywać. W końcu samo STN "robi" rocznie tylu pasażerów ile cała PL łącznie.