gosc_2f25d
2012-09-22 05:24
Nie wyobrażam sobie prywatyzacji LOTu z paru podstawowych powodów. 1. Jak wejdzie inwestor to zaraz zredukuje zatrudnienie w administracji. A gdzie podzieją się te wszystkie ciocie, kuzynki, szwagierki i inne specjalistki od parzenia kawy?
2.Do prowadzenia firmy lotniczej potrzeba wykwalifikowanej kadry, a w LOT mamy w tej chwili zlepek popleczników politycznych. Wniosek: do wymiany.
3.Zadłużenie LOTu jest na takim poziomie, że każdy normalny inwestor ucieknie po pierwszym audycie w księgowości. Inwestorom trzeba przedstawić realne wyniki finansowe z działalności lotniczej a nie ze sprzedaży majątku firmy.
4.LOT jako jedyna firma na świecie posiada najwyższy współczynnik związków zawodowych na ilość samolotów. Na jeden związek zawodowy przypada 2,5 samolotu.
5.Wykup akcji państwowego przedsiębiorstwa przez inne państwowe przedsiębiorstwo to przekładanie pieniędzy z kieszeni do kieszeni, a KE pochwali to tak samo jak pochwaliła Malev.
Chyba niewiele osób zdaje sobie sprawę, że LOT jako firma Skarbu Państwa jest własnością podatników i w razie upadłości zapłacimy za jej długi my!
gosc_4f0b3
2012-09-20 17:41
jak najszybciej sprywatyzować pokomunistyczny skansen , przecież przejedzą to w parę lat i nic nie będzie
krzysiekl
2012-09-20 15:05
Eurolot niech przede wszystkim zacznie latać według rozkładu....
gosc_1f4ad
2012-09-19 19:01
ciekawe, ze Pan Minister uwaza, ze udzialy w Eurolocie to aktywa niestrategiczne... te dwie firmy sa na siebie skazane i powinny dzialac jak jednosc, a nie kazda jak to ma miejsce od ponad roku uprawiac swoja polityke. Niech sobie ktos wyobrazi, ze np. LHCityline zacznie sobie fruwac samodzielnie wbrew LH matce. Nikt o tym nie mysli, bo to nie ma sensu, oni zyja z tego, ze dostaja pieniadze za podwykonawstwo dla LH i maja swoje trasy, ktore dla LH wykonuja. Ale widac, ze w PL mamy inne standardy i rynek jest tak wielki, ze K2 sobie moze uprawiac swoja polityke wbrew LO. Zaraz sie okaze, ze jeden i drugi padnie, bo jedni i drudzy robia ostatnio same glupoty, jak popatrzec na ich nowe polaczenia i to jak dzialaja na rynku.
gosc_9c49a
2012-09-19 14:57
GZ dość że mimo ze nie latam lotem to i takj na niego płacę. Ludzie dajcie, spokój. Sprywatyzujcie to, uwierzcie że LOT gdyby został sprywatyzowany w 200 r. to już dawno dorównywałby innym większym liniom.
gosc_15c5a
2012-09-19 13:30
buhahhahhahhhaaa ci ludzie nie potrafią zarządzać spożywczakiem, a co dopiero linią lotniczą. Powodzenia - niech spółki skarbu państwa nadal odkupują udziały innych państwowych spółek i Malev 2 mamy jak w banku :)))
gosc_dbf81
2012-09-19 11:58
No i slusznie....oddac za pol ceny dla oddania to tez nie ma sensu...trzeba trzymac kciuki zeby plany sie im udaly..szkoda by bylo podzielic losy Malevu...
gosc_f0f0b
2012-09-19 11:57
Tacy sami specjaliści od prywatyzacji w Ministerstwie Skarbu jak i w LOCIE od zarządzania linią lotniczą. Dlatego efekty takie jak widać. Jedyne czego nie widać to ich pensje i późniejsze odprawy. A są jeszcze bardziej imponujące niż bezkresny ocean ich niekompetencji.
prywatyzacja? jaka prywatyzacja :P LOTus od listopada :P
gosc_96eed
2012-09-19 10:29
Stara prawda mówi, że informacja dopiero wtedy nabiera waloru prawdziwośći, kiedy zostanie zdementowana.
Koszty wzrosną o 50%, tego nie powiedział.
krzysiekl
2012-09-19 10:06
Wszyscy za te B787 zapłacimy?
(inna sprawa, że skoro wspieramy różne LCC to dlaczego nie LOT?..)