Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a7710
2012-09-21 00:06
Płączenia LUZ-GDN,-SZZ,-WRO, będą tak samo atrakcyjne jak LCJ-GDN i inne destynacje którymi OLT otworzył krajowy rynek lotniczy, a ceny 150-300zł będą akceptowalne przez pasażerów.
gosc_dc0e0
2012-09-20 23:58
Rynek nie znosi pustki, więc destynacje poOLTowskie przejmą konkurenci, a może nowy przewoźnik powstanie i udowodni, że w Polsce da się ekonomicznie latać za 50-100euro, tak jak w Niemczech czy Wielkiej Brytanii ...
krzysiekl
2012-09-20 09:30
@luka, ale gosc_af4a8 pewnie nie miał na myśli LUZ-WAW tylko np. Lublin - Gdańsk albo Szczecin.
gosc af4a8: z tego samego powodu dla którego nie ma lotu Łódź - Warszawa... jest po prostu za blisko i nikomu nie opłaca się latać samolotem. Możliwe że Eurolot zrobi jakieś połączenia krajowe do dalszych miast ale oni są bardzo ostrożni przy takich decyzjach więc pewnie nie prędko
gosc_af4a8
2012-09-20 08:42
Dlaczego LOT oraz EUROLOT jeszcze nie ogłosiły destynacji z LUZ ? obie firmy pracują głównie dla WAW, ale porty regionalne też powinny obsługiwać !
gosc_41ca5
2012-09-19 23:42
LUZ ma dobry początek, ale potrzeba więcej destynacji i połączenia z europejskimi hubami, aby uniknąć marazmu jak w ..... i choć jest jedno z największych miast w PL to zarządzanie lotniskiem ma raczej kiepskie.
gosc_37143
2012-09-19 22:10
gosc_35628 co to za przykład z Bratysławą, jak z tego miasta masz połączenie autostradowe (80 kilometrów,pół godziny jazdy) z Wiedniem skąd Lufthansa lata na cały świat?? Poza tym Bratysława ma niewiele więcej mieszkańców niż Lublin ze Świdnikiem a aglomeracje już zdecydowanie mniejszą.
gosc_80ffc
2012-09-19 21:06
Lufthansa zacznie latać w Lublinie od wiosny 2013.
gosc_5f509
2012-09-19 21:02
Negocjacje z Lufthansą są zakończone,polecam wywiad z prezydentem Lublina
zobacz link
może w dalszej perspektywie uda się ściągnąć taką Lufthanse, ale nawet jeśli będzie to robić bardzo ostrożnie bardziej w celu zbadania potencjalnego rynku... co z tego wyniknie? nie wiemy - na tym etapie to wróżenie z fusów
gosc_35628
2012-09-19 17:53
Otoz Lufthansa juz kasuje loty do Rzeszowa zmniejszajac operowanie.Na przyklad Bratyslawa stolica Slowacji a Lufthansa tam nie lata.Wiec jaki potencjal ma Lublin ?
gosc_ab350
2012-09-19 17:03
gość_abeef - nie masz racji, szukając najbliżej - LH lata codziennie na trasie FRA-RZE... zrób solidna analize innych portów lotniczych
gosc_1e3ab
2012-09-19 16:53
ale nawet sprawdzic ceny bilety w ryainie sie nie da na te trasy:( chyba jeszcze niedostepne...ale pewnie jak na te pore roku beda kosztowac krocie:(
gosc_abeef
2012-09-19 16:35
Pobozne zyczenia a moze marzenia.Lufthansa nie wejdzie na tak male lotnisko.Prosze spojrzec na lotniska w Europie.Wieksze niz Lublinnie doczekaly sie wejscia niemieckiej lini
gosc_0cb3f
2012-09-19 16:26
Lufthansa będzie w Lublinie,Eurolot też. Maks za pół roku wspomnicie moje słowa.
gosc_78e1f
2012-09-19 16:12
Hmm... z tą Lufą to chyba pobożne życzenie... na Lufę czekają w Bydgoszczy i Szczecinie i się nie doczekali... Eurolot po Polsce chyba na razie nie, bo oni otwierają trasy bardzo ostrożne... ale super z tym Wizzem i Ryanem
krzysiekl
2012-09-19 15:56
W sumie Lufa może i się pojawi.
Ale @Luka, sieciowy czy LCC wszystko zalezy od oferowanych połączeń ale LCC jako że przyciąga więcej zazwyczaj więcej podróżnych może zaoferować więcej połączeń bezpośrednich więc więcej miejsc będzie szybko dostępnych. Gdańsk - Rzym to 2h25min Wizz albo 4h10min Luthansa itd. Różnica cen (z 4 razy na przysżły tydzień) powiedzmy, że nie jest istotna. Z kolei sieciowi zaoferują więcej połączeń jako takich bo od razu dostęp do całej sieci. Więc pod tym względem faktycznie są lepsi.
oczywiście cieszyłbym się gdyby pojawiła się Lufa ze swoją siatką... puki co jest to mało prawdopodobne, chociaż może ;) zgadzam się że sieciowi przewoźnicy ułatwiają komunikację dla biznesmenów z różnych (niekoniecznie brytyjskich) części europy. Wiem to bo sam wiele razy z takimi ludźmi współpracowałem i to jak bardzo zachwalają sobie możliwość dotarcia prosto na miejsce i szybkiego załatwienia swoich spraw. Puki co, cieszę się z tego co jest i oczekiwałbym więcej! Zadając to pytanie zastanawiam się w jakim punkcie znajdzie się LUZ za około rok? Myślę że będzie to port porównywalny do Rzeszowa czy Bydgoszczy, może troche w lepszej pozycji niż Szczecin ale sam nie wiem.
Jeśli do sezonu letniego W6 nie wycofa się z LUZ to będzie sukces tego lotniska!!! Lufthanse włożyłbym między bajki. Na ELO też bym nie liczył
krzysiekl
2012-09-19 14:13
@tomic
nie byłbym przekonany do "większość przyjechałaby tak czy siak, tyle że mniej wygodniej - korzystając z odleglejszych lotnisk" - lepszy dojazd - łatwiej przyjechać, mniej czasu straconego na podróż - a ta w Polsce może być dłuuuuga - razem daje to większa szansę, że uda się znaleźć czas na przyjazd do Polski. Czy korporacje pojawią się dlatego, że są linie sieciowe? Nie jestem przekonany, że to tak działa.
Zwłaszcza, że LCC dają - jeśli oferują dane połączenie - szybsze połączenie bo bez przesiadek. "Sieciowiec" może i zawiezie do Glasgow - ale z przesiadką. LCC oferują połączenia do tego miasta z kilku miejsc w Polsce. Czas też się liczy - jest przeliczalny na pieniądze...Jeszcze inna sprawę są godziny lotów...Po drugie LCC przewożą zazwyczaj z takich mniejszych lotnisk więcej paxów niż linie sieciowe, i ten większy ruch to także są nowe miejsca pracy.