Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
raz tuz przed otwarciem EK zrezygnowali z Durbanu który i tak otworzyli za kilka miesiecy. Pocieszajace się, ze żadnego z kierunków europejskich do tej pory EK nie zamknął a cały czas dodaje nowe.
krzysiekl
2012-09-26 13:10
JFK nie JFP:)
krzysiekl
2012-09-26 12:59
HAM-JFP to nie likwidacja połączenia do danego miasta tylko likwidacja międzylądowania. EK wycofał się z dwóch krajów: Azerbejdżan i Komory.
był niedawno wywiad z jakimś dyrektorem EK na europe srodkowo - wschodnia w Rzeczpospolitej. Stwierdził, że w pierwszych miesiącach po starcie połączenia obłozenie wyniesie 80-90 %.
gosc_02b8b
2012-09-26 12:35
Madej zarowno EK jak i QA zamykaja swoje polaczenia..tylko maja kase zeby te posuniecia "zamaskowac" ostanio QA wycofal sie z STR a EK wczesniej np HAM- JFK
krzysiekl
2012-09-26 12:17
@gosc_143df
na wielu trasach "latał by na pełno do dziś"
krzysiekl
2012-09-26 12:05
ale czy nie skasują WAW - ciekawe:)
Jedną destynację kiedyś chyba odwołali - jeszcze przed pierwszym lotem.
krzysiekl
2012-09-26 12:04
wszystkie moje loty(4 loty) EK zaczynające się w UK były pełne. Nie widziałem jednego wolnego miejsca(ale tez nie szukałem).
Pustawo (ale tez nie pusto) było tylko na Sydney - Christchurch.
Według oficjalnych wypowiedzi EK nie dostały nigdy żadnego wsparcia finansowego poza kasą na start. Czy to prawda to co prawda pewnym być nie można ale sądzę, że to prawdopodobne.
gosc_143df
2012-09-26 10:52
EQ to jest takie OLT tylko lepiej finansowane :) Gdyby Plichta miał złoża ropy to spokojnie latałby na pusto do dziś ;)
EK nie kasuje swoich połaczen więc WAW się utrzyma. A skoro połączenie EK się utrzyma to i QR sie utrzyma, oni idąc w ślad za EK też połączen nie zamykają. Przecież samoloty EK często lataja puste na wydawałoby sie prestiżowych i często dochodowych trasach. Mój ojciec leciał z DXB do ZRH samolotem EK na pokładzie którego było 20 osob w tym około 8 w clasie economy a był bo 777-300. Przełom listopada i grudnia.
gosc_5bbd9
2012-09-25 17:04
5f7cf: no i wszystko w porzadku, szejk i tak pokryje straty... wazne, aby pokazac, ze jest sie potega i sie fruwa 3x dziennie 388 do JFK. To jest wlasnie EK. Doskonaly PR i nic po za tym.
gosc_5f7cf
2012-09-25 16:33
leciałem Ek na trasie dubaj -jfk samolotem a380 i było 117 osób na pokładzie
gosc_4ab78
2012-09-25 14:04
Ja raczej powiedziałbym na odwrót, EK chce latać codziennie i to na A330 ja bym się nie spodziewał rewelacyjnego obłożenia, będą powietrze wozić. QTR na A320 i trzy rejsy tygodniowo to ma większy sens jak na nasze realia.
gosc_02dd3
2012-09-25 11:43
madej jeszcze żaden z nich nie dotknął nawet kołem pasa w WAW więc nie popadajmy w euforię. O ile Emirates może się utrzymać jeszcze w WAW o tyle Qatar raczej wątpię.
gosc_6665b
2012-09-25 11:32
MADEJ masz racje może w przyszłości Singapore Airlines mogłyby latać na trasie Singapur-Warszawa-Nowy Jork i JFK-WAW-SIN
krzysiekl
2012-09-25 08:43
hm..a dlaczego miejsca przy wyjściu awaryjnym ale przy "oknie" nie są "economy plus"? (pozostałe są). Jest tam mniej miejsca albo nie ma okna?
gosc_c904e
2012-09-25 02:11
Kupili B787 by latac do Krakowa.
piotrek737
2012-09-24 22:24
Linie UA przesłały złe zdjęcie ponieważ cała economy łącznie z plus ma 3-3-3 ;)
zobacz link
gosc_00a1b
2012-09-24 22:18
Jest mały błąd - Ekonomiczna plus ma układ 2-3-2 (sądząc po zdjęciach).
gosc_783c4: co tam UA, przecież to nic nadzwyczajnego, ja czekam na wejście singapurczyka:), poza tym jak mamy porównywać to do WAW będą latac o lepsze linie niz UA bo Qatar i Emirates.