NTSB: Inspekcje silników GEnx-1B/2B

NTSB: Inspekcje silników GEnx-1B/2B Problemy techniczne jednego z Boeingów 747-8F linii Air Bridge Cargo skłoniły amerykańską Narodową Radę Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) do zalecania inspekcji silników General Electric (model GEnx-1B/2B). Napędzają one Boeingi 787-8 oraz 747-8I/-8F.11 września br. Boeing 747-8F linii Air Bridge Cargo (VQ-BLR) 20 minut po starcie zawrócił z powrotem na lotnisko w...
18/09/2012 10:54   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7c4ec 2012-09-18 19:24   
gosc_7c4ec - Profil gosc_7c4ec
taa a z RB211 na B767 lataja w 95 % tylko w BA ...... on zawsze byl drozszy i mniej ekonomiczny od PW4000 czy CF6 ...
asp1 2012-09-18 18:53   
asp1 - Profil asp1
RB211 najniezawodniejszy silnik wszechczasow. Trent 700 ma 70% rynku na A330. Generalnie GE/PW i RR maja inna konstrukcje. ANA ma 13x787 i lataja bezproblemowo od roku. W przypadku GEnx sprawa jest tuszowana bo obydwie firmy sa amerykanskie.Po 3 miesiacach jak sie rozlecial pierwszy silnik wymyslili ze trzeba troche liznac farba. Prawdopodobnie wada jest w konstrukcji.
czapl1997 2012-09-18 17:42   
czapl1997 - Profil czapl1997
Ciekawe czy RR-XWB też będą takie niedorobione.
piotrek737 2012-09-18 12:28   
piotrek737 - Profil piotrek737
asp1: Częściowo nie, ale jak się pogada z ludźmi z branży technicznej to ma się wrażenie, że Trent 1000 mówiąc kolokwialnie jest niedorobiony ;) Zresztą nigdy silniki RR nie słynęły jako te bardzo polecane ;)
asp1 2012-09-18 12:24   
asp1 - Profil asp1
Akurat to nie dotyczy LOTowskiego 787. Powazny problem ma GE i sprawa jest rozwojowa.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy