Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_22f65
2012-09-20 18:53
W6 kasuje WMI-Stavanger
gosc_1585a
2012-09-14 14:32
Jeśli siatka połaczeń i z Modlina będzie istonie bogatsza od tej co była na Okęciu w najbliższym czasie i ceny biletów będa niższe, to wtedy będzie można się zachwycać, a na dziś. Kibicuję WMI, ale te kolejki do samolotu pod chmurką - żenada!
gosc_c2214
2012-09-14 14:27
Jak dla mnie to za wcześnie na jakiekolwiek oceny. Liczba pax w Warszawie ( od lipca z Modlinem): IV - 14%, V - 14%, VI - 17%, VII - 19%, VIII - 11%. Na dzień dzisiejszy to sam Modlin jeśli generuje jakiś własny wzrost, to jest on minimalny. Dotychczas korzystający z lotniska warszawskiego nie maja przeciez wyboru czy Okęcie, czy Modlin, skoro Wizz i Ryanair przeniesli się w całości na to drugie lotnisko.
gosc_903f0
2012-09-12 08:45
Jest ok ale bez szału, jeśli od listopada WMI przekroczy 200 tyś pax, to w przyszłym roku będzie szansa nawet na podium, gdyż na 100% od kwietnia zostanie uruchomionych kilka tras sezonowych :)
gosc_5a69d
2012-09-11 23:17
Nie można porównywać dobrej organizacji WMI ze słabą organizacją LCJ > Łodzianie nie potrafią dogadać się z przewoźnikami, a inne lotniska potrafią i mają lepsze wyniki działalności ... samo życie. Szczecin, Bydgoszcz, Lublin i Radom też mogą się wzorować na Rzeszowie i Modlinie.
gosc_046d9
2012-09-11 22:27
gdyby do Lodzi tak jak w Modlinie Ryanair czy wizzair latał do Paryża czy Rzymu to Łódź tez mialaby lepsze obłozenie lotów - loty na trasie z Lodzi do Paryża ( za czasow Centralwings ) cieszyły sie powodzeniem , tak samo ilosc sprzedanych biletow w byłym juz OLT expresie na jesień cieszyły sie zainteresowaniem . Wedlug mnie lotnisko Modlin mogli sobie darowac - w koncu biorąc pod uwagę ze niedługo podroz z Warszawy do Lodzi PKP bedzie wynosic godzine -to prawie tyle samo co z Warszawy do Modlina teraz , a tak to lotnisko Modlin powstalo kosztem Lódzkiego Lublinka
gosc_b44c7
2012-09-11 21:57
wie ktoś coś na temat konferencji wizz air-a jutro?
gosc_aac3c
2012-09-11 21:46
to pokazuje tylko jak bardzo takie lotnisko było Warszawie potrzebne... Jak się okazuje jest całkiem sporo ludzi którzy godzą się na gorsze warunki byle tylko żeby było taniej. I myślę, że za kilka lat powstaną kolejne lotniska lowcostowe w Polsce. Teraz pytanie: skoro tak szybko lotnisko osiągneło prawie 100% swojej przepustowości to kiedy rozbudowa?
Czyli w WMI mamy 100% wzrost?;-)
Dosyc szybko wyroslo duze polskie lotnisko. Po zeszlotygodniowym moim pierwszym ontakcie z Wizz, dalbym tych pare zlotych wiecej niz w Ryanair. Szkoda ze W6 nie operuje z mojego rodzinnego Krakowa.
gosc_64d0f
2012-09-11 20:33
Lotnisko było i jest skazane na frekwencyjny sukces, bo nie ma konkurencji dla połaczeń linii niskokosztowych dla dużej aglomeracji, ale ja bym biadolił nadal w sprawie czekania pod chmurka na samolot i parę innych "drobiazgów", które przypominają mi trochę małe lotniska afrykańskie a nie środkowoeuropejskie.
Nie " wielu biadoliło" a biadolił jeden ;) użytkownik na " eM" ;p
gosc_6ed70
2012-09-11 17:36
Wychodzi 154 paxów średnio na Wizzaira (miesiąc wcześniej o 2 mniej) oraz 137 paxów Ryanaira (miesiąc wcześniej o 7 mniej). Wychodzi więc na to że Wizzair chociaż dalej ucieka Ryanairowi to ten dość dynamicznie zaczyna ścigać W6.
gosc_b7a24
2012-09-11 17:32
W dalszym ciągu Wizzair ma przewagę, na domiar ta przewaga cały czas się zwiększa.
Kto by pomyślał że wspaniały Ryanair zostanie pokonany przez Węgrów...
gosc_d777e
2012-09-11 17:01
Tylko pasazer.com nie widzi, że W6 zaczął operację od 18 lipca. Mimo to są lepsze LF w samolotach np. w Wizzairze w sierpniu w porównaniu z pierwszym miesiącem o 1 miejsce a w Ryanairze o 7 miejsc w każdym samolocie.
gosc_0f638
2012-09-11 16:58
A jeszcze parę miesięcy temu wielu biadoliło, dla kogo to lotnisko i że nikt nie będzie tam latał. Oni mają szansę jednakzahaczyć o 1 mln w tym roku.