Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a9341
2012-09-12 23:39
Poprawka do wypowiedzi gosc_651e3 : Lotnisko w Łodzi otworzono we wrześniu 1925 roku, a od 1945 do lat -50tych było największym portem lotniczym w Polsce. Później ktoś w Warszawie wpadł na pomysł, że w Łodzi lotnisko nie jest potrzebne. W reszta tekstu nie bierze autor pod uwagę ,że pisze o 94% różnicy w cenie dla nowego połączenia
gosc_651e3
2012-09-11 19:15
20 lat temu to lotnisko w Łodzi otworzono. Loty z mniejszych ośrodków z reguły są droższe niż z mniejszych (w tradycyjnych liniach). Z Warszawy jest 5 lotow dziennie do CPH i jeszcze wizz do MMX, a z LCJ SAS będzie raz dziennie to nic dziwnego, że drożej i do tego brak konkurencji, aby utrzymac to polączenie muszą skupić sie na wysokopłatnym paxie i tyle promo biletami tego nie utrzymają.
gosc_82f5c
2012-09-11 00:28
Jeśli warszawka chce od 20 kilku lat utracić lotnisko w Łodzi to można nazwać to spiskiem. To nie Łódź zabiegała aby Lublinek wpisać do traktatu akcesyjnego w 2004 r. aby na długie lata odciąć ją od dotacji Unijnych. Co do SAS-u to jak chce promować nową linie dając o 94 % wyższą cenę niż sąsiednie lotnisko w Waw-e
gosc_55fe0
2012-09-10 23:33
gosc_05b5c: a to twoim zdaniem Warszawa nałożyła jakiś podatek, czy co bo nie rozumiem o co chodzi. Kopenhaga też jest w spisku?
gosc_05b5c
2012-09-10 23:00
mietek popatrz LCJ - CPH jest o 94% droższa od WAW -CPH jeśli chodzi o najniższe ceny sam pomyśl lub zapytaj się kogoś o co w tym chodzi?
gosc_f302b: nie ma to jak kolejna bzdura z blokowaniem czegoś przez Warszawę;-) Zdaje się, że jest Kopenhaga z LCJ więc o co chodzi?
gosc_f302b
2012-09-10 21:23
2% to dużo biorąc pod uwagę, że ze 186 tys. paxów spora cześć to łodzianie , którym warszawka skutecznie blokuje lotnisko, aby z Łodzi nie mogli się wydostać do jakiegoś hubu. Z Poznania często leci 30% obłożenia np. poranny LOT do MUC o 7,10. Za to z Łodzi sie nie opłaca ani EUROLOTOWI, ani LOTowi, a za nimi lojalnej Lufthansie
solokhumbu
2012-09-10 18:06
Gosciu_9939f: ale to nie port likwiduje połączenia. Rownież nie jest winą portu upadek OLT. Co do FR i W6 mogę się zgodzić, iż przy lepszej promocji (co jest zdecydowanie zadaniem każdego portu) może byłoby 1 lub 2 połączenia więcej. A zimówki: TAT i VRN kokosów (w sensie liczby pax) nie stworzą :(
gosc_3803a
2012-09-10 17:00
@rafalpd- WRO się ociąga bo pewnie jest spory spadek(bliżej 10% niż 5%), zawsze jak mają dobre wyniki są one koło 5. a jak złe tak późno jak się da. Z WMI będzie koło 170 tys.
gosc_9939f
2012-09-10 17:00
Brawo? Zlikwidowali już OLT, teraz będą cięcia u W6 i FR i likwidacja wielu kierunków. Siatka Poznania w zimie odchudzi się o chyba 4-5 połączeń.
gosc_f0c81
2012-09-10 16:46
Brawo POZ, Brawo POZ, Brawo POZ, ktoś jeszcze chce dodać Brawo.
cos nam sie porty spozniaja z publikacjami - mamy juz 10-ty a nie ma jeszcze statystyk kilku portow
gosc_435ea
2012-09-10 16:23
A jak WRO?
gosc_3c488
2012-09-10 16:11
Równiutkie 186 tys.Nie wiem skąd to słowo niecałe 186.
gosc_2bf75
2012-09-10 16:07
Przecież OLT jakoś na wiele tras nie weszło, lipa będzie od jesieni bo Ryanair ogranicza ostro trasy i Wizzair, mimo to z 1,65- 1,7 mln powinno być.
gosc_7dfeb
2012-09-10 16:02
To i tak bardzo dobrze.Myslałem że bedzie spadek.Brawo POZ.