Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2012-09-10 22:57
Oczywiscie cieszy mnie ze K2 kombinuje jak wykorzystac potencjalny rynek i zimowa rezerwe sprzetowa. Jednakowoz, te nowe trasy to chyba nie to o co nam chodzi myslac o rozbudowie siatki regionalnej. Brakuje klarownej koncepcji dokad i skad K2 chce latac. Jesli LOT przezyje moze powinien sie skupic na WAW, zas K2 na portach regionalnych, ale obaj powinni sie popierac przez code-share. To szansa na zatrzymanie wiekszego kawalka tortu przez polskich przewoznikow. Jesli beda ze soba konkurowac obaj straca.
jjemiolo
2012-09-10 22:36
Jesli BTS z KRK to chyba tylko jako stop dalej, w strone Wloch (VCE, BLQ, FLR, FCO) lub Balkanow Zachodnich (ZAG, LJU, SPU?). PtP z KRK do BTS chyba nie ma dostatecznego popytu. Moze z czasem, ale poki co BTS nawet z WAW jest za cienka.
krystek: no bez obrazy ale głupszego pomysłu niż trasa BTS-KRK nie słyszałem dawno, zwłaszcza, że to by było P2P;-)
Ja bym nie przekreślał BTS z KRK.Sytuacja na Słowacji zmieniła się po wprowadzeniu tam Euro. Przygraniczne tereny przeżywają teraz najazd słowaków bo u nas jest taniej. A jakby nie patrząc to 20 kg bagażu rejestrowanego jest wliczone w cenę biletu. Więc jest okazja pozwiedzać i przy okazji coś sobie kupić. Ja również chętnie wybrałbym się bo BTS. Dziwi mnie brak połączenia do KBP. Zwłaszcza,że po skasowaniu od października połączenia z KTW jest idealny moment na wypełnienie niszy w tym kierunku.
A moze by tak POZ-ZRH, albo POZ-AMS, lub POZ-BRU???
gosc_c95fc
2012-09-07 16:58
A do kiedy będzie można latać do Florencji , do 1.12? czy może ostatnie loty będą w październiku?
gosc_42779
2012-09-07 13:44
a moze by tak Czarnogora? Najpiekniejsze plaze Europy, jezdzi tam duzo Polakow no i ceny nizsze niz np w Chorwacji! Warto by pomyslec o lotach do Tivatu, chocby raz w tygodniu z ktoregos lotniska w PL...
gosc_2f6da
2012-09-07 13:24
Teraz czekamy na loty z Rzeszowa. Np. w sezonie letnim Rzeszów-Gdańsk i Rzeszów-Split. Powinno wypalić.
gosc_16e97
2012-09-07 13:06
ciekawe po co komu Bratyslawa z KRK... bylo juz z WAW, lataly olowki i load factor byl tragiczny, lecialem kilka razy, raz bylem jedna z 4 osob na pokladzie, a stewa mowila, ze to klasyk, takze watpie, zeby zapelnil sie samolot z KRK do BTS...
"a zyskał jeden na tydzień do Werony (...) A tymczasem potrzebne jest połączenie do Bratysławy! " przynajmniej wiemy gdzie potrzebujesz się przelecieć :)
gosc_ddbe3
2012-09-07 08:55
@_c6234: do Werony nie wiadomo po co? Jeśli ty nie jeździsz na nartach, to nie znaczy że wszyscy inni też nie jeżdżą... VRN jest najatrakcyjniejszym portem na Dolomity i wszystkie zimowe kurorty w okolicy Trento
gosc_c6234
2012-09-07 01:38
Jakie nowe połączenia ? Kraków stracił dwa loty tygodniowo do Wilna a zyskał jeden na tydzień do Werony zupełnie nie wiadomo po co ? A tymczasem potrzebne jest połaczenie do Bratysławy!
mpawelec
2012-09-07 01:20
jeszcze dodałbym jeden problem, który ogranicza rozwój połączeń lotniczych - nadal większość z nas nie wycenia swojego czasu. Ważniejsze jest aby było tanio, bo czas nie ma wartości. A de facto jest bezcenny w naszym życiu.
gosc_3e688
2012-09-07 00:30
Czas to pieniądz (i odwrotnie) więc bilety średnio po 200zł (np w trzech cenach 150-200-250zł) będą się dobrze sprzedawały i nie trzeba psuć rynku promocjami za 19zł czy max za 499zł > jak przewoźnicy uszanują polskich pasażerów to tak jak w Wielkiej Brytanii czy Niemczech będzie i u nas zapotrzebowanie na przystępne cenowo latanie ... a ceny lotów zagranicznych za 50-100 euro też są akceptowane.
gosc_203b8, prawda, mapka jakaś pomylona, wygląda jakby zaznaczono lotnisko klagenfurt. Może chodzi o narty w Słoweni? :D
gosc_67c86
2012-09-06 23:41
mialem na mysli: tk jak dawalo za 99zl OLT
gosc_f2f5a
2012-09-06 23:40
gosc_1a2da: mialem na mysli, zgodnie z tym co napisalem, 50-60eur w jedna strone, czyli 400-500zl w dwie, troche duzo jak na nasz rynek, LOTem owszem, drogo, zle za 500zl w dwie strony prawie zawsze dalo sie poleciec. Niestety, jezeli Polakom nie da sie czegos poldarmo, tk ja dawalo za 9zl OLT, to nikt nie poleci, a szkoda, naprawde szkoda, sami sobie zmniejszamy atrakcyjnosc naszego rynku...
gosc_6272b
2012-09-06 22:55
Mogłyby pojawić sie z Gdańska wakacyjne kierunki takie jak: Malaga, Alicante, Nicea, Marsylia ale nie EuroLotowskimi wiertolotami
gosc_1a2da
2012-09-06 20:53
gosc_4f5db: gdyby w PL bilety samolotowe na połączenia krajowe wynosiły równowartość 50-60 euro to byłyby pełne obłożenia na większości tras, ale nasi przewoźnicy nie wzorują się np na LH, tylko mają własne ceny rynkowe, a o konkurencji sam napisałeś i należy wyciągnąć wnioski z tej sytuacji ...
gosc_4f5db
2012-09-06 15:49
porownajmy tez zarobki w krajach, w ktorych FR ma wiekszosc baz (UK, Niemcy, Hiszpania, Wlochy, Szwecja, Norwegia) i spojrzmy ile baz ma w Europie Wsch... 3! Tam koszt wakacji na Majorce na tydzien to jakies 300-450eur, czyli tyle, ile wynosi tygodniowa pensja wiekszosci ludzi. Koszt biletu to srednio 50-60eur w jedna strone i to nie tylko FR. Jak niby Polak, zarabiajacy 2000zl miesiecznie, ma kupic sobie bilet za 200-250zl w jedna strone, nie oszczedzajac przez pare miesiecy? Na cos takiego musimy poczekac. Pomysl mialo OLT i chociaz wieszamy na nich psy, czego powodem jest Pan P., to za kilka miesiecy przypomnimy sobie, jak zamowili 15 Airbusow i chcieli otworzyc ponad 60 tras miedzynarodowych... U nas sie nie da jeszcze...