gosc_ba136
2012-08-10 23:41
Latami mamiono łodzian Lufthansą teraz kolej na Turkish Airlines, a do Monachium będziemy latać przez Istambuł
gosc_0b8c1
2012-08-10 18:53
Połączenie lotnicze z LCJ do WAW jest bez sensu, dłużej trwa podróż lotnicza z odprawami niż dojazd, dlatego WAW nigdy nie będzie hubem dla Łodzi, Łódź musi szukać hubu za granicą Monachium, Duesseldorf, czy Frankfurt. I tak jak z innych polskich miast małe samoloty mogą dowozic paxów. Wtedy dopiero wzrośnie ruch pasażerski
gosc_28808
2012-08-08 15:03
Eurolot i LOT posiadają samoloty różnej pojemności ale na razie nie chcą latać z/do LCJ - trzeba się dogadać lub poszukać innych rozwiązań jak to robią zarządy innych portów lotniczych, nie tylko w PL
gosc_6a815
2012-08-08 09:14
nie nazywajmy WAW hubem - to jest okreslenie mocno na wyrost
gosc_bed41
2012-08-08 08:06
WAW jest dobrym hubem ale z określoną liczbą destynacji, dlatego AMS, CDG, FRA, BBI byłyby dobrym uzupełnieniem ... ale najważniejsze są bezpośrednie połączenia LCJ z lotniskami zagranicznymi i krajowymi, które obok B737 i A320 powinny być realizowane mniejszymi 70-100 miejscowymi samolotami - mam nadzieję, że łódzcy decydenci postarają się radykalnie zwiększyć ilość połączeń z Lublinka ...
gosc_a74b7
2012-08-07 16:56
Łodzianie od lat czekają na normalne połączenia z jakimś hubem, aby wyzwolić się z zaklętego kręgu niemocy spowodowanego sąsiedztwem Okęcia. Na razie mamy mieć od października najdroższą z możliwych linii czyli SAS, który w ramach promocji oferuje droższe połączenia niż z Okęcia. Przy takiej polityce cenowej zobaczymy jak długo polata. a może mimo wszystko w tym roku uda sie pokonać granicę 500 000 paxów.
katowiczan
2012-08-06 12:36
gosc_e6d92: Jestem przekonany, że LCJ-RZE to bardzo lukratywne połączenie i niedługo będzie ogromna konkurencja na tej trasie!
gosc_80f74
2012-08-06 12:08
Może część linii zapyta się o dobre bookingi na międzynarodowych trasach OLT chociażby Paryż, Rzym a GDN nie ma racji bytu, bo niedługo otworzą A1. Swoją drogą są wyniki z BZG i RZE na stronkach portów.
gosc_e6d92
2012-08-06 01:31
nowoczesny Terminal 3 może odprawić 1300 pasażerów w ciągu godziny, czyli w ciągu 16 godzin ponad 20 tysięcy ... brakuje połączeń z NYO, MMX, ORK, PIK, EIN, FRA, FCO, BRU, CDG, AMS, GDN, RZE, SZZ itd które mogłyby być obsługiwane m.in przez LOT, EUROLOT, RYANAIR, WIZZAIR ...