Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_39146
2012-08-05 21:22
fajnie że OLT padło- wreszcie nie będzie miał LOT konkurencji w kraju!!!!
gosc_9f510
2012-08-01 14:26
@krzysiekl: też mnie to zastanawia... Zakładali dokładanie spoorej kasy przez bodaj pierwsze dwa lata... tymczasem nagle ooops i nie ma linii :(
krzysiekl
2012-08-01 11:29
@gosc_c3fea
nie dziwne, sami twierdzili, że tak dokładać mogą przez kilka lat.
Nagle okazało się, że jednak nie mogą.
Znaczy ktoś wstrzymał finansowanie albo jakiś przekręt.
gosc_c3fea
2012-08-01 11:17
Idę o zakład, że loty czarterowe były w ich siatce jedynymi rentownymi lotami. Do reszty dokładali kupę pieniędzy.
Mnie najbardziej jest żal personelu latającego. Zainwestowali więcej, niż przeciętny Kowalski te swoje 99PLN za śmieszny lot... Ale o tym się nie mówi, o Ich zaangażowaniu i entuzjaźmie. To są tak na prawdę cisi tragiczni bohaterowie. Podziękujmy Im.
gosc_70de3
2012-07-31 23:38
@gosc_50208 Jeżeli płaciłeś kartą to zadzwoń do banku, ze chcesz uruchomić procedurę chargeback, ponieważ usługa nie została wykonana. Ja sam przerobiłem to po upadku Spanaira i odzyskałem całą kwotę co do grosza. Trwało to 2 miesiące. Więcej:
zobacz link
gosc_50208
2012-07-31 23:09
jak odzyskac pieniadze?
gosc_7c923
2012-07-31 22:18
Ludzie, co wy tu wypisujecie ..Yes sam miał problemy przed przejęciem OLT....i szukał inwestora gdyby nie znalazł poszedłby wcześniej na dno...masakra z tymi komentarzami szczególnie od ludzi zachwalającymi i mającymi jakieś beznadziejne nadzieje..
gosc_39578
2012-07-31 22:05
Oni chyba żadnego inwestora nie szukali. coś tam Pan Dyrektor mówił w Gazecie Prawnej, ze airberlin chce w nich zainwestować, ale to kompletna bzdura i kłamstwo. Oni nigdy na ten temat z airberlin nie negocjonowali.
gosc_5e6f0
2012-07-31 21:14
ciekawe jakie były powody, że Yes dał sie przejać przez OLT...pewnie gdyby szli swoją założoną drogą nadal by latali i się rozwijali jak Enter, a tak lipa i nie ma nic
gosc_291d0
2012-07-31 19:36
sadze ze pieniedzy za bilety tez sie nie zobaczy
gosc_9e231
2012-07-31 19:20
Szkoda, że pociągnęli na dół także Yes Airways...
gosc_45a66
2012-07-31 12:53
Gdyby chociaż Yes Airways powrócił, fajnie by było.
gosc_26d51
2012-07-31 12:38
Szkoda, że nie znaleźli inwestora. Mogłyby zostać chociaż te międzynarodowe ciekawe połączenia :(
krzysiekl
2012-07-31 11:45
Faktycznie widywałem ceny LOTu niższe niż w OLT ale to było przy wyższych cenach np. LOT ok 250zł a OLT 369zł.
Miało się wtedy wrażenie, że ludzie wolą dopłacić za lot OLT byle nie lecieć Lotem ;)
Tym większym buuum, był ten nagły upadek.
goście XD tak to wszystko wina LO/ ELO/ Petrolotu/ KNFu/ lotnisk/ handlerów i PKP bo "zmusiły", a wręcz przystawiały broń do głowy zarządzającym OLT aby latać poniżej kosztów i zupełnie nieracjonalnie ;]
gosc_e7f90
2012-07-31 11:15
LO/ELO nie ostrzą sobie zębów na pasażera OLT - one tylko sobie ostrzyły zęby na podwyższenie cen, które musieli opuścić ze względu na istnienie OLT.
gosc_2292f
2012-07-31 11:11
Krzysiek w Locie były bilety za 61 zł. Sam korzystałem z takiego biletu...
gosc_8b3cd
2012-07-31 11:02
I spełniły się modły LO i ELO... jadnak na próżno obie firmy ostrzą sobie zeby na pasazera OLT, gdyz był to pasazer bardzo wrazliwy na cenę, której ani LO ani ELO nie jest w stanie zaoferować jezeli nie chce podzielic losów OLT; niestety latanie nie jest i nigdy nie było tanie to produkt luksusowe i jako taki kosztowny. Tak więc pasazer OLT powróci do kojei, autokarów i samochodów...
gosc_341f0
2012-07-31 10:47
Drogi krzysiekl'u, zbyt prosto przekladasz cene na kilometr, to nietety nie jest tak banalne w przewozie lotniczym jak naziemnym. Dodatkowo musisz wziac pod uwage inna proporcje dostepnosci foteli dalekodystansowych sprzedanych na poziomie kosztu przelotu do foteli sprzedanych w celu wygenerowania zysku w puli wspolnego rejsu w samolocie szerokokadlubowym w stosunku do samolotu waskokadlubowego komunikacji regionalnej. Zauwaz jak wielka roznice w ilosci foteli oferowanych na poziomie kosztow przelotu moze sprawiac juz sam rodzaj maszyny postawionej na danej trasie, na przykladzie chocby polaczen regionalnych ANA lub Thai, ktore stosuja samoloty szerokokadlubowe na rejsach regionalnych, ze wzgledu na popyt rynku lokalnego. Przy wielu zmiennych w przewozie lotniczym, przyjmuje sie jednak generalna zasade, ze, im wiekszy samolot, tym mniejsze sa koszty obligatoryjne 'przywiazane do fotela'. Ogolnie temat jest dosyc skomplikowany i wg analitykow tej dziedziny PLL LOT adekwatnie reformuje swoje uwarunkowanie wypelnienia w odniesieniu do mozliwosci wlasnych podazy foteli opartej o zdolnosc wielotypowej floty i popytu rynku.