Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_51f22
2012-07-06 23:08
A kiedy z Krakowa do Bartysławy (Wiednia)?
gosc_db455
2012-07-04 11:34
jak się nie podoba LO i K2 to latać O2 i nie psioczyć!
gosc_65221
2012-07-04 11:15
Operatorem Q400 jest K2, i to oni ponoszą wyższe koszty operacyjne. K2 wykonuje tylko loty dla LO na mocy umowy. Nie była ona renegocjowana po zmianie floty.
gosc_a92fe
2012-07-04 01:58
A tym czasem LO po cichu bez rozgłosu podniósł ceny na krajówkach. No i oczywiście na początek wtopa;) Na stronie LO baner reklamujący loty krajowe " od 99 pln" a w systemie można wyszukać loty za nie co powyzej 70 pln;) cały LOT. Dotychczas krajówki dostępne były od 60 pln. Z czego ta podwyżka wynika? Ano z wyższych kosztów operacyjnych po wprowadzeniu do obsługi tras krajowych samolotów q400 i chociaż nie latają one na wszystkich trasach to należy zrównoważyć koszty z tras obsługiwanych przez q400 podnosząc ceny na wszystkich kierunkach. A to dopiero początek. Na jesień/zima LOT powróci do stosowania pierwotnych taryf.
gosc_b6d6c
2012-07-03 19:24
Przedstawicel OLT na poczatku powiedzial ze sa przygotowani na funkcjonowanie nawet przez 3-4 lata bez przynoszenia zysków. Wy juz biadolicie po paru miesiacach kiedy samoloty lataja pelne.
gosc_5a355
2012-07-03 17:56
gośćd150c: naucz się pisać po polsku Gdańsk - Wrocław - Gdańsk; a jeśli już ze slangu lotniczego skrótowce to GDN
gosc_d150c
2012-07-03 17:09
Godziny z Wrocławia już się zmieniły. Teraz odlot jest o 16.15, a rotacja jest następująca: GDA-WRO-GDA. Szybkie zmiany...
gosc_b8baf, przez brak odprawy on-line? Gratuluję! Aleś wymagający.
gosc_b8baf
2012-07-03 13:23
wszystko cieszy, tylko kiedy w końcu będzie odprawa online, od 15 czerwca miała działać, we mnie pasazera na razie tracą
cieszy ze polski rynek lrajowy zaczyna nabierac ksztaltow...
gosc_444c0
2012-07-03 12:34
To są "fachowcy" kanapowi którzy lotnictwo znają tylko z gier komputerowych...
Tak, rentowność OLT jest kwestią otwartą. Tylko, czy szukanie wyników finansowych w tak krótkim okresie prowadzenia działalności nie jest przesadą ze strony fachowców? Patrząc na to z innej perspektywy (pasażera) to chyba większości z nas zależy na tym, żeby im bilans działał, bo jest to dobry znak na przyszłość.
gosc_80305
2012-07-03 12:12
Baa jest sporo lotów za 499 i wiele osób wybiera, nawet kilka dni przed wylotem na takich trasach jak WRO-WAW,GDN-WRO,KRK-GDN są bilety za mniej jak 200 zł co w czsach monopolu Lotu/Eurolotu graniczyło z cudem. Chętni byli, ale nie za 600 zł, za 200-300 jak najbardziej. Z tego co podawali to zapełnienie lotów oraz wynik finansowy jest lepsze niż pierwotnie planowali i poprawia się z każdym miesiącem.
usuniety
2012-07-03 11:11
Rentowność lub nie OLT jest wciąż kwestią otwartą, natomiast faktem jest, że wielu twierdziło że OLT nie zapełni samolotów nawet za 99 zł bo niby nie ma popytu, tymczasem okazało się że na niektórych trasach udało się wzbudzić masowy popyt i tu widać, jak bardzo mylili się niektórzy fachowcy.
"Fachowcy z branży" wróżyli OLT upadłość zanim jeszcze zaczęli operacje, a tu firma się rozwija i dokłada lotów. Co jest z tymi "fachowcami"?
gosc_e9ada
2012-07-03 10:17
W krk stoi kolejny samolot OLT coś nim trzeba robić.
gosc_aa84a
2012-07-03 10:00
Jeszcze rok zamierzają latać za 99 zł, przynajmniej nie ma głosów by coś się miało zmienić. Myślę, że przy lotach 50% za 99 zł a reszta za 149, 199, i tak do 499 czy moze więcej wychodzą na zero lub nie dopłacają bardzo dużo do interesu. W zeszłym tygodniu leciałem GDN-WAW-GDN i oba samoloty były na poziomie 95% zapełnienia. Bardziej martwi mnie faktura... której ciągle nie dostałem!
Dokładają nową rotację, czy znowu gdzieś zmniejszają, a zwiększają WRO , tak jak w przypadku GDN-POZ i GDN-KTW?
spotter10
2012-07-03 09:56
Ekspansji ciąg dalszy. Nigdy bym nie przypuszczał, że jest aż takie zapotrzebowanie na tą trasę. Ciekawi mnie tylko jak się będzie dalej utrzymywać, gdy OLT zacznie sprzedawać bilety po wyższych cenach (skończy promocję 50% biletów za 99,- pln).