gosc_bf748
2012-07-05 10:21
A330-300 i B777-200 w jednej klasie max 440 pasażerów, a B777-300 max 550 pasażerów. Z dogodnych hubów byłby komplet chętnych na tanie przeloty, bo wiele państw UE ma umowy o ruchu bezwizowym z USA i Kanadą ...
gosc_82fb5
2012-07-05 09:29
jeśli ceny biletów będą po 500 euro w obie strony to sukces murowany, a wykorzystanie np B777 urealnia opłacalność takiego biznesu
krzysiekl
2012-07-04 13:48
ludzie dłużej jeżdżą pociągami na stojąco....
gdyby faktycznie było tak tanio a jednocześnie taka zabawy opłacałaby się przewoźnikowi to sądzę że byłyby tłumy chętnych nawet przy bardzo ciasnym układzie siedzeń wykonanych z tworzywa sztucznego :)
28-29 cali odstepu miedzy fotelami jest ok na okolo 2-3 godz lotu nie na 6-9. Jesli nawet ktos sie nabierze raz na cene to drugi raz juz nie poleci. Juz byly podobne proby People Express z EWR do LGW za $149 w jedna strone.
komandor
2012-07-03 15:02
Jak zacznie latać to będzie to kolejny milowy krok w historii lotnictwa cywilnego
Moim zdaniem, to tylko marzenia bogatego chlopca, watpie aby FlyA kiedykolwiek zaczelo latac.
za 69 euro to tylko straci, wiec takich miejsc bedzie kilka, a jak da drozej to cena sie zrobi i jesli bedzie lot np z brukseli to juz pasazer z madrytu musi kupic drugi bilet na inna linie czesto nocowac bo ryzyko duze opoznien odwolan etc etc - a wtedy oferty normalnych przewoznikow, ktorzy lataja spod tzw nosa, gwarantuja cala podroz wezma nagaz i nakarmią jest juz lepsza, a ta oferta pozostanie atrakcyjna tylko dla osob mieszjkajacych blisko lotniska, zreszta proby juz byly air asi i szalu nie bylo
Bogaty tatus - bankier zafundowal Julianowi Baboo Airlines. Aby uniknac groundingu, Julian musial sprzedac Baboo za grosze konkurencyjnej Darwin Airline. Ciekawe, czy jakikolwiek bank mu sfinansuje nowa zabawke tj. flyA. Julian chce zebrac 190 mln euro, a mowi o cenach ponizej 100 euro za niektore polaczenia.
gosc_e2400
2012-07-03 10:00
Jeżeli główne lotnisko nie ma być na Wyspach, to może Charleroi? Polityczne centrum Europy, już na jej zachodzie (200 mil dalej od STN, patrząc z EWR). Tani dolot FR z większości miejsc w Europie i chyba nie są drodzy (są skorzy do dopłat), skoro FR tam rozwija bazę. Chyba, że ma tam wyłączność (ale póki FR sam nie wybiera się za ocean, to wejście takiej linii może mu pomóc, dokładając paxów transferowych)
gosc_2c8da
2012-07-03 09:41
Może niech przylecą do Krakowa:)