ULC przypomina o prawach pasażerów

ULC przypomina o prawach pasażerów W związku z rozpoczynającym się sezonem wakacyjnym Urząd Lotnictwa Cywilnego przypomina pasażerom o przysługujących im prawach względem przewoźników lotniczych. Lot opóźnionyPrzewoźnik ma obowiązek zapewnić pasażerowi posiłki i napoje adekwatne do czasu oczekiwania, umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych, przesłania 2 wiadomości fax-em lub e-mailem. W przypadku, gdy...
29/06/2012 21:45   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
noriasz 2012-07-02 12:25   
noriasz - Profil noriasz
Najlepsza jest akcja kiedy bilet jest wykupowany w agencji która pracuje w innym systemie rezerwacyjnym niż linia. Przy migracji danych agencja nie podaje danych do pasażera, czyli linia nie ma ani meila ani numeru telefonu do pasażera. I jak ma ich wtedy powiadomić o zmianach? :)
gosc_e66bd 2012-07-02 07:58   
gosc_e66bd - Profil gosc_e66bd
A co w momencie jeśli lot jest czarterem ? Czy pasażer ma takie same prawa jak przy "lotach rozkładowych" ?
gosc_49306 2012-07-01 23:04   
gosc_49306 - Profil gosc_49306
Dokładnie, ULC samo nie wie, jak interpretować zapis o "najbliższym możliwym terminie" alternatywnego lotu w przypadku odwołania. Twierdzą, że w zasadzie nikt nie może skłonić linii do oferowania lotów innego przewoźnika :O
gosc_05f26 2012-06-30 11:38   
gosc_05f26 - Profil gosc_05f26
ULC przypomina i jednocześnie chroni PLL LOT od odpowiedzialności za skasowane loty. Coś tu nie gra, państwo w państwie :P
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy