gosc_9cfd0
2012-06-30 09:34
Zaoszczędzone samoloty pewnie pasą się na płycie bo w Skandynawii piloci też muszą mieć wakacje.
gosc_40818
2012-06-30 07:40
Lecialem pare raze GDN-ARN w tym roku i przewaznie bywalo cienko, bardzo cienko, n.p. 20 maja ARN-GDN - 2 paxy. I co ciekawe SAS twierdzi ze to kierunek biznesowy to nie widac biznesmenow na pokladzie.
gosc_07ab4
2012-06-29 23:24
W GDN???
Przede wszystkim lata ciągle SAS (4x dzień!!!) do CPH.
Do tego 2x dzień Air Berlin.
Wybór jest.
gosc_a5d19
2012-06-29 22:52
Tak się zastanawiam co z firmami które jednak potrzebuja wysłać w delegacje pracownika a tu klops bo zaś w wakacje nie lata. Zostaje LH i LO bo nic regularnego poza nimi do GDN nie lata. A jeszcze Air Berlin. Wie ktoś na jakich trasach latają te "zaoszczędzone" samoloty?
gosc_cb4ad
2012-06-29 19:46
Wg mnie SAS w GDN ma się bardzo dobrze, skoro nadal, nawet biorąc uwagę tymczasowe letnie cięcia (Chyba już 3 z rzędu w lecie, więc to raczej po prostu taki zabieg operacyjny, nie świadczący o popycie całorocznym) oferta SAS na tym lotnisku, a w reszcie PL to inne światy.
Nawet w WAW jest zdecydowanie mniejsze oferowanie niż w GDN. Tylko z GDN SAS oferuje cokolwiek poza CPH.
Swoją drogą zazdroszczę GDN tak małej sezonowości. To jest obecnie jedna z głównym plag w polskich portach, a w Gdańsku są trasy, na których ruch spada, ale latem... :)
solokhumbu
2012-06-29 17:23
tomwkr7: ponieważ SK w GDN MA się dobrze. Trudno się jednak dziwić, że linia raczej biznesowa, a nie turystyczna, utrzymywała podczas wakacji pełna liczbę rotacji. SAS tnie loty z Pl do Skandynawii podczas wakacji nie od dziś ;-)
gosc_77226
2012-06-29 16:09
i jak ma być dobrz, ludzie ledwie sie przyzwyczją do tych tanich biletów po 529 pln w obie strony , a tu masz Ci los , kasujemy do wrzesnia, a po co ma latac, Sztokholm , niech ludzie leca Wizz, albo plyna Stena line
A jeszcze niedawno aynis pisała że SAS w GDN się dobrze ma:) chyba jednak nie tak dobrze:)
zobacz link