Wiem, ze maja sloty po bmi, ale zawsze mowili, ze chca je wykorzystac na Brazylie, Chiny, Seul (ktory faktycznie ponownie otwieraja). A tymczasem pojawia sie wiecej Brukseli, Zagrzeb itp.
8 x do BRU, widac BRU ostatnio się bardzo popularna zrobiła.
shorty: OLT nie ma szans na LHR. Od pazdziernika uruchamiają jedynie połączenia do LGW. OLT to taki model linii mieszanej, nie stać ich na sloty na LHR.
Madej, może znów OLT musi wejsć w LHR i LOT sie obudzi jak zwykle po czasie. Ostatnio szukalem lotu do Londynu i rzeczywiści jest słabo.
Przydałoby się aby wrócił wieczorny rejs z Heathrow do Warszawy i poranny z Warszawy do Heathrow. Skoro przejmują tyle slotów od bmi to mogliby przywrócić i ten lot. Te dwa rejsy w ciągu dnia z WAW do LHR są do niczego. Tak wiem, ze jest LOT ale odkąd BA wycofał się z porannym i wieczornym rejsem troche z ceną czasem przesadzają.
gosc_c3c24
2012-06-29 12:02
Jak miałem spotkania w Brukseli to Brytyjczycy którzy na nich byli to latali BA. Biorąc pod uwage ilość urzędasów którzy odwiedzają Brukselę i to ze kupują bilety w najwyższych taryfach to moze faktycznie jest to niezły biznes nawet jeśli konkurencja w tym wypadku jest Eurostar.
Ta bruksela to feedery, czy tak skutecznie konkuruja z eurostarem?