Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2012-06-26 22:16
A to oczym piszę o francuskich socjalistach jest w linku:
zobacz link
usuniety
2012-06-26 22:11
piotrek737: Air France kupiłoby same B787 gdyby nie grupa francuskich socjalistów którzy naciskali prezesa AF aby kupił wyłącznie A350 pod pretekstem,, kupujcie A350 - dacie ludziom pracę,,. Tylko jestem ciekaw, ile by tych miejsc pracy przybyło, gdyby rzeczywiście AF złożyło order na A350.
Shorty, trochę mi to komuną podjeżdża;) trzeba jeszcze zwrócić uwagę która firma więcej pozwoli zarobić polskim podwykonawcom, a nie patrzeć ślepo na geograficzny patriotyzm. Toyota też pakuje kasę w fabryki na dolnym śląsku. Jak EU nie będzie kupować aut (do których wkłada się 'polskie' diesle), fabryki padną a ludzie na bruk.
piotrek737
2012-06-26 21:54
shorty: No niestety to nie tak działa. Każda linia powinna kupować to co chce i to co ona uważa za stosowne... Nikogo nie można zmuszać do kupna A320 lub B737 bo jest europejski lub amerykański. Francuzi to też inna bajka. W biznesie lotniczym kupujesz czy leasingujesz taki samolot, którym będziesz zarabiał bo na dane trasy jest on operacyjnie tani. Prezes Air France jakiś czas temu powiedział, że nikt mu nie będzie dyktował jakie samoloty ma kupić no i zamówił też Dreamlinery razem z A350 ;)
o smaolotach mozna sie spierac , faktem jest ze z punktu widzenia naszej gospodarki i gospodarki UE powinniśmy kupować Arbuzy. tak smao jak niemeckie samochody a nie Japonskie. Zauważcie ze francuskie firmy w polsce zawsze maja francuskie samochody, wykorzystuja franscuskie hotele itd. Ale sercem jestem za Benkiem
usuniety
2012-06-26 20:24
Gość_afbb6:czemu twierdzisz, że B737 to rupieć?? Co do ciasnego i niewygodnego wnetrza - B737 jest o 20 lat starszy od A320.
gosc_afbb6
2012-06-26 18:10
nie cierpie Boeingow, a zwlaszcza ciasnego i niewygodnego rupiecia jakim jest 737. A-319 czy 320 sa o niebo lepsze, przynajmniej dla pasazera!
gosc_b75bc
2012-06-26 17:48
A ja też się cieszę, że LOT ma Boeingi, a nie Airbusy.
Po 1 listopada 2011 roku jestem do tego jeszcze bardziej przekonany. :)
mateuszm
2012-06-26 17:19
A jeszcze ponadto 99.8 to nie cyfra.
usuniety
2012-06-26 17:13
A ponadto, pilot wsiadając do B737, ma więcej swobody ruchów niż w Arbuzie, który jest w piernik skomputeryzowany.
usuniety
2012-06-26 17:09
czapl1997: Żebyś zrozumiał mnie OCB ,przytoczę Ci opinię jednego kolegi z forum lotnictwo.net.pl: ,,737 do roku 2010 ma 99.8% dispatch reliability rating..jest to niesamowita cyfra biorac pod uwage ze dalej lataja 30-40 letnie egzemplarze w wielu miejscach.,,
czapl1997
2012-06-26 16:52
b737800max sprawdzony w jakim sensie?
dobrymurzyn
2012-06-26 15:35
Prowokacja żadna, śmieszne to też nie było. Wytłumaczysz nam o co Ci chodziło?
usuniety
2012-06-26 15:28
Dobrze że do klientów Arbuza nie należy LOT. Bardzo dobrze, że LOT stawia na sprawdzony produkt jakim jest Boeing.