Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737
2012-07-03 14:06
gosc_6c552: ELO ma obecnie 3 sztuki (EQA, EQB i EQC). Sam osobiście leciałem każdym. W najbliższym czasie dojdą kolejne dwa czyli EQD i EQE.
gosc_6c552
2012-07-03 13:42
Eurolot ma 2 sztuki Q400
A ile Q400 juz dotarlo do K2? Andrzej masz racje ja tez nie rozumiem dlaczego K2 na swoich wlasnych trasach nie ma code sharing z LO, Przecietny pasazer nie wie ze K2 nie jest czescia LO. Sprzedaz biletow rowniez na stronach LOT pomoglaby wypelnic samoloty K2.
gosc_01a01
2012-07-03 12:33
Wg Lotu ATRy 42 maja od poczatku listopada obslugiwac tylko polaczenia krajowe i miedzynarodowe z Poznania oraz rejsy krajowe Warszawa - Katowice, poniewaz to sa trasy o najmniejszej liczbie pax.
gosc_5429f
2012-07-03 12:15
zostają, ponieważ K2 nie dałby rady obsłużyć siatki LO i własnej dysponując tylko i wyłącznie Q400. Ot i cała prawda. Przy okazji mogą skorzystać regiony na zwiększeniu ilości rotacji na danym kierunku. Przykładowo: BZG do 3x dzień, SZZ gdzie może powrócić wieczorny rejs na nocowanie w SZZ.
gosc_b0093
2012-07-03 12:03
konkurencja uczy rozsądku i EUROLOT będzie miał lepsze szanse, możliwości oraz wyniki posiadając flotę o różnych pojemnościach samolotów ... a w przyszłości może przejmie inne linie lotnicze jeśli unowocześni planowanie, zarządzanie i marketing
spotter10: po pierwszej podróży przeciętny pax się nauczy, że ATRy są mniej wygodne i lecą dłużej od Airbusów i że przy tej podonbnej cenie lepiej wybrać OLT np. na KRK-GDN. Po drugie dziwi mnie polityka na linii Lot/Eurolot. Nowe maszyny Eurolotu, które mogłyby być atutem w walce z OLT będa latać prawie wyszystkie (7 z 8 wg. artykułu) dla LO. A przy tym Eurolot nie ma z LO choćby code-share na swoich trasach. Co za problem wrzucić kod LO przed rejsami. Na trasach międzynarodowych niby otwarli oczekiwane przez pasażerów połączenia np. KRK - AMS czy ZRH ale w bezsensownej formulę. Dla biznesu nie bo za mała częstotliwość. firmy nie będą dostosowywać swoich planów do ich rozkładu lotów tylko wybiorą innego przewoźnika. A gdyby mieli code-share z LO to można by zaprponować paxom korporacyjnym np. w jedną stronę bezpośrednio rejs z Krakowa i powrót przez WAW możliwy codziennie lub odwrotnie, a tak ? Na ruchu turystycznym/studenckim się te połączenia raczej słabo utrzymają bo tacy pasażerowi kupują tylko tylko najtańsze taryfy.
gosc_775ad
2012-07-03 10:48
zobaczycie, że niedługo przejmą jeszcze jakieś embraery, przygotowania do upadłości lot-u
dobrzę że OLT nauczył naszych jak latac po polsce, zeby tylko wytrzymał
gosc_0c4e3
2012-07-03 10:02
A może nie było chętnych na stare i awaryjne ATR- y ? A teraz tylko ściemniają.
spotter10
2012-07-03 09:51
Wiesz, wydaje mi się, że przeciętny pax który teraz zaczął latac po kraju nie zbt wielkiego jeszcze pojęcia o maszynach i ich typach. On się cieszy, że leci za rozsądne pieniądze. W peirwszej kolejności dla polskiego, przeciętnego pax'a liczy się cena, dopiero później godziny rejsów, linia i maszyna.
gosc_4d669
2012-07-03 09:49
ja wybiore ATR-a :)
gosc_657a4
2012-07-03 09:32
A w tym czasie OLT śmiga po kraju na niektórych trasach na A320. Co wybierze PAX na GDN-KRK, świeżego A320 czy 20-letniego ATRa?
spotter10
2012-07-03 08:28
A jak w tym wszystkim wygląda opcja zakupu 12 kolejnych Q400NG? Dla mnie wygląda to tak, że ELO trochę się przeliczył i nie wykorzysta opcji w przyszłym roku i zostawia ATR'y. Obym się mylił.
gosc_2467f
2012-07-03 01:04
Ale nie tak dawno żalili się, że remonty ATR-ów z uwagi na wiek bardzo ich drogo kosztuja i to dołuje wynik
gosc_1f9a2
2012-07-03 00:24
Wychodzi na to że taniej utrzymywać 2 typy niż wysyłać po każdej krajówce połowę bagażu jako rush...
gosc_67e75
2012-07-03 00:23
a taka walka była miedzy lotem i eurolotem... dziecinada