W Szczecinie wzrost o 87% w maju

W Szczecinie wzrost o 87% w maju Ruch pasażerski na lotnisku Szczecin - Goleniów wzrósł o ponad 87 %. W maju br. obsłużono 39,5 tys pasażerów. Lotnisko odprawiło wtedy rekordową w historii miesięczną liczbę pasażerów. Od początku roku wzrost ruchu pasażerskiego wyniósł 31,5 %.- Tak dobre wyniki, możliwe są nie tylko dzięki rekordowej ilości 10 rozkładowych połączeń lotniczych, ale...
14/06/2012 11:55   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_2bfaf 2012-06-24 13:37   
gosc_2bfaf - Profil gosc_2bfaf
polecam :D
zobacz link
gosc_2e42b 2012-06-17 13:48   
gosc_2e42b - Profil gosc_2e42b
Miało być oczywiście na połączenia międzynorodowe dołożą godzinkę samochodem, a na kraj mają Goleniów.
gosc_8259c 2012-06-17 12:58   
gosc_8259c - Profil gosc_8259c
Ja wiem, czy takie smutne, jak już mają jechać autem do lotniska to na połączenia krajowe dołożą 100 km autostradą i mają Berlin, czyli dobrze, że lotnisko służy przynajmniej coraz bardziej do lotów krajowych (gdzie ze Szczecina jest wszędzie daleko, więc każde połączenie ma jakieś szanse)
gosc_955be 2012-06-17 11:10   
gosc_955be - Profil gosc_955be
Port szczeciński ma niestety najuboższą(oczywiście poza Zieloną Górą)siatkę połączeń zagranicznych.Ten wzrost nabijają loty krajowe i to jest smutne.
gosc_45876 2012-06-15 19:39   
gosc_45876 - Profil gosc_45876
gdyby lecące ze Szczecina do Rzeszowa i z Gdańska do Krakowa samoloty miały międzylądowanie rano o tej samej porze w Łodzi to również powrót miałby takie same kombinacje i miżliwości przesiadkowe
andrzej 2012-06-15 19:14   
andrzej - Profil andrzej
Ja się zastanawiam tylko czemu LO już dawno temu nie zdecydował się latać na tych najważniejszych trasach typu KRK-GDN z międzylądowaniem zamiast przesiadki. Rozumiem to, że chcą latać przez swój hub w WAW ale mogli to robić już dawno temu ale bez zmuszania pasażerów do wysiadania i ponownego boardingu, nastawiając na ryzyko zgubienia bagażu. No ale teraz to już musztarda po obiedzie bo przy tylu lotach bezpośrednich latanie przez WAW traci rację bytu na większości tras.
gosc_8d98a 2012-06-15 19:01   
gosc_8d98a - Profil gosc_8d98a
czy z tym krzyżowym spotkaniem dwóch wahadeł w Łodzi to nie jest zbyt optymistycznie i futurystycznie jak na Polskę ? teoretycznie do wykonania i może jakaś linia lotnicza ten pomysł wypróbuje, bo 2-2,5h dla przelotu RZE-SZZ i GDA-KRK nawet z międzylądowaniem w LCJ jest ok !
gosc_751e3 2012-06-15 18:03   
gosc_751e3 - Profil gosc_751e3
pszn nie rozumiesz pomysłu gosc_36bc8 ? dwoma wahadłami można obdzielić/zastąpić 4-6-8 destynacji SZZ-LCJ, LCJ-RZE, SZZ-RZE, KRK-LCJ, LCJ-GDA, KRK-GDA, SZZ-KRK, GDA-RZE np w g.7-8/8.30-9.50 >wystarczy spotkanie krzyżowe w LCJ np o g.8-8.30 ...
pszn 2012-06-15 14:27   
pszn - Profil pszn
gosc_36bc8, jeśli ktoś chciał lecieć ze Szczecin lub Gdańska do Krakowa lub Rzeszowa z przesiadką/międzylądowaniem to mógł tak latać już dawno przez Warszawa. Nie taka jest idea szybkich, tanich lotów krajowych. Nie bez powodu zarówno OLT jak i Eurolot wycofali się z lotów Szczecin-Poznań-Kraków
gosc_36bc8 2012-06-15 09:18   
gosc_36bc8 - Profil gosc_36bc8
a może dwa ATRy wahadłowo SZZ-LCJ-RZE i KRK-LCJ-GDN (lub odwrotnie) spotykałyby się np o g.8 i 19 w Łodzi co dawałoby dodatkowe możliwości elastycznych przesiadek np SZZ-LCJ-KRK czy RZE-LCJ-GDN itd = lepsze obłożenie i wykorzystanie pracy załóg oraz samolotów
krzysiekl 2012-06-15 07:49   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Rzeszów - Łódź - Szczecin wydaje się "naturalnym" świetnym połączeniem, samolot zasadniczo zmieniłby obecne czasy podróży. Jeśli nawet na loty ATR42 by się nie zebrało to byłbym bardzo zdziwiony.
gosc_a276d 2012-06-15 00:07   
gosc_a276d - Profil gosc_a276d
a za międzylądowania kto zapłaci ? :P
gosc_c449d 2012-06-14 23:55   
gosc_c449d - Profil gosc_c449d
Zdecydowanie popieram wypowiedź gosc_6d7d1 - mam nadzieję, że niedługo będę miał przyjemność zwiedzić i Łódź i Szczecin - oczywiście lecąc wygodnie z/do Rzeszowa. Marzy mi się, oj marzy... :-)
gosc_6d7d1 2012-06-14 23:28   
gosc_6d7d1 - Profil gosc_6d7d1
trasa po przekątnej kraju SZZ-LCJ-RZE załatwiłaby potrzeby i oczekiwania trzech regionów Polski, bo pociągiem oraz samochodem daleka i długa podróż
usuniety 2012-06-14 22:32   
usuniety - Profil usuniety
No właśnie 18 tys. pax-ów w maju to pasażerowie z/do WAW-y
gosc_ef1a7 2012-06-14 21:43   
gosc_ef1a7 - Profil gosc_ef1a7
A wszystko dzięki temu że OLT lata do Wawy A320.
gosc_ed26d 2012-06-14 20:57   
gosc_ed26d - Profil gosc_ed26d
nie tylko Zachodnio-Pomorzanie chętnie korzystaliby z większej ilości destynacji i gdyby SZZ współpracował z OSZ to wczasowicze, turyści oraz biznes z południowej, wschodniej i centralnej Polski zapełnili by większe i mniejsze samoloty do/z Goleniowa i Zegrza Pom.
4tech 2012-06-14 17:10   
4tech - Profil 4tech
a skąd wezmą 450 tyś pax w skali roku ?
gosc_ca958 2012-06-14 14:28   
gosc_ca958 - Profil gosc_ca958
Ja chcę Szczecin-Wrocław non-stop , multum aut ZS /DW na E 75 , Wybrzeże dla Dolnoślązaków , Góry dla zachodnich Pomorzan , wsiadasz w mini i jedziesz z lotniska... Zamiast 5h w godzinę.Moim zdaniem zdecydowanie więcej powiązań niż na linii Szczecin-Gdańsk.
gosc_74611 2012-06-14 12:24   
gosc_74611 - Profil gosc_74611
Imponujący wzrost jednak Goleniów się nie liczy w Polsce.To bardzo małe lotnisko.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy