Zmiany w programie Miles&More

Zmiany w programie Miles&More Pasażerowie korzystający z programu lojalnościowego Miles&More muszą przygotować się na zmiany dotyczące zasad naliczania mil za przeloty w klasie biznes oraz wykorzystywania zgromadzonych punktów na bilety-nagrody i podwyższenie klasy podróży z klasy biznes do pierwszej. Modyfikacje dotychczasowych reguł obowiązujących w programie są w większości niekorzystne dla...
01/04/2012 11:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_44553 2012-04-04 07:32   
gosc_44553 - Profil gosc_44553
Waw-gru pokazał znakomity sposób na pozyskiwanie mil ja tez tak robię
waw-gru 2012-04-04 01:09   
waw-gru - Profil waw-gru
połączenie Paybacka, T-Mobile, trochę mil z hoteli i wypożyczalni. najwięcej przyniosło mi regulowanie służbowych wydatków kartą VISA LOT. zakupy robię tylko w Realu i zacząłem tankować na BP, drukuję wszystkie możliwe kupony i śledzę promocje. i drugi rok z rzędu za darmo poleciałem w biznesie do SCL via GRU :)
so-fly 2012-04-02 11:27   
so-fly - Profil so-fly
@waw-gru: jak to możliwe? 120.000 mil nie za przeloty? możesz coś więcej napisać?
waw-gru 2012-04-01 22:48   
waw-gru - Profil waw-gru
Samo M&M nie jest złe, w zeszłym roku uzbierałem 130000 mil z czego tylko ok 10tys przez przeloty :) ale coraz trudniej będzie utrzymać czy podnieść status :(
gosc_61681 2012-04-01 21:29   
gosc_61681 - Profil gosc_61681
niestety o ile pax latajacy z waw moze jeszcze wybrac klm air france british czy american turka - to juz z krakowa w zasadzie lataja tylko linie z miles and more, teraz niesmialo aeroflot ale nir kazdy lata na wschod... i tylesmy nawybierali
marecki 2012-04-01 20:35   
marecki - Profil marecki
Niestety też nie da się w prosty sposób porównywać ilości mil w tym czy tamtym programie. Każdy program inaczej nalicza stawki milowe za swoje rejsy i partnerów, jest długa lista klas rezerwacyjnych wyłączonych w konkretnym programie z przyznawania mil, różnia się ilości mil itd. I prawda jest taka, że M&M jest generalnie najlepszą opcją dla przeciętnego paxa latającego *A z naszego obszaru geograficznego.
b747400er 2012-04-01 19:45   
b747400er - Profil b747400er
Gosc_b50ee: problem jest tylko taki, ze nie mozna przeniesc mil z jednego programu do drugiego. Ja w ciagu 10 lat uzbieralem pod 260 tys. mil i ni jak nie da sie przeniesc je np. FFP A3. Ale jest jedna mozliwosc, gdyby LO zostal kupiony przez TK, wowczas prawdopodobnie LO zmienilby program z LHowego MM na turecki MilesAndSmiles, ktory wydaje sie byc duzo atrakcyjniejszy pod wzgledem poziomow uczestnictwa, jednak ma o wiele mniej partnerow niz LH MM (zarowno jesli chodzi o przewoznikow, na ktorych polaczeniach mozna wykorzystac mile) oraz mniej partnerow nielotniczych. WAW-GRU: to niestety nie info z 1APR. Na stronach MM pojawila sie ta informacja juz jakis czas temu.
waw-gru 2012-04-01 19:23   
waw-gru - Profil waw-gru
mam nadzieję, że to prima aprilis
gosc_b50ee 2012-04-01 19:06   
gosc_b50ee - Profil gosc_b50ee
Przypominam wszystkim, ze w Star Alliance niedlugo bedzie 30 linii i okolo 20 programow FF. Nie ma obowiazku nalezenia do M&M. Jesli ktos ma Star Gold w Aegean (A3) - za 20k mil statusowych (to nie pomylka - 20k mil statusowych, co w M&M nie starcza nawet na FTL)- bedzie mial takie same prawa jak SEN (lounge, nadbagaz etc.). A np. US Airways za award w First Class z Europy do Australii wymaga tylko 150k mil (M&M okolo 270k - tu moge sie troche mylic na plus lub minus) i nie pobiera za bezplatne bilety ZADNEJ FUEL SURCHARGE (nawet na przeloty LO lub LH)... Nic tylko wybierac i przebierac...
gosc_9bb5b 2012-04-01 18:40   
gosc_9bb5b - Profil gosc_9bb5b
Zgadzam się z przedmówcą, gosc_e283a. Zupełnie nie opłaca się zbierać mil dla biletów-nagród. Na lot z WAW do JFK trzeba ich zebrać 60k, a to jest bardzo dużo dla osoby, która lata prywatnie. A poza tym opłaty są kosmiczne. Za bilet na powyższej trasie przez VIE zapłaciłem 1540 PLN, to tyle, za ile można kupić bilet w promocji LOT lub Lufthansy. Swoją drogą to ciekawe, dlaczego ziomkowie z Europy muszą płacić o 10k mil więcej na przelot do USA, niż wszyscy, którzy podróżują w odwrotnym kierunku. Na pewno nie jest to równe traktowanie. Bojkotuję M&M.
gosc_a6d48 2012-04-01 18:05   
gosc_a6d48 - Profil gosc_a6d48
zgadzam sie z gosc_e283a - moje doswiadczenie to plan zakupu biletu JFK-WAW. Z LH kosztowaloby mnie to 50k mil $400 oplat! Dla porownania inne Alliance chcialo tylko $100 oplat w przypadku award ticket.
Jednym slowem nie ma sensu zbierac mil z LH *A.
gosc_e283a 2012-04-01 15:34   
gosc_e283a - Profil gosc_e283a
A czy kiedykolwiek w tym programie zmiany były wprowadzane na korzyść podróżnych? Piszę to nie bez kozery - miałam status senatora 2.krotnie, a obecnie zupełnie nie interesuje mnie zbieranie mil w ty programie. Wiele, wiele przykładów. Ale chyba najlepsze to takie (wielokrotnie zresztą), że bilet za mile ma droższe opłaty o 100-200 zł, jak pełnopłatny bilet na te same rejsy!!! Gratuluję Lufthansie!! Ja już nie latam z nimi i staram się unikać Star Alliance. Do czego i Państwa namawiam :) To najlepsza metoda reagowania na buńczuczność i prawie monopolizm LH...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy