Cytat: "Nie oceniajcie nowych rosyjskich konstrukcji, jak jeszcze nie latają." Kudak, nie oceniam, ale kierując się tą samą logiką i wielokrotnym doświadczeniem innych producentów (np. A340, B787), Irkut sobie może póki co MÓWIĆ że MS-21 będą oszczędniejsze od A320NEO czy 737Max. Mówić zawsze można co się chce. A co będzie, to się dopiero zobaczy jak będzie latać :).
gosc_d6ecf
2011-11-16 18:10
przy pierwszych Embraerach bylo z racji ich pochodzenia tez wiele stereotypowych reakcji. A dzis...
Jak zaczną latać, czytaj nie spadać, i kupią je jakieś nie rosyjskie linie to wtedy moge polecieć, ale jak na razie to nie dziękuję;-)
Nie oceniajcie nowych rosyjskich konstrukcji, jak jeszcze nie latają. Może w końcu przestanie istnieć stereotyp, że co ruskie to niedobre. Ja sam jestem ciekawy jak Irkut wejdzie na rynek, a 200 zamówień to nie tak mało :)
gosc_8bfa2
2011-11-16 13:15
fakt przy 230 musialby miec 5 crew
obecnie ma 4 na 189 = 1/ 47,25 pax
przy 230 mialby 1/46 pax
biorac pod uwage ze dodatkowa crew to bedzie zwykly junior nadal moze mu sie to oplacac (to No 1 jest wiekszym o 20-30% kosztem)
gosc_17beb: FR nie weźmie nic większego niż 199 miejsc, bo musiałby zwiększyć liczbę cabin crew.
gosc_17beb
2011-11-16 10:54
konfiguracja 230pax dla FR - to jest to dla MOL-a...
dla rajanera to moze byc pierwszy gwóżdek do trumny, mało kto chce latac ruskimi samolotami, przynajmniej mam takie wrazenie, a rajaner pomalu ale jednak systematycznie juz nie jest pepkiem europy