Kto u licha tłumaczył z angielskiego te wypowiedzi w artykule?! Komentarz moderatora: A możesz być tak łaskaw i wyjaśnić co konkretnie masz na myśli?
no, nie ważne, tak czy siak, nowy Dżambo już został odebrany :)
antyoszolom
2011-10-13 11:17
Ale nie wiem czy wiesz, że podpisując umowę kupna samolotu podpisujesz osobny kontrakt na silniki z dostawcą tychże silników więc to nie jest tak jak w przypadku auta :) Bo to linia wybiera silniki, a nie producent. Producent jedynie mówi linii: Dreamlinera możęcie sobie zamówić z silnikami RR i GE. A to, że się wtedy wynieśli z Everett no to cóż tupnęli nóżką nieco niepotrzebnie :D Swoją drogą i tak mają fuksa bo jakby się pobawili jeszcze parę dni to Cathay by pierwszy dostał ;)
Doskonale wiem czego dotyczył spór i także umiem sobie to przeliczyć na zielone :) Ale wiemy też o tym, jak Cargolux kazał swoim ludziom wracać natychmiast z Everett do Luxemburga. Poza tym, Cargolux odbierało samolot od Boeinga nie od GE. To tak samo, jak Ty kupujesz auto w salonie i widzisz, że kolor lakieru jest zmatowiony, to nie masz pretensji do producenta lakieru, tylko producenta aut :)
antyoszolom
2011-10-13 11:07
CAni: Ale spór był przede wszystkim z General Electric o to, że pierwsze silniki GEnx 2B będą zużywać 2,7% paliwa więcej niż to co kiedyś GE obiecał w kontrakcie... Tak więc 2,7% paliwka więcej w dwóch pierwszych samolotach no to "troszkę" większe koszty paliwa a to przy takich długich rejsach tym samolotem to w ciągu roku idzie w mln zielonych ;)
Jeszcze niedawno była wielka złość między Cargolux a Boeingiem, a teraz w komentarzach lizanie tyłka, jak to wszystko się szybko zmienia.
antyoszolom
2011-10-13 10:04
Tak dodam, że jest to odświeżone malowanie cargolux'a ;)
Malowanie trąci lekko PRL:)
gosc_3e761
2011-10-13 00:08
Piękny samolot, ale malowanie ohydne.