Impel w Poznaniu: "Poradziliśmy sobie"

Impel w Poznaniu: - Poradziliśmy sobie z tym zadaniem. Myślę, że cały czas potrafimy sprostać wyzwaniu - powiedział Bogdan Dzik, prezes Impel Cleaning. Nadzorowana przez niego Impel Airport Services, prywatna firma zajmująca się obsługą naziemną samolotów w Poznaniu, podsumowała pierwsze miesiące swojej działalności. Na konferencji prasowej obecni byli również Wojciech Świątkowski, prezes...
05/09/2011 20:42   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_95cc1 2016-01-03 12:47   
gość_95cc1 - Profil gość_95cc1
Impel od wielu lat dyktuje warunki pracownikom, tym, którzy mają olej w głowie i ochotę do pracy płacą całkiem niezłe pieniądze. Trzeba się postarać.
gość_aad8a 2014-08-11 12:55   
gość_aad8a - Profil gość_aad8a
Na sukces przyczyniają się zwykli pracownicy i to jest podstawa, pracuję w impelu od kilku lat, nie narzekam bo mam zgodnie z umową i wszystko na czas.
gosc_736cc 2011-11-16 15:27   
gosc_736cc - Profil gosc_736cc
@grzegorzw wtopy zalicza każdy handling mniejsze lub większe...
@krisq ULC nie może odmówić wydania zezwolenia, poza niektórymi przypadkami, o czym dobrze wiesz :P
gosc_6067e 2011-10-23 14:01   
gosc_6067e - Profil gosc_6067e
Dlaczego Pan Dzik nie chwali się swoimi osiągnięciami w Warszawie na Lotnisku Chopina, gdzie prezesem był wtedy Andrzej Moździerz? Niech opowie w jakiej sytuacji zostawił prawie 90 pracowników i dlaczego pracownicy wytoczyli im sprawę w sądzie pracy. Niech się pochwali, że LOT zrezygnował z ich usług po roku działalności. Redaktorzy którzy tak świetnie piszą o Impel AS niech przyjadą do Warszawy i porozmawiają z ludźmi których Impel wystawił do wiatru. Niech napisza, że w pierwszej instancji zapadł wyrok uznający winę Impela za pozostawienie ludzi bez pracy, pieniędzy oraz dokumentów potwierdzające ich zatrudnienie ( świadectwa pracy). Tak na marginesie mam pytanie, kto serwisuje sprzęt Impela w Poznaniu? Czy to jest ten sam " pan drucik", który dostarczył pracownikom Portu Lotniczego w Warszawie wielu wrażeń podczas pożaru samochodu w bliskiej odległości od samolotu? Mam zdjęcie, które obiegło wszystkie komórki pracujące na lotnisku. WSTYD!!! Współczuję wszystkim pracownikom IAS.
tomojadresik 2011-09-09 10:29   
tomojadresik - Profil tomojadresik
Przewoźnik jak wiadomo chce ciąć koszty, w niektórych sytuacjach kosztuje go to znaczenie więcej niż założył zaoszczędzić. Generalnie strzał w stopę :) krisq ma święta rację nikt nie lubi jak mu się grzebie w piaskownicy, tym bardziej jak się miało monopol przez tyle lat :/
krisq 2011-09-09 08:39   
krisq - Profil krisq
grzegorzw, to nie Poznan zatrudnił ale ULC wydał zezwolenie a port nie może odmówić wpuszczenia zgodnie z dyrektywą UE 96/67. Zatrudnia przewoźnik. Wiadomo kłuje w oczy jeśli ktoś wchodzi w "nasze" i robi gorzej (bo nie jest tak doświadczony), ale pytanie podstawowe nalezy zadać:
"Co o tym sądzi przewoźnik?"
domos 2011-09-08 23:41   
domos - Profil domos
Prawda jest taka, że gdyby równie uważnie przyjrzeć się działalności POZAS-u to też by się wpadek niemało znalazło, bo one się po prostu zdarzają. Kwestia które i dlaczego są nagłaśniane. Nie bronię Impelu, bo jako nowa firma mają wiele do nauczenia się, ale POZAS robi dużo, by kopać pod nowym konkurentem dołki. A ma silne wsparcie ze strony lokalnych polityków - radnych i posłów - oraz miejskich mediów. Niedługo być może P.com będzie miał okazję przedstawić sprawę z nieco innego punktu widzenia.
grzegorzw 2011-09-08 16:18   
grzegorzw - Profil grzegorzw
Wydaje mi się że cała ta dyskusja obrona lub ganienie miałaby sens gdybyście znali fakty przytoczone w Głosie Wielkopolskim . Zapamiętałem jedno paczka wartościowa mimo że czeka na nią ochrona na lotnisku trafia na taśmę ze wszystkimi bagażami. Faktów negatywnej pracy tej firmy na lotnisku było więcej. Zajeli się nią także poznańscy radni którzy stwierdzili że firma wyjątkowo opornie się uczy. Ja jutro lecę do Barcelony i nie chciałbym aby mój bagaż trafił gdzie indziej niż ja i zamiast wypoczywać denerwowałbym się faktem kiedy do mnie dotrze tylko dlatego że Poznań na lotnisku zatrudnił jakiś Impel.
tomojadresik 2011-09-08 16:04   
tomojadresik - Profil tomojadresik
Fakt ULC za ULC nie odpowiada ;)
krisq 2011-09-08 15:03   
krisq - Profil krisq
Za bezpieczeństwo pasażerów odpowiada linia lotnicza, nie rozumiem o co cały szum. Skoro linia bierze na siebie taką odpowiedzialność z "świeżym agentem" to ich sprawa i ich odpowiedzialność przed ULC. Inną zupełnie jest sprawa przyznawania zezwoleń przez ULC, no ale tu odpowiedzialność na siebie bierze ULC :)
tomojadresik 2011-09-08 13:56   
tomojadresik - Profil tomojadresik
Impel w Poz to porażka na maxa :/ Wzieli się za handling nie mając o tym zielonego pojęcia. Zresztą widać, że firma łapie wszystkie sroki za ogon zamiast skupić się na rozwoju tylko się pogrąża - stop :/ Generalnie pogrąża przewoźników bo ludzi nie interesuje, że za opóźnienie odpowiedzialny jest agent, linia obrywa po uszach :)
humbak 2011-09-08 11:21   
humbak - Profil humbak
"Wybraliśmy Impel, bo tej firmie można zaufać" Uf uf...
humbak 2011-09-08 11:19   
humbak - Profil humbak
Morze podpadli panu autorowi? Komentarz moderatora: "Morze" :) ?
grzegorzw 2011-09-08 10:01   
grzegorzw - Profil grzegorzw
"Poradzili sobie" Tak niedawno w lokalnej poznańskiej prasie(Głos Wielkopolski) czytałem jak sobie poradzili. Wpadka za wpadką. Muszą się jeszcze wiele nauczyć.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy